4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 11 Aug 2010, 17:24
- Telefon: 58047108
- Auto: VW Golf Mk3 GT
- Asukoht: Around the world
4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Tere,
Masinaks on golf mk3 GT versioon millel on kettad ees ja taga kuid 4x100 auguga. Kuna masin armas ja plaanis pikkemaks ajaks omale jatta, sooviks ümber konverteerida 4x100 to 5x100. Küsimus on selles et millised GTI detailid tuleb soetada et seda teostada? Paluks nimekirja.
Masinaks on golf mk3 GT versioon millel on kettad ees ja taga kuid 4x100 auguga. Kuna masin armas ja plaanis pikkemaks ajaks omale jatta, sooviks ümber konverteerida 4x100 to 5x100. Küsimus on selles et millised GTI detailid tuleb soetada et seda teostada? Paluks nimekirja.
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Miks ümber tahad teha ? Parem pidurdamine või lihtsalt niisama,et oleks "GTI"?
4x100 velgi on rohkem saada ja seetõttu ka võib odavamalt head kraami leida.
Kui ringi hakkad tegema, siis muutuvad kõik rattarummud ja võimalik,et ka poolteljeotsad(pole siiski kindel). Rääkimata kõigist piduriketastest.
Mina ei hakkaks selle asja peale aega ja raha kulutama, kui soov on lihtsalt poldivalemit muuta.
Piduritega saab kah sama podivalemi puhul suuremaks minna minumeelest.
4x100 velgi on rohkem saada ja seetõttu ka võib odavamalt head kraami leida.
Kui ringi hakkad tegema, siis muutuvad kõik rattarummud ja võimalik,et ka poolteljeotsad(pole siiski kindel). Rääkimata kõigist piduriketastest.
Mina ei hakkaks selle asja peale aega ja raha kulutama, kui soov on lihtsalt poldivalemit muuta.
Piduritega saab kah sama podivalemi puhul suuremaks minna minumeelest.
Viimati muutis Mattias, 16 Aug 2010, 15:48, muudetud 1 kord kokku.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 11 Aug 2010, 17:24
- Telefon: 58047108
- Auto: VW Golf Mk3 GT
- Asukoht: Around the world
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
soov on tegelikult 5x112 saada lõppus aga maksta selle eest 5.5k eesti raha on veidi palju. Arvan et kui lämmarist saan gti sillad siis teeksin odavamalt ümber ja kui 5x sajaga ikka ei leia sobivat velge siis teen conversioni 112 peale flantside näol. 4x100 lihtsalt pole sellist velge mida oleks tarvis...kui on siis hind on ca 15-19k. vot.
Ugh praegu arvestasin et suht sama teeb välja rahaliselt. Conversion gtiˇks:
sillad oletame 3k
uued kettad ca 2k
klotsid ca 0.8k
valu ca 4k
kokku ca 9.8k
kui aga tellida flantsid siis on 5.5k eesti raha ja 112 on käes... velg mis pakkub huvi maksab 3k...
hmm
mida teha
Ugh praegu arvestasin et suht sama teeb välja rahaliselt. Conversion gtiˇks:
sillad oletame 3k
uued kettad ca 2k
klotsid ca 0.8k
valu ca 4k
kokku ca 9.8k
kui aga tellida flantsid siis on 5.5k eesti raha ja 112 on käes... velg mis pakkub huvi maksab 3k...
hmm

Viimati muutis Raleks, 16 Aug 2010, 16:02, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 41
- Liitunud: 05 Apr 2007, 09:55
- Telefon: +37256674921
- Auto: Volvo V70 D5 AWD
- Asukoht: Tartu
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
aga flantsidega saad teha põhimõtteliselt ükskõik mis auguvahel millele iganes..
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Lase kohe 4x100 to 5x112 flantsid teha siis.
Viimati muutis spool, 16 Aug 2010, 16:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Oli siin kord üks selline teema: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=52&t=10617" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 11 Aug 2010, 17:24
- Telefon: 58047108
- Auto: VW Golf Mk3 GT
- Asukoht: Around the world
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
aga on sul joonist anda mulle äkki?spool kirjutas:Lase kohe 4x100 to 5x112 flantsid teha siis.

Tegelikult keegi teab kust saaks 4x100to 5x112 flantsi joonist? seal ei ole nii nagu tavalise flantsiga, seal üks polt on väga kaval

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4169376 siin saab ettekujutust.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Aga mis siis kui puurida vanale kettale ja uus keere sisse ja valmis??
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
kui flantsidest rääkida,siis foorumis urbaan tegeleb selle asjaga. kui mina küsisin,siis ütles ta, et umbes 500 eek tükk,niiet odavam kui 5,5 kilu 
uuri,äkki teeb sullegi.

uuri,äkki teeb sullegi.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Oli jah kunagi üks teema, kus sai asi läbi võetud täna ma võtaks lihtsal ja paneks audi pooltelje otsa (vaataks millised pooltelje toru otsa lähevad) või passati 97-2005 pooltelje otsa. Kuna passatil on kahte laagrit erinevat siis 76mm laager peaks minema golfi käändmiku sisse. Piduritega tuleks vaadata mis kettad sobivad ja treipingis õige ofsetiga ketas väiksemaks lõigata vajadusel kui täpselt sobivat pole tuleb romulas a4 ja 6 ja teiste kettaid vaadata ka b5 passati kettad võiks sobida neil ofset suht väike. Taga on ainult vaja 5x100 kettal vaadata kas saab uued 5x112 augud puurida ja keermestada.
Palun moderaatoril see jutt siit kõik tõsta viidatud lingiga kokku.
Ahjaa härra freeser kettas pole mingit keeret kettas on lihtsalt auk, keere on rummus. ja 4x100 rummu äärde kuidagi riivamisi ehk aga pmst palju väiksem kui 5x112. Lisaks veel siis ka see, et pooltelje torusi saab ka kokku keevitada 2st ühe.
Palun moderaatoril see jutt siit kõik tõsta viidatud lingiga kokku.
Ahjaa härra freeser kettas pole mingit keeret kettas on lihtsalt auk, keere on rummus. ja 4x100 rummu äärde kuidagi riivamisi ehk aga pmst palju väiksem kui 5x112. Lisaks veel siis ka see, et pooltelje torusi saab ka kokku keevitada 2st ühe.

Viimati muutis samzik, 16 Aug 2010, 21:52, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 20 Sept 2008, 18:52
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 11 Aug 2010, 17:24
- Telefon: 58047108
- Auto: VW Golf Mk3 GT
- Asukoht: Around the world
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Härra Urbaan soovib joonist mida minul pole kuskilt võtta.Mattias kirjutas:kui flantsidest rääkida,siis foorumis urbaan tegeleb selle asjaga. kui mina küsisin,siis ütles ta, et umbes 500 eek tükk,niiet odavam kui 5,5 kilu
uuri,äkki teeb sullegi.

Pole veel otsustanud. Üleüldse ajan taga eksklusiivsustgreenkamikaze kirjutas:Mis veljega siis tegu on ?

Viimati muutis Raleks, 17 Aug 2010, 07:43, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 11 Aug 2010, 17:24
- Telefon: 58047108
- Auto: VW Golf Mk3 GT
- Asukoht: Around the world
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Nagu ma sain aru converteerimine nõuab:
1.rummud
2.poolteljed/otsad (kas gti pooltelg istub GT kasti?)
3.esi ja taga kettad ja laagrid(kas gti kettas on suurem? suport peab kah gti oma olema?)
Mis piduri peasilinder gti versioonil on? loogiliselt peaks nagu GT versioonist suurem olema?
1.rummud
2.poolteljed/otsad (kas gti pooltelg istub GT kasti?)
3.esi ja taga kettad ja laagrid(kas gti kettas on suurem? suport peab kah gti oma olema?)
Mis piduri peasilinder gti versioonil on? loogiliselt peaks nagu GT versioonist suurem olema?
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Siit saad sillad: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=62349" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 20 Sept 2008, 18:52
- Asukoht: Tallinn
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Natuke arusaamatuks jääb see, et kui sa soovid mingit haruldast või eksklusiivset velge alla saada, siis miks sa arvad et 5x112 on see õige poldivalem, mida taga ajada? Minu teada peaks olema haruldasi ja nn. ekslusiivseid velgi rohkem auguvahega 4x100 ja 5xmidaiganes, seega enne mässamist soovitaks uurida ikka velgi ja need sobivad endale hankida ja siis mõelda ja teha vastavad toimingud ja muudatused nende alla saamiseks, aga see on minu soovitus. Mina näiteks ostsin endale veljed 5x112 poldivalemiga, kuid auto ikka 4x100...
Lowlifer
Wheel-Whore
Wheel-Whore
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 11 Aug 2010, 17:24
- Telefon: 58047108
- Auto: VW Golf Mk3 GT
- Asukoht: Around the world
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Tänud soovituste eest, olen velgedega väga hästi kursis ja enam vähem kujutan ette mis stiilis auto ehitada ja 5x112 augu valemiga velgi on lihtsalt rohkem kui 4x100 (mõned on juba väljavalitud aga hetkel lihtsalt teen uuringu niiöelda ja vaatan/ mõtlen mis oleks minujaoks sobivam lahendus, aega on aprillini).greenkamikaze kirjutas:Natuke arusaamatuks jääb see, et kui sa soovid mingit haruldast või eksklusiivset velge alla saada, siis miks sa arvad et 5x112 on see õige poldivalem, mida taga ajada? Minu teada peaks olema haruldasi ja nn. ekslusiivseid velgi rohkem auguvahega 4x100 ja 5xmidaiganes, seega enne mässamist soovitaks uurida ikka velgi ja need sobivad endale hankida ja siis mõelda ja teha vastavad toimingud ja muudatused nende alla saamiseks, aga see on minu soovitus. Mina näiteks ostsin endale veljed 5x112 poldivalemiga, kuid auto ikka 4x100...
P.S. puurisid velgedese 4x100 augud? keevitasid kinni või mismoodi? see variant huvitab kah aga jallegi 1 auk ei klappi ju.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 20 Sept 2008, 18:52
- Asukoht: Tallinn
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Lasti alumiiniumi keevitusega vajalikud augud kinni ja puuriti ümber, lisa küsimused võid PS'i panna. Aga seda ümberpuurimise varjanti on mõistlik teha vaid siis, kui veljed on poldiauke varjava kapsliga.
Lowlifer
Wheel-Whore
Wheel-Whore
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Minule teadaolevalt g2 g3 corrado passat 88-96 on ainult üks tagaketta mõõt. Mingi mõtetu GTI siin rolli ei mängi! Ja velgede keevitamine ja ümber puurimine on minu arvamust mööda ülds kõige viimasem asi mida teha. Kui sul kiires kurvis velg pilbasteks läheb näiteks keevitaja vea tõttu ja sa ennast surnuks sõidada, siis see on hulga "kulukam" kui õiged flantsid panna või pooltelje otsi vahetada. 5x112 ketaste kohta jään vastuse, võlgu kui on õige ofsetiga audi a4 5x112 ketast olemas mis sobiks ja mõõt ei klapi, saab ketta läbimõõdu väiskemaks treida servast alati.
Viimati muutis samzik, 25 Aug 2010, 10:19, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 82
- Liitunud: 11 Aug 2010, 17:24
- Telefon: 58047108
- Auto: VW Golf Mk3 GT
- Asukoht: Around the world
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Tänud vihje eest, sillad ostetudBoxerdaja kirjutas:Siit saad sillad: http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=58&t=62349" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- Huviline
- Postitusi: 257
- Liitunud: 01 Mär 2007, 17:34
- Auto: Golf 3 1.8, Vento vr6
- Asukoht: Harjumaa
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
kergitaks väheke vanat teema.
Mul on selline küsimus, et kas laiema sillaga variandil on käändtelg teise ehitusega või on sama?
Mul on selline küsimus, et kas laiema sillaga variandil on käändtelg teise ehitusega või on sama?
-
- Huviline
- Postitusi: 257
- Liitunud: 01 Mär 2007, 17:34
- Auto: Golf 3 1.8, Vento vr6
- Asukoht: Harjumaa
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Nii aga kuidas ma ette suuremad kettad saaks paigutada, mille käändtelgesi ja suporteid peaks kasutama?
Missioon on praegu 5x100 kolida ja samas võiks suuremad kettad paigaldada. Palgapäeval plaan asjad ära osta. Hetkel leidsin gti sillaosad, ees käändtelg rummuga, kettad suportid. Aga tundub et sealt ainus asi mis võtta oleks rummud.
Missioon on praegu 5x100 kolida ja samas võiks suuremad kettad paigaldada. Palgapäeval plaan asjad ära osta. Hetkel leidsin gti sillaosad, ees käändtelg rummuga, kettad suportid. Aga tundub et sealt ainus asi mis võtta oleks rummud.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Mina kül laagrit uut niisama ei paneks kui kääniku saad juba tervenisti osta vahetaks käändmiku ja võtaks ka kohe pidurid. Vr6 passatilt saaks kõik korraga. Pooltelje otsad ja kogukäändmik ketaste ja sadulatega.
Pppp kui vahetada koos zarniiriga, peaks ju ok olema? Need ju enamasti kõik 3 väikse poldiga õõtsa küljes.
Pppp kui vahetada koos zarniiriga, peaks ju ok olema? Need ju enamasti kõik 3 väikse poldiga õõtsa küljes.
Viimati muutis samzik, 09 Jaan 2012, 23:49, muudetud 2 korda kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: 4x100 to 5x100 Ümbertegemine
Kinnitusaugud õõtsa küljes ei klapi minu teada. Eespool ununes veel mainida üks oluline asi - laia ehk nn. Plus-silla šarniir kinnitub käänmiku külge ülevalt mutriga, tavalise silla omal aga "läheb polt läbi".