Mu VW on viimasel ajal tõrkuma hakanud
Nimelt sureb masin sõiduajal välja aegaajalt. Tundub, et täiesti lambi juhtudel, kord sujuvalt 90'ga sõites ja teinekord fooriall pidurdades.
Mootor kohe peale väljasuremist käima ei lähe, peab seisma natuke ning siis on jälle kena start ja sõidab ja kõik OK.
Milles võivad võimalikud probleemid olla? Õli on korras ja temp mootoril ka korras.
Sellest, et mootor kohe käima ei lähe vaid peab seisma natuke järeldan, et äkki võib asi olla seotud mingi vedelikuga?!
Samas on jällegi see, et teinepäev ei sure kordagi välja ja täna näiteks 2 korda suhteliselt lühikese sõidu jooksul.
Viimati muutis Redikate, 05 Juun 2010, 13:18, muudetud 2 korda kokku.
Täpsusta mis mudeliga tegu - siis oskaks ehk variante pakkuda mis viga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tundub väga väntvõllianduri rikke moodi. Kui vändaandur üles teatud temperatuurini soojeneb hakkab väljastama valet signaali ja juhtplokk lülitab mootori välja. Peale mõningast jahtumist käivitub mootor taas.
Väntvõlli andur peaks olema õlifiltri taga. Vähemalt 2,0 bens. on nii. Hind peaks olema tuhande krooni kandis(?)
Selliste sümptomitega Halli andurisse ei usu- halli anduri kohta niipalju, et see jupp tasub omale autosse soetada, sest see võib otseselt teele jätta. Samuti võib ka üle öö mootoririkke põhjustada.
Läks, läks, läks ja enam ei läinud. Auto seisab nüüd 160km Tallinnast, kohalikud asjamehed ütlesid et elektririke ning mootor ei saa enam sädedki.
Ühesõnaga sleppima siis.
Sai küünlad ära vahetatud, süütepool ja ka süütelukk(selle suutsin ise katki keerata). Ometigi pole väljasuremine kadunud.
Kahjuks pole veel saanud võimalust diagnostikat teha. Diagnostist peaks ka bensupumba relee viga välja tulema?
E: Nüüd natuke tähelepanelikumalt jälginud ning tundub, et probleem esineb siis kui gaas lahti lasta ja mootor ennast pidurdama hakkab.
Püsiva kiirusega sõites või kiirendades pole midagi, aga niikui gaasipedaali natukenegi "järgi" anda, juhtub aegajalt et mootor hakkab nagu tõrkuma ja gaas kaob tagant ära. Kui pöörder peale seda piisavalt madalale jõuavad või käik välja võtta, näitab ka armatuur, et mootor on välja surnud. Peale natukest seismist läheb auto uuesti käima ning sõidab kenasti edasi.
Kas lambda andur võib näiteks sellist asja tekitada?
Samuti uuriks, et ega keegi ei oleks nõus siinsetest mõne koidula eest diagnosti tegema masinale? Äkki leiab läpakaga vea ülesse
Viimati muutis Redikate, 04 Juul 2010, 23:16, muudetud 2 korda kokku.
kui mootor enam sädet ei saa siis hallikas ikkagi otsas omadega
minul hakkas hallikas surema sellega et ühtalsel kiirusel sõites tegi vaid väikese turtsatuse ja lasi pöörded korra maha ja välja ei surnud kordagi. kuni selle hetkeni kui täitsa ära suri 500m enne koju jõudmist
sädeme puudumine vihjab hallikale.
raiku kirjutas:kui mootor enam sädet ei saa siis hallikas ikkagi otsas omadega
minul hakkas hallikas surema sellega et ühtalsel kiirusel sõites tegi vaid väikese turtsatuse ja lasi pöörded korra maha ja välja ei surnud kordagi. kuni selle hetkeni kui täitsa ära suri 500m enne koju jõudmist
sädeme puudumine vihjab hallikale.
Aga miks just siis kui gaas lahti lasta? Mitte siis kui kiirendada?
E: Sai täna vahetatud ära kütusefilter ning tehtud ka diagnost.
Diagnost oli puhas, ühtegi viga ei avastatud ning kütusefiltri vahetusest kasu polnud. Masin sureb ikka sõidu pealt välja.
Kuna diagnost oli puhas, siis võib vist igasugu releede ja andurite vead vist välja arvata?
Hetkel jääb nagu järele ainult kütusepump
Viimati muutis Redikate, 05 Juul 2010, 22:40, muudetud 1 kord kokku.
diagnostika ei näita väntvõlli asendi anduri riket, ise jamasin selle probleemiga ka pikalt, käisin diagnostikas ja seal samuti öeldi, et kõik on korras ja seletati et ainuke viga mida diagnost ei näita on väntvõlli asendi andur. enamus vw loeb seda signaali hooratta pealt. on pöidla jämedune juhtmega jublakas ja kinnitub kuuese poldiga mootoriploki külge ja edasi juhe läheb pruuni laia pistikusse.kui sõidu ajal sureb välja ja te teate, kus see andur asub püüdke ta kohe millegagi maha jahutada ja kui auto läheb pärast seda käima siis saate teada, et probleem ongi selles anduris.
antud autol ei tohiks väntvõlli andurit olla - süüte impulss tuleb jagajast Halli andurist.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Ei hakanud ka uut teemat tegema. Endal siis autoks Golf IV 1.4 55kw. Samamoodi lihtsalt sõites viskab mootori tagant ära.. pöörded maha ja armatuuri kõik tulukesed põlema. Koheselt käima ei lähe vaid tarvis mõned minutid oodata. Siis käivitub jälle nagu ei oleks probleeme olnudki.
Kuna sellel mootoril vist sellist asja kui jagaja ei ole, kas siis võib arvata, et mure väntvõllianduris?
Piinlen samamoodi ühe 1994 a Golfiga, 1,6 bens, väga sarnane vea kirjeldus. Täna jäi lõplikult seisma. Viimane kasutaja parkis auto tühja paagiga juhipoolse külje peale kaldu ja kui pump bensu kätte ei saanud, sai ka aku tühjaks. Hakkasin siis süsteemselt uurima, tõin uut kütust, panin auto horisontaalsele pinnale ja proovisin käivitada.
Väheke vihjeid, mis on tuvastatud ja mis siis ikka ei töötanud.
1. Süütepooli vahetas juba varem üks mõttetu töökoda ära, viga ei kadunud. Järelikult süütepool oli korras.
2. Kontrolliti väidetavalt ka halliandurit ja jagajat, viga ei kadunud.
3. Hakkasin täna testriga rida ajama. Sädet polnud. Leidsin, et süütejagaja rootor ei andnud voolu läbi. Uus rootor ja säde olemas, aga käima ei läinud.
4. Vaakumklapp läks soojaks. Seda uut käepärast polnud, nii et proovisin vanaga.
5. Topkaga läks käima ja käis mõnda aega, aga kui hakkasin vaakumi voolikuid paika seadma, suri jälle ära. Topkaga läheb muide iga pauk korraks käima, see tähendab, et süütes viga ei ole. Järelikult mingi värk, mis pritse kinni keerab.
Homme ilmselt uue vaakumianduri ost ja siis uued katsetused.
Kes oskab öelda, mismoodi saab bensupumba releed kontrollida, sest pump ju kogu aeg ei peagi töötama? Pump ise korras - kontrollisin, lasin pagassi põhjas pumba pistikust voolu peale, hakkas tööle ja mootori juurde jõudis surve ka.
EDIT: relee vahetatud ja korras. Lihtsalt releele ei tule voolu peale, et pump tööle hakkaks. Ilmselt mingi kunagise immo jäänused. Jätkame kaevamist.
Viimati muutis jaanomartin, 17 Aug 2010, 22:35, muudetud 2 korda kokku.
hennviita kirjutas:Mis teil on raha palju vä?
Helista 56565458 Speesteri Hannes asub mäepealsel arki kõrval.
Tänu soovituste eest, kahjuks ei saan'd aita.
1. Pärnu ARK-i kõrval ei ole mingit mäge ega mäepealset.
2. Tahaks ise ka aru saada, mis värk on, sest töömeestele juba makstud piisavalt.
Ei ole veast jagu saanud. Kuigi nüüd viimased paar päeva pole välja surnud ja kahtlustan, et äkki on seoses temperatuuriga midagi. Palavate ilmadega nagu tundus et suri tihedamini ära kui nüüd jahedatega. Ju on midagi mis kuumeneb üle ja peale natuke aega seismist maha jahtub ja uuesti tööle hakkab.
Mul sai oma Golfil väntvõlliandur ära vahetatud, aga tolku nagu midagi. Nii palju on vahet, et nüüd igakord ära auto päris ei surnud, vaid käib selline hetkekatkestus läbi ja sõidab edasi. Kuid lõpuks suri ikka täiesti ka ära... käima läks uuesti kiiremini kui varem. Midagi nagu oli kasu, aga ei olnud ka.
Ei oskagi nagu midagi uurida enam... diagnostika ka viga ei näita.
Oskab keegi äkki öelda, mida järgmisena uurida(vahetada )?
Mul Golf 2-ga sama jama. Tegu 1989. a 1,6 mootoriga. Kurvides ja maanteelt maha keerates sureb auto lihtsalt välja. Aga gaaasipedaaliga mängides hakkab uuesti mootor tööle, teeb enne mingi jõnksu läbi ja liigub edasi.
mansikka kirjutas:Mul Golf 2-ga sama jama. Tegu 1989. a 1,6 mootoriga. Kurvides ja maanteelt maha keerates sureb auto lihtsalt välja. Aga gaaasipedaaliga mängides hakkab uuesti mootor tööle, teeb enne mingi jõnksu läbi ja liigub edasi.
vesi kütusefiltris?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Kõigepealt tuleks selgeks teha, mis seiskumise põhjustab. Et kas säde on.
Kui ei siis asi puhtalt elektroonikas. Alates aju ja süütepooli toitest. Kuni Halley anduri ja jagaja rootorini välja. Uuematel mudelitel ka vända/nuka asendi andur(pole neid ise näppinud).
Kui säde on, siis on põhjuseid hullult palju.
1. Kütusetrassi surve.
2. Vaakumvoolikud(lisaõhk)
3. Väljasuremine pidurdamisel (piduri vaakumvõimendi)
4. Õhukululugeja
5. Pedaali asendi andur
ja lõpuks aju.
Aga ise neid kontrollides ja testides ei saa alati head tulemust.
Ei hakka uut teemat tegema kuna enda VW umbes sama probleem.
Probleem siis selles kui auto mootor soojaks läheb, siis nagu ei saa bensiini kätte ja hakkab jõnksutama ja siis sureb välja ja natuke ootsamist ja läheb uuesti käima saab mõne km sõita ja jälle sama asi.autoks vw golf 2 1990.a 1.6 52kw