Mõte oli masin (more or less) korda teha peatselt ja sellega seoses kerkis üles paar küsimust/probleemi vedrustuse osas ja nimelt:
1. Kas keegi oskaks öelda mis on järgnevate kolme (justkui 100% sobiliku?) vedru reaalsed füüsikalised erinevused (weigh code/weigh range/sport?)?
1H6511115L coil spring 2 paint marks 1 paint mark 4-tuerig yellow violet
1H6511115L coil spring 2 paint marks 1 paint mark 2 doors yellow violet
1H6511115K coil spring 3 paint marks for models with heavy duty suspension F 1H-NW250 129>>* F 1H-NB018 703>>* yellow
1H6511115K coil spring 3 paint marks yellow
1H6511115K coil spring F 1H-NW250 129>>* F 1H-NB018 703>>* 3 paint marks 4-tuerig yellow
1H6511115J coil spring 2 paint marks for models with heavy duty suspension F >> 1H-NW250 128* F >> 1H-NB018 702* yellow
1H6511115J coil spring 2 paint marks 2 doors yellow 2+4 door
1H6511115J coil spring 2 paint marks 2+4 door yellow 2+4 door
2. Mis peaks olema originaalis < 95 G3 (2E ehk 8V) GTI all tehase poolt? (kas 1H6511115L tagavedru ja 1H0513031S amort?)
3. Kas ka masina kõrgus jääb erinev mõne korral nendest kolmest?
a) jäikuse tõttu
b) vedru pikkuse tõttu
4. Kas kõik need kolm vedrud sobivad 1H0513031S gaasiaamordiga ning nende detailidega:
a) 191513425 protective pipe 90MM
b)191512131B stop buffer 146MM või pigem 1H0512131C stop buffer 140MM (Ilmselt nendest kahest viimane on õige kuna lühem (amordi Monroe 1HO 513 01 S -- sport variant juurde, eks?)
5. Kuidas sobivad need vedrud hetkel kasutatusel olevate esimeste vedrudega, mis peaks olema: 1H0411105D (1green, 3 white; PR-1GC/0JC; 756-800KG; sport? NO)?
6. Millest koosneb siis üldse VW (Golg 3 GTI edition) korral üldse sportvedrustus, kas:
a. gaasiamortidest (ei ole esiamorti selgeks teinud veel) nii ees kui ka taga või ainult taga?
b. vastavalt kasutatavale mootorile/konditsioneeriga või ilma jmt sobilikest (tavalise kõrgusega) esivedrudest
c. ulme loogika (kaalu kategooriad ainuüksi mootori järgi) tavalise kõrgusega tagavedrudest?
7. Kas on vahe tehase vedrustuse korral Sport; GTI ja Standard (kui sellised mõisted on üldse kasutusel) tehasevedrustuse puhul masina põhja kõrguses maapinnast (ees ja taga, ka eraldi)
Probleemi kirjeldus:
Esiosa on üsna üleval 15" orig. velje ja 50mm orig.rehvi kõrguse korral, taga aga ära vajunud 1H6511115L ning kokkuvõttes vahe -5,5cm koopa liistuni (võrreldes esiosaga) taga, millelele aitab kindlasti kaasa ka lisaraskus taga (ehk ca 50KG, mis peal 24/7/365). Vaja on vahetada tagumised vedrud, kui kaalu kategooriate puudumise tõttu on rakse õiget valikut teha kuna kohapeal saadavus kõigi kolme vedru osas 0. Soov on mitte kaotada sõiduomadustes ja sealjuures lahendades probleem, vajadusel vahetades ka esimesed vedrud/amordid kui need ei ole samad mis originaalselt.
Tundub, et nii vana masina kohta sellist infot saada esindusest on täiesti võimatu (pakuti J varianti, kuigi all on L) ja jääb üle pöörduda suure ring/ekspertide poole

* muudatus 1: lisatud probleemi kirjeldus