Tegemist g3 1999.a. 1,9 tdi-ga.
Aasta tagasi suvel kadus akust vool- sai uue vastu vahetatud- nüüd aasta hiljem sama viga küljes- eelmisel õhtul käivitus normaalselt- hommikul ei saanud uksigi lahti aku küps. Ei oska enam midagi arvata ka milles asi olla võiks! Kes teab ja saab- pakub ehk abi milles probleem olla võiks.Ise kahtlustan juba generaatorit.
passati aku
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 04 Juul 2010, 21:08
- Telefon: 58220552
- Auto: vw passat 2,0 tdi comfortline
- Asukoht:
Re: passati aku
Genekat lihtne süüdistada,kuid siis peaks ka märgu tulekene endast märku andma,kui üle öö vool kadunud. Pean silmas,et viimasel sõidu korral oleks pidanud riket näitama.Aku test oleks väga hea,kuidas käitub laadimise korral(eeldan,et aku viga pole). Tüüpiline on ka selline variant [VW Bot: "Keel korda!"],et kuskil siiski tuluke jäi põlema,mis ei kustu süüte välja keeramisel. Aga pole ka võimatu uuesti aku enda rike.Kõike seda annab siiski kindlaks teha.
Re: passati aku
Lihtne diagnostika näeks välja nii. Kui mootor ei tööta, siis mõõda ampermeetriga voolu tarbimist.
Lae aku täis, pane peale. Aku plussklemmi ära ühenda. Pane aku plussklemmi ja plusskaabli vahele ampermeeter ja vaata kas ja kui palju auto tarbib kui mootor ei tööta. Normaalne on mingi väike tarbimine (kell, aju mälu, raadio mälu jne). Kui tarbimine jääb mitte töötava mootori korral juba sinna mitme mitme ampri ringi, siis on tegemist ebanormaalse tarbimisega (kuskil mõni pirn põleb või midagi muud).
Ütleme, et aku on 60 ampertundi ja kui voolutugevus on 6 amprit, siis aku saab tühjaks 10 tunniga. See on teooria, tegelikult on keemiliste pingeallikate tühjaks laadimine veidi teise karekteristikaga ja auto ei käivitu juba ammu enne 10 tundi sellise tarbimisega aga jämedalt võid sellist arvutust kasutada.
PS! Ära käivita mingil juhul, kui ampermeeter on ahelas vahel. Parimal juhul saad niimoodi vaid mõõtevahendist lahti.
Lae aku täis, pane peale. Aku plussklemmi ära ühenda. Pane aku plussklemmi ja plusskaabli vahele ampermeeter ja vaata kas ja kui palju auto tarbib kui mootor ei tööta. Normaalne on mingi väike tarbimine (kell, aju mälu, raadio mälu jne). Kui tarbimine jääb mitte töötava mootori korral juba sinna mitme mitme ampri ringi, siis on tegemist ebanormaalse tarbimisega (kuskil mõni pirn põleb või midagi muud).
Ütleme, et aku on 60 ampertundi ja kui voolutugevus on 6 amprit, siis aku saab tühjaks 10 tunniga. See on teooria, tegelikult on keemiliste pingeallikate tühjaks laadimine veidi teise karekteristikaga ja auto ei käivitu juba ammu enne 10 tundi sellise tarbimisega aga jämedalt võid sellist arvutust kasutada.
PS! Ära käivita mingil juhul, kui ampermeeter on ahelas vahel. Parimal juhul saad niimoodi vaid mõõtevahendist lahti.
Re: passati aku
Oleme elektris siiski suht täpsed. Kui aku mahtuvus on 60 AH.siis käivitus vool oleks 450 A. Kui diisli aku ,siis 74 Ah.oleks 680 A. See jutt ei ole üldse teemas,kuna vastati elektri lekke kohapealt. Nimelt ,kadu ampermeetriga mõõtes ei ole mitme,mitme ampri ringi vaid on mõõdetav milli amprites. Sellega seoses vaja ka vastavat mõõte riista. Kui autol on juba kaitsme plokis 7 A. kaitse ja sina väidad 6 A. voolu kuluks......suht lühise lähedane jutt. No sain aru,vastati aku laadimisest,mitte voolu kao mõõtmisest.