probleem golf III-ga

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kimble
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Juul 2010, 13:39
Asukoht: Pärnu

probleem golf III-ga

Lugemata postitus Postitas Kimble »

Probleem siis nimelt järgmine et golf III-l on co lubatust mitu korda kõrgem. Vahele on pandud 2 a tagasi universaalne katalüsaator.Samas aga mootori töö oli ülevaataja sõnul kohati ebaühtlane, ning co hakkas vahepeal nagu lambist hüppeliseslt tõusma, lubatud 100 asemel oli co näit tühikäigul vahepeal koguni 500 siis aga langes 125 peale ja niimoodi kõikus. ise kahtlustan et asi äkki labdas või siis mingis muus anduris. kas kellegil on sama jama olnud, või oskab midagi soovitada?

raiku
Huviline
Postitusi: 1676
Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
Telefon: 5214714
Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
Asukoht: viljandi

Re: probleem golf III-ga

Lugemata postitus Postitas raiku »

mind päästis kati vahetus ( väike kõikumine jäi kuid..) universaal katid on tegelt ühe aasta lõbu.
viljandi mölamies

EliteSoldier
Huviline
Postitusi: 919
Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
Asukoht: Keila

Re: probleem golf III-ga

Lugemata postitus Postitas EliteSoldier »

julgen vastu vaielda, mul on universaal kat juba 2006 või 2007 aastast all ja probleeme pole, kõik oleneb kaubast.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]

sprintt
Huviline
Postitusi: 308
Liitunud: 02 Aug 2006, 11:24
Telefon: 56150709
Auto: golf mk2 16v gti, golf mk2 1.3 swap 16v Gti, Honda civic 1.3 bike carbs
Asukoht: viljandi

Re: probleem golf III-ga

Lugemata postitus Postitas sprintt »

küünlad, küünlajuhtmed, jagaja kaas. lambda [VW Bot: "Keel korda!"] võib ka mäkra mängida.
Muidugi ei tea ju, mis mootoriga golfiga on tegu
tulen ja lähen, kõik on ikka veel siin.

Maiken21
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 08 Apr 2010, 18:18
Auto: Golf IV
Asukoht: Tartu

Re: probleem golf III-ga

Lugemata postitus Postitas Maiken21 »

CO% näitab vingugaasi protsentuaalset sisaldust heitgaasides, Üldjuhul võiks see olla 0,1% (lubatud kuni 3%). Rikka küttesegu (hapniku puudujäägi) korral põleb kütuses sisalduv süsinik vingugaasiks.

Aga ma arvan, et sul oli probleem HC-ga. HC näitab põlemata süsivesinike sisaldust heitgaasides miljondik osadena. Ilma katalüüsmuundurita autodel on norm 400ppm ja katalüüsmuunduriga 20...30ppm (lubatud kuni 100ppm).
HC tõus viitab põlemata jäänud kütusele või põlemiskambrisse sattunud õlile. Selle pärast lähevad ka katalüüsmuundurid läbi.
Kuna sul auto mootor käib ebaühtlaselt siis kontrolli üle küünlad, küünlajuhtmed, süütepool, kui jagajaga siis puhastada või panna uus ja pihustid. Muidugi võib olla ka hammasrihma märgid paigast. Läbi interneti diagnoosimine on nagu ... . Loodan, et sain asja arusaadavamaks seletada.
Viimati muutis Maiken21, 15 Aug 2010, 14:57, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Elektroonika”