Konditsioneeri probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Konditsioneeri probleem
Probleem seisneb selles siis, et vajutades AC nupule läheb ta põlema, kuid järgi ei lülitu kondipump ega ei tule ka seega jäist õhku. Kondipumbal vaatasin, et voolikud on kõik küljes ja rihm on peal. Kas kui freooni on liiga vähe või üldse pole siis pump ei töötagi? Võite ka soovitada meistrit, kes tegeleb konditsioneeride täitmise ja kontrolliga (asjalikku ja soodsat esindusse minna ei soovi).
Autoks on VW Golf 3 VR6 1995a.
Kus asub antud autol välistempi andur, kas esistanges, mul pardakompuutris tempi sektsiooni üldse ei lase vaadata...mingi tempi andur on ECU peal...
Autoks on VW Golf 3 VR6 1995a.
Kus asub antud autol välistempi andur, kas esistanges, mul pardakompuutris tempi sektsiooni üldse ei lase vaadata...mingi tempi andur on ECU peal...
Viimati muutis qoolager, 27 Mär 2010, 22:09, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 498
- Liitunud: 16 Mai 2004, 19:50
- Auto: Passat VR5 4Motion / Golf Plus 1,6FSI
- Asukoht: Kuusalu
- Kontakt:
Re: Konditsioneeri probleem
Vali omale siit http://www.autoasi.ee/index.php/Pages/K ... ndmed.html
lähim välja, kus lumehelbekese märk ka oleks. Olen siiani rahule jäänud.
lähim välja, kus lumehelbekese märk ka oleks. Olen siiani rahule jäänud.
kuramuse volkar on nagu pereliige, sööb vaikselt pappi hamstri moodi
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Konditsioneeri probleem
Endal positiivne kogemus ühe autoesinduse töölisega, kes haltuurakorras kliimasid täidab, 5144455, täitmine 500,-, kui freoon pidama ei jää siis 300,- nii et igati hea hind. Freoon on neoonroheline ja lekked jäävad kohe näha.
Viimati muutis tobimarg, 01 Apr 2010, 11:59, muudetud 1 kord kokku.
Re: Konditsioneeri probleem
Kas keegi oskab öelda, kas temp andur mis näitab kompuutrisse välistempi mõjutab konditsioneeri tööd või mitte?
Mingi välisõhu andur asub ECU peal.
Mingi välisõhu andur asub ECU peal.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Konditsioneeri probleem
Välistemp. andur asub parempoolses stangevõres, seal vastav auk olemas. Kondi käivitumisele võib mõjuda süsteemi madal surve, vigane survelüliti paremal pool stange all toru küljes või ka vigane sal. ventika lüliti (kui lüliti on 0 keeratud siis konti järele ei võta), seal peaks kondi jaoks lisaklemm olema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Konditsioneeri probleem
Võid proovida kliima veakoode lugeda, võibolla saad targemaks. Hoia üheaegselt all siseõhu ringluse ja ECON nuppu. Eeldan, et need on ka Golf III kliimeautomaatikul juba olemas.
Re: Konditsioneeri probleem
Mul tavaline konditsioneer ainult AC nupp on.tobimarg kirjutas:Võid proovida kliima veakoode lugeda, võibolla saad targemaks. Hoia üheaegselt all siseõhu ringluse ja ECON nuppu. Eeldan, et need on ka Golf III kliimeautomaatikul juba olemas.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Konditsioneeri probleem
sellel saab kaabli+läpaka abil veakoode küll lugeda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Konditsioneeri probleem
Ei taha mul raip kontakti küll võttaGTI kirjutas:sellel saab kaabli+läpaka abil veakoode küll lugeda.

Kas keegi Tallinnas saaks asja uurida ma ei taha niisama täitma ka ennem minna kui tean, et andurid asjad korras.