Autoks: Passat 2001 2,0 85kw
Probleem: Hommikul masin käivitub hästi. Jõudu on normaalselt. Jõuan sõita mõned km-d ja siis sureb foori taha jõudes ja pöörete langedes lihtsalt välja. Kui hoian pöördeid langemast siis ei sure! Pärast välja suremist esialgu võtab justkui kohe taha ja siis sureb ikka, pärast mitut käivitamist ei taha nagu üldse enam minna kuid ütleme 6ndal korral käivitub pikema starteri peale. Nüüd on auto nagu avariiolekus ja ei taha üldse astuda, jõud on täiesti kadunud. Ühel viimastest sõitudest süttis Engine Management pirn. Milles võib olla asi?
Võimalikud vea allikad:
1) MAF ehk õhukulumõõtja? Eemaldasin jõu kadumisel pistiku anduri küljest... jõudu oli rohkem. Antud anduri vea puhul peaks jõud olema püsivalt kadunud?
2) Vaakumtorud? Kuidas testida?
3) Midagi muud?
Kus lugeda soodsalt veakoode? Forss jättis mind 2ks nädalaks ootejärjekorda.
Passat sureb tühikäigul töötemperatuuril LUKKU!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat sureb tühikäigul töötemperatuuril LUKKU!
Viimati muutis tharm, 09 Aug 2010, 18:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Passat sureb tühikäigul töötemperatuuril
Kus lugeda soodsalt veakoode? Forss jättis mind 2ks nädalaks ootejärjekorda
Ristiku 12 Tallinn.Järsku saame aidata.
Ristiku 12 Tallinn.Järsku saame aidata.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
Re: Passat sureb tühikäigul töötemperatuuril
Tänan pakkumast, sain ise näpud taha ühele OBDII kaablile ja Ross-Tech'i softile.Priidik333 kirjutas:Ristiku 12 Tallinn.Järsku saame aidata.
Kuna probleem kadunud ei ole siis kirjeldan, mis teinud olen ja mis muutunud on. Kui keegi oskab midagi tarka lisada siis olen tänulik.
Veel enne kui diagnostikavhendid sain puhastasin õhukulumõõtja ja parandasin käeäraste vahenditega õhuvõtutorus üht kohta mis tundus, et võib lekkida. Esimene kord kui lugesin koode sain järgmised vead:
16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
P0322 - 35-10 - - - Intermittent
16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.
P0507 - 35-10 - - - Intermittent
Nüüd kustutasin vead ja tegin kodu ümbruses testiringid, et näha mis tagasi tuleb. Tuli:
16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal
P0321 - 35-10 - - - Intermittent
Seega järeldasin et vigane võib olla Engine Speed Sensor ehk Crankshaft Position Sensor ehk G28 ehk eestikeeli väntvõlli positsiooni andur. Forsist sain sellise B-varuosana 380 eek eest. Täna suure jebimise peale sain anduri vahetatud. Diagnossitööriistasid polnud kaasas seega sõitsin viga nullima. Kusjuures masin käivitus halvemini kui varem. Sõidu ajal ei tundunud üldse, et midagi oleks paremaks muutunud, pigem kehvemaks. Nüüd nullisin vead ja läksin järgmisele tiirule. Auto läks vaevu tööle ja sõidu ajal hakkas kiirenduste ajal väga hakkima, jõudu ka ei olnud. Kiiresti maja ette tagasi ja diagnoss:
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected
P0304 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
Nüüd olen täiesti hämmingus.
Kas ma jätsin midagi anduri vahetamisel tegemata?
Kas peab midagi kalibreerima pärast asendamist?
Kas väntvõlli asendi andur ei olnudki läbi?
Kellelgi mõtteid, kogemusi?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Passat sureb tühikäigul töötemperatuuril
Seisva mootori korral kui süüde sees annabki vända anduri veakoodi kuna väntvõll ju seisab ja impulssi ei teki - seda ei loeta üldsegi veaks, lihtsalt süsteemi omapära. Viimased koodid vihjavad rohkem süütepooli (-de) veale - targemad vast lisavad veel mõtteid?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Passat sureb tühikäigul töötemperatuuril
Ma loodan, et ma nüüd ei eksi kui ma väidan, et sinu poolt öeldu kehtib vanemate mootorite puhul (nii kuni 95 aasta?). 2001 2,0 85kw puhul tekib Engine Speed Sensor (G28) viga vaid siis kui sõidu ajal esineb probleem. Selle tõestuseks võib öelda, et sama viga on nimekirjas ka töötava mootoriga.GTI kirjutas:Seisva mootori korral kui süüde sees annabki vända anduri veakoodi kuna väntvõll ju seisab ja impulssi ei teki - seda ei loeta üldsegi veaks, lihtsalt süsteemi omapära. Viimased koodid vihjavad rohkem süütepooli (-de) veale - targemad vast lisavad veel mõtteid?
Re: Passat sureb tühikäigul töötemperatuuril
B-varuosa osutus praagiks. Tehaseandur külge ja hetkel tundub, et kõik sujub. Tänan Forssi suurepäraste kliendisuhete hoidmise eest.