Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07 Aug 2007, 12:38
- Telefon: 56389333
- Auto: Volkswagen Golf Country Syncro
- Asukoht: Tamsalu vald, Sääse
Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Metssiga tegi triki autoga ära ja rammis vastu vastu tagapoolset taga ust ja alumist küljekarpi. Nüüd roostetab terve taga osa.
Amort tuli tuppa, keevitasin enam-vähem õigesse asendisse, kui nüüd hakkasid taga rehvi sise ääri sööma.
Tegu vw golf countryga. Ise mõtlesin et peaks uue kere peale panema. On kellegil pakkuda 5-ukselist kere?
Mida foorumirahvas arvab, soovitab?
Amort tuli tuppa, keevitasin enam-vähem õigesse asendisse, kui nüüd hakkasid taga rehvi sise ääri sööma.
Tegu vw golf countryga. Ise mõtlesin et peaks uue kere peale panema. On kellegil pakkuda 5-ukselist kere?
Mida foorumirahvas arvab, soovitab?
Viimati muutis argo, 16 Nov 2014, 21:54, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Pmtslt peaks ju nii olema et 4 ukseline Golf 2 kere ongi country? Ainult veermik on erinev minu mäletamist mööda. Kui nii on , siis soovitaks kindlasti uus kere otsida, ei ole ju nii kallis...
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Syncro G2 kere ikka väga raske leida. Mine käi kõigepealt silla stendis ära, nemad annavad paberi kus kohast näha mis ja kuhu poole kõver.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07 Aug 2007, 12:38
- Telefon: 56389333
- Auto: Volkswagen Golf Country Syncro
- Asukoht: Tamsalu vald, Sääse
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Tavaline G2 kere, syncro variandil peaks pagassis mingi muhk olema, et taga sild alla mahuks. Mul lihtsalt sile pagas, kus varuratta kohas on töörista hoidja.Kermo kirjutas:Syncro G2 kere ikka väga raske leida. Mine käi kõigepealt silla stendis ära, nemad annavad paberi kus kohast näha mis ja kuhu poole kõver.
Käisin silla stendis, öeldi et taga silda nad egullida ei saa. Küsisin, et kas nad seda kontrollida saavad, kas jäi teine amort kõrgem või madalam. Vastuseks tuli, ei saa...
Käisin rakveres, Vianori esinduses.
Viimati muutis Sass00, 08 Juul 2010, 16:10, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07 Aug 2007, 12:38
- Telefon: 56389333
- Auto: Volkswagen Golf Country Syncro
- Asukoht: Tamsalu vald, Sääse
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Kardaani osa peaks ise leiutama.botzor kirjutas:Pmtslt peaks ju nii olema et 4 ukseline Golf 2 kere ongi country? Ainult veermik on erinev minu mäletamist mööda. Kui nii on , siis soovitaks kindlasti uus kere otsida, ei ole ju nii kallis...
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Kas see kere ikka tavalisest G2 kerest nii erinev on? Country on ju tüki maad kõrgem, mis võimaldab kardaani ja tagadifri mahutamist. Syncro ju tavalise Golfi kõrgune ja kui vaadata siin mõne mehe 4veoliseks ehitatud G2tesid, siis ega tööriistadele pagasiruumi põhja alla enam ruumi väga ei jää ju.
Kardaani sa ei peaks tava kere peale ümber lapates ringi tegema, sest telgede vahe jääb ju samaks, mis su Countryl praegu, ilmselt peaksid vaid varuratta kohta pagasiruumi põhja all veidike tõstma.
Tee midagi omapärast, ehita 2ukseline Country
Kardaani sa ei peaks tava kere peale ümber lapates ringi tegema, sest telgede vahe jääb ju samaks, mis su Countryl praegu, ilmselt peaksid vaid varuratta kohta pagasiruumi põhja all veidike tõstma.
Tee midagi omapärast, ehita 2ukseline Country

-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Daff. ma just ise mõtlesin ka et jube huvitav oleks 2 ukseline country 

-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07 Aug 2007, 12:38
- Telefon: 56389333
- Auto: Volkswagen Golf Country Syncro
- Asukoht: Tamsalu vald, Sääse
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Ei olegi erinevad, pagassi põhja ka muutma ei pea, seal ruumi ülearugi mul. Sinna kus käib tava golfil taga sild, mul läheb juba alusraam, mis teeb asja kõrgemaks.daff kirjutas:Kas see kere ikka tavalisest G2 kerest nii erinev on? Country on ju tüki maad kõrgem, mis võimaldab kardaani ja tagadifri mahutamist. Syncro ju tavalise Golfi kõrgune ja kui vaadata siin mõne mehe 4veoliseks ehitatud G2tesid, siis ega tööriistadele pagasiruumi põhja alla enam ruumi väga ei jää ju.
Kardaani sa ei peaks tava kere peale ümber lapates ringi tegema, sest telgede vahe jääb ju samaks, mis su Countryl praegu, ilmselt peaksid vaid varuratta kohta pagasiruumi põhja all veidike tõstma.
Tee midagi omapärast, ehita 2ukseline Country

Pean lihtsalt juurde ehitama kardaani kinnitused, puksi kohtades. Vb kui hästi läheb, siis tava golfi summuti kinnituskohad lähevad täppi kardaani pukside kohaga.
Seda mõtlesin ma ise ka, aga ei meeldi eriti "litsilõks"

Viimati muutis Sass00, 08 Juul 2010, 19:16, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07 Aug 2007, 12:38
- Telefon: 56389333
- Auto: Volkswagen Golf Country Syncro
- Asukoht: Tamsalu vald, Sääse
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Veel huvitavam oleks G2 cabrio country syncrofreeser kirjutas:Daff. ma just ise mõtlesin ka et jube huvitav oleks 2 ukseline country

-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Mõõdulint on? Mõõda amordi kinnitus koha kaugus pagassi põhjast, siis mõõda amortide omavaheline kaugus jne. Otsi kohtasid kus saad võtta diagonaalis mõõte. Natuke loogilist mõtlemist ja saad aru kus kohta tuleb amort kinni keevitada. Lisaks vaata üle kas midagi tagasillas kõvarat pole ja see on loll jutt et sõltumatu vedrustuse korral midagi muuta pole, paberi peavad ikka andma kas külgkalle liiga suur või kokkujooks vale.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07 Aug 2007, 12:38
- Telefon: 56389333
- Auto: Volkswagen Golf Country Syncro
- Asukoht: Tamsalu vald, Sääse
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Kõverat pole midagi ja puksid ka korras. Pean järgmine nädal minema uuesti, kuid enne pean esiamordi tugilaagrid ära vahetama, siis ta saab ehk täpsemat tööd teha. Vb peab kausi üle keevitama, või siis kohe kuskilt uue kausi sebima, siis asi vähe lihtsam.Kermo kirjutas:Mõõdulint on? Mõõda amordi kinnitus koha kaugus pagassi põhjast, siis mõõda amortide omavaheline kaugus jne. Otsi kohtasid kus saad võtta diagonaalis mõõte. Natuke loogilist mõtlemist ja saad aru kus kohta tuleb amort kinni keevitada. Lisaks vaata üle kas midagi tagasillas kõvarat pole ja see on loll jutt et sõltumatu vedrustuse korral midagi muuta pole, paberi peavad ikka andma kas külgkalle liiga suur või kokkujooks vale.
Palju muidu G2 kere maksab, uste, kapoti ja pagassiga? Orienteeruv hind?
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Kui tahad syncroks teha siis vaja võtta vana kere küljest pagasniku põhi ja gardaani tunnel ning silla kinnitused. Väga lihtne olema ei saa.
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Äkki saaks mingeid põhjalikumaid pilte pagassist ja salongist kardaani tunneli kohalt. Praegu tundub jutt olema kohati kui syncro kere, samas vahepeal väidetakse, et on tavaline.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 55 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Aga Jetta coup country. Pikksilmal oli ju miski kere müüa.Sass00 kirjutas:Veel huvitavam oleks G2 cabrio country syncrofreeser kirjutas:Daff. ma just ise mõtlesin ka et jube huvitav oleks 2 ukseline country
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07 Aug 2007, 12:38
- Telefon: 56389333
- Auto: Volkswagen Golf Country Syncro
- Asukoht: Tamsalu vald, Sääse
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Sorry minu viga, pole ammu auto alla roninud. Kere ei ole syncro oma, tava golf. Kardaani puksi kinnitused on siiski alus raami küljes. Seega saab asi lihtsam olema. Summuti jookseb tava golfil sealt, kus mul kardaan. Panen ka pildi, kui digika aku täis saab, viskas pildi kotti praegu...Jurmola kirjutas:Äkki saaks mingeid põhjalikumaid pilte pagassist ja salongist kardaani tunneli kohalt. Praegu tundub jutt olema kohati kui syncro kere, samas vahepeal väidetakse, et on tavaline.
Viimati muutis Sass00, 09 Juul 2010, 12:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 30 Juul 2007, 22:07
- Telefon: 55577121
- Auto: Vw Golf Country '91
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Kere jah pmst 1:1 sama mis tavakere aga ma pole kindel kas tavakerel on need kohad olems kuhu see toruraam kinnitub. Kõige lihtsam oleks vast mõne tavalise g2'ga kõrvuti ajada ja võrrelda neid.
Ideepoolest peaks istuma sinna raamile ka g3'e kere, kuid sellega oleks vast rohkem ümberehitamist.
Veits OT:
Nimetatakse neid isendeid: Vw golf Biagini Passo'deks. Kui ette tavalise g1'e nina panna, siis oleks isegi päris mõnus aparaat
Ideepoolest peaks istuma sinna raamile ka g3'e kere, kuid sellega oleks vast rohkem ümberehitamist.
Veits OT:
Sellised täisesti olemas, pandi neid kokku Itaalias (Fiati tehases) ainult esiots on väga omapärane (loe: kole).Sass00 kirjutas:Veel huvitavam oleks G2 cabrio country syncro

Nimetatakse neid isendeid: Vw golf Biagini Passo'deks. Kui ette tavalise g1'e nina panna, siis oleks isegi päris mõnus aparaat

Viimati muutis cobr4, 25 Juul 2010, 13:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 07 Aug 2007, 12:38
- Telefon: 56389333
- Auto: Volkswagen Golf Country Syncro
- Asukoht: Tamsalu vald, Sääse
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Olen ise ka selle peale juba mõelnud, et 3-me kere peale panna. Ratta vahe on sama ja samamoodi kinnitub ka taga sild.cobr4 kirjutas:Kere jah pmst 1:1 sama mis tavakere aga ma pole kindel kas tavakerel on need kohad olems kuhu see toruraam kinnitub. Kõige lihtsam oleks vast mõne tavalise g2'ga kõrvuti ajada ja võrrelda neid.
Ideepoolest peaks istuma sinna raamile ka g3'e kere, kuid sellega oleks vast rohkem ümberehitamist.
Veits OT:Sellised täisesti olemas, pandi neid kokku Itaalias (Fiati tehases) ainult esiots on väga omapärane (loe: kole).Sass00 kirjutas:Veel huvitavam oleks G2 cabrio country syncro
Nimetatakse neid isendeid: Vw golf Biagini Passo'deks. Kui ette tavalise g1'e nina panna, siis oleks isegi päris mõnus aparaat
Probleemseks osaks jääb ainult taga diffri kinnitus, mis leiutama peab, nagu ka g2 kerel. raami endaga pole probleemi, kinnitub nagu tava sild. Lihtsalt kinnitused kõrgemad.
ingli [VW Bot: "Keel korda!"] kole on see Vw golf Biagini Passo. Tavaline ümber teha oleks ilusam silmale

-
- Huviline
- Postitusi: 318
- Liitunud: 03 Juun 2012, 20:17
- Telefon: 56978477
- Auto: A3 , T4, V5
- Asukoht: L-Virumaa , Tamsalu
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.

Endasilma järgi ütleks , et sillaosad kinnituvad ju alusraamile ... Põhjaalt ütleks , et tegu tavalise G2'ga.
Teostatav on kõik

Keevitus/treimis/muud metallitööd L-Virumaal (Tig/Mig) ka alumiinium. Autoremont/keretööd/Diagnostika. +372 56 978 477 Otsin sponsoreid/searching for sponsors
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
Abi oleks tegelt ka sellest olnud, kui oleks pilti teinud mida esi ja tagu silla kohta stend näitab. Juba see aitab natuke edasi.Sass00 kirjutas:Käisin silla stendis, öeldi et taga silda nad egullida ei saa. Küsisin, et kas nad seda kontrollida saavad, kas jäi teine amort kõrgem või madalam. Vastuseks tuli, ei saa...Kermo kirjutas:Syncro G2 kere ikka väga raske leida. Mine käi kõigepealt silla stendis ära, nemad annavad paberi kus kohast näha mis ja kuhu poole kõver.
Käisin rakveres, Vianori esinduses.
-
- Huviline
- Postitusi: 2882
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Amordi kausi keevitusest hakkas rehve sööma.
G3-e. ja G2-e. silla laiused erinevad ca.4 cm. Esisilla tala läheb 1; 1-hele,kuid õõthoovad on erinevad. Taga sillatala kinnitus on 1; 1-hele,kuid sild ise on laiem.