probleem golf III-ga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
probleem golf III-ga
Probleem siis nimelt järgmine et golf III-l on co lubatust mitu korda kõrgem. Vahele on pandud 2 a tagasi universaalne katalüsaator.Samas aga mootori töö oli ülevaataja sõnul kohati ebaühtlane, ning co hakkas vahepeal nagu lambist hüppeliseslt tõusma, lubatud 100 asemel oli co näit tühikäigul vahepeal koguni 500 siis aga langes 125 peale ja niimoodi kõikus. ise kahtlustan et asi äkki labdas või siis mingis muus anduris. kas kellegil on sama jama olnud, või oskab midagi soovitada?
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: probleem golf III-ga
mind päästis kati vahetus ( väike kõikumine jäi kuid..) universaal katid on tegelt ühe aasta lõbu.
viljandi mölamies
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: probleem golf III-ga
julgen vastu vaielda, mul on universaal kat juba 2006 või 2007 aastast all ja probleeme pole, kõik oleneb kaubast.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 308
- Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
- Telefon: 56150709
- Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
- Asukoht: viljandi
Re: probleem golf III-ga
küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas. lambda [VW Bot: "Keel korda!"] võib ka mäkra mängida.
Muidugi ei tea ju, mis mootoriga golfiga on tegu
Muidugi ei tea ju, mis mootoriga golfiga on tegu
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.
Re: probleem golf III-ga
CO% näitab vingugaasi protsentuaalset sisaldust heitgaasides, Üldjuhul võiks see olla 0,1% (lubatud kuni 3%). Rikka küttesegu (hapniku puudujäägi) korral põleb kütuses sisalduv süsinik vingugaasiks.
Aga ma arvan, et sul oli probleem HC-ga. HC näitab põlemata süsivesinike sisaldust heitgaasides miljondik osadena. Ilma katalüüsmuundurita autodel on norm 400ppm ja katalüüsmuunduriga 20...30ppm (lubatud kuni 100ppm).
HC tõus viitab põlemata jäänud kütusele või põlemiskambrisse sattunud õlile. Selle pärast lähevad ka katalüüsmuundurid läbi.
Kuna sul auto mootor käib ebaühtlaselt siis kontrolli üle küünlad, küünlajuhtmed, süütepool, kui jagajaga siis puhastada või panna uus ja pihustid. Muidugi võib olla ka hammasrihma märgid paigast. Läbi interneti diagnoosimine on nagu ... . Loodan, et sain asja arusaadavamaks seletada.
Aga ma arvan, et sul oli probleem HC-ga. HC näitab põlemata süsivesinike sisaldust heitgaasides miljondik osadena. Ilma katalüüsmuundurita autodel on norm 400ppm ja katalüüsmuunduriga 20...30ppm (lubatud kuni 100ppm).
HC tõus viitab põlemata jäänud kütusele või põlemiskambrisse sattunud õlile. Selle pärast lähevad ka katalüüsmuundurid läbi.
Kuna sul auto mootor käib ebaühtlaselt siis kontrolli üle küünlad, küünlajuhtmed, süütepool, kui jagajaga siis puhastada või panna uus ja pihustid. Muidugi võib olla ka hammasrihma märgid paigast. Läbi interneti diagnoosimine on nagu ... . Loodan, et sain asja arusaadavamaks seletada.
Viimati muutis Maiken21, 15 Aug 2010, 14:57, muudetud 1 kord kokku.