Starteri sobivus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

Tere kaasfoorumlased

Ehk oskab keegi öelda kas g2 1,6 td starter ja g3 66kw besuka starterid on omavahel 1:1 vahetatavad ja on sama võimsad jne? Kuna oma diisli starter andis otsad siis otsin selle asemele midagi.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas pppp »

Bensuka starteri võimsus on 1,1 kW, diislil 1,7 kW. Muidu külge peaks see bensuka oma minema küll.

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

Tänud vastuse eest :) Ehk oskab keegi öelda midagi kas pendiksid ja harjajad on mõlemal starteril samad või on erinevad?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

DIISILE pane DIISLI starter,Bensiini mootoriga autole võid panna emba,kumba. Pendiksi,ja harjade tugevus varu on erinevad. ppp. võiks kah siiski lahti seletada,kas pendiks bensukal,ja diislil on erinevust? Praegu mässan tõmbereega,bens VS.diisel.(tõmbe relee klemmid). Diislile(diisel mootoriga autole) ei tohi panna bensiini mootori starterit. Võid panna,kuid miinus 5-ega.on m.. ja h a... . Kogu lugu,endal läbi proovitud G2-hel.1,6d.

samzik
Klubiline
Postitusi: 1615
Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
Telefon: 55558855
Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas samzik »

Kas sa ise suudad oma teksti lugeda? Mina ei saanud küll mitte kottigi aru, mida sa öelda tahtsid.

Va. ära pane pensuka starterit diislile.

T6nis2 kirjutas:DIISILE pane DIISLI starter,Bensiini mootoriga autole võid panna emba,kumba. Pendiksi,ja harjade tugevus varu on erinevad. ppp. võiks kah siiski lahti seletada,kas pendiks bensukal,ja diislil on erinevust? Praegu mässan tõmbereega,bens VS.diisel.(tõmbe relee klemmid). Diislile(diisel mootoriga autole) ei tohi panna bensiini mootori starterit. Võid panna,kuid miinus 5-ega.on m.. ja h a... . Kogu lugu,endal läbi proovitud G2-hel.1,6d.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Kui tehnikast ei taipa,siis tundubki vastus arusaamatu.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas copilot »

samzik kirjutas:Kas sa ise suudad oma teksti lugeda? Mina ei saanud küll mitte kottigi aru, mida sa öelda tahtsid.

Va. ära pane pensuka starterit diislile.

T6nis2 kirjutas:DIISILE pane DIISLI starter,Bensiini mootoriga autole võid panna emba,kumba. Pendiksi,ja harjade tugevus varu on erinevad. ppp. võiks kah siiski lahti seletada,kas pendiks bensukal,ja diislil on erinevust? Praegu mässan tõmbereega,bens VS.diisel.(tõmbe relee klemmid). Diislile(diisel mootoriga autole) ei tohi panna bensiini mootori starterit. Võid panna,kuid miinus 5-ega.on m.. ja h a... . Kogu lugu,endal läbi proovitud G2-hel.1,6d.

ei tea kuidas sa aru ei saanud....diisel tahab võimsamat starterit saada, bena oma võib otsa istuda aga ei jõua motot sul vedada nii nagu disla oma. ehk talvel külmaga pead hakkama oma masinat käima lükkama v nööriga tõmbama. Vähemalt 1,9 TDI puhul peab starter jõudma käiata mootorit ~285-300 RPM i kanti kui tahad et käivitus oleks normaalnem, ei tea kui kiiresti peab seda 1,6 td starter tegema aga põhimõte on diislitel sama.Suvel võib töösooja motoga käivitus samuti raskeks minna, sest soojuspaisumise tagajärjel on töösoe moto tsipa tihedam ja isegi kehva kulunud disla enda starteri puhul tekivad kohe käivtusprobleemid(pikem käivitus kui külmalt näiteks jne), seda ütles mulle ka igapäevaselt diisleid remontiv inimene kus käisin oma moto surveid mõõtmas, et see tavaline viga miks näiteks soojalt on käivitus kehvem kui öö läbi seisnud motol.
Et 1,1 kw ja 1,7 kw ikka tuntav vahe ma arvan

kui eksin, parandage mind.
Viimati muutis copilot, 18 Aug 2010, 03:26, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Netman112
Huviline
Postitusi: 210
Liitunud: 18 Jaan 2009, 19:13
Asukoht:

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas Netman112 »

Tänud kõigile vastamise eest :) järelikult on siiski mõttekam uus diisli starter muretseda või siis vana korda teha. kui kellegilon pakkuda g2 diisli starterit siis kõik pakkumised on oodatud

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas pppp »

Vaatasin siis huvi pärast, palju starterite juppidest erinevad on. Tõmberelee on sama (võib-olla aastakäikude kaupa erinev, nii detailidesse ei laskunud), kõik muud suuremad tükid erinevad.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Tõmberelee sisu kallale minna,siis koodid erinevad,kuid miks? Tõmbe relee klapib nii FORD Sierral,kui ka VW.Passatil Audil. Tänud ppp.

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: Starteri sobivus

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Netman112, osta starter mis on nn,satelliitidega,mitte otse ülekanne rootorile.

Vasta

Mine “Mootor”