Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Tervist,sai siis ostetud paar päeva tagasi rõhu näidik ja ühendatud see siis kütuse lati ja sisselaske vaakumi toru vahele,nüüd aga näitab rõhunäidik aint vaakumit aga turbo rõhku 0...Küsimus siis selline kas ma ühendasin kella valesti või ongi turbo rõhk null
Viimati muutis Raix22, 28 Aug 2010, 12:00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Kui vaakum töötab siis peaks kell õigesti küljes olema. Kontrolli üle turbo ülerõhuklapp ja selle membraan - on tihti juhuseid kus see klapp avatuna kinni kiilub. Kui see töökorras siis asu lõdvikute kontrollimise kallale.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Tehke nüüd lollile selgeks kus to klapp on ja milline ta vlja näeb
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga

Turbo küljes asub WG membraan, varras ja klapp (asub turbo kuuma koja sees).
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Nii ja kuidas selle liikumist siis kontrolli?Loll mulje jääb,aga ise ei jaga sellest turbo teemast suht midagi...
Tänud kõigile kes aidata viitstvad
Tänud kõigile kes aidata viitstvad
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Ei oska öelda kummalt poolt ligi pääsed aga WG membraani otsast võtad vaakumvooliku lahti ja lased kompressoriga surve sisse, peaksid nägema kuidas too varras liigub - siis on kõik korras.
Kui ise väga ei jaga siis torkida pole mõtet, vii auto kellegi kätte kes oskab asja kontrollida.
Kui ise väga ei jaga siis torkida pole mõtet, vii auto kellegi kätte kes oskab asja kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Tere
Ülerõhuklapi membraani kotrollimiseks soovtaks kasutada järgmist tehnoloogiat:võtta sobiv jupp voolikut,ühendada klapiga ning imedes testida kas peab vaakumit.Kompressorit kasutades peaks olema garanteeritud et rõhk ei ületaks 2 atm.Lisaks suruõhuga testides ei avasta väikest leket.
Turbo remont ja treimine
Tel.56565512
Ülerõhuklapi membraani kotrollimiseks soovtaks kasutada järgmist tehnoloogiat:võtta sobiv jupp voolikut,ühendada klapiga ning imedes testida kas peab vaakumit.Kompressorit kasutades peaks olema garanteeritud et rõhk ei ületaks 2 atm.Lisaks suruõhuga testides ei avasta väikest leket.
Turbo remont ja treimine
Tel.56565512
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Teema algataja võiks siiski ka mainida,kas tema valduses on 1,8 TT,või TDI. Ja kui turbo kellast,ühendusest küsite,siis Turbo kell tahab saada Survet,mitte mingit vaakumit. Kasutaja rein,inimese suu(kopsu maht),jääb sellise testimise jaoks nõrgaks. Membraan kas on terve,või katki,vahepealset varjanti pole.
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Kui sa vaatad kasutaja profiili siis näed et tegu on 96a vw passat 1.8 TT6nis2 kirjutas:Teema algataja võiks siiski ka mainida,kas tema valduses on 1,8 TT,või TDI. Ja kui turbo kellast,ühendusest küsite,siis Turbo kell tahab saada Survet,mitte mingit vaakumit. Kasutaja rein,inimese suu(kopsu maht),jääb sellise testimise jaoks nõrgaks. Membraan kas on terve,või katki,vahepealset varjanti pole.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Profiil,fiiliks,kuid turbo rõhu näitaja käib siiski surve peal,mitte imemise,vaakumi voolikute kaudu.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
T6nis2 kirjutas:Teema algataja võiks siiski ka mainida,kas tema valduses on 1,8 TT,või TDI. Ja kui turbo kellast,ühendusest küsite,siis Turbo kell tahab saada Survet,mitte mingit vaakumit. Kasutaja rein,inimese suu(kopsu maht),jääb sellise testimise jaoks nõrgaks. Membraan kas on terve,või katki,vahepealset varjanti pole.
Rõhukella oled kunagi käes hoidnud üldse? Sulle teadmiseks, et tablool on nii vaakumi kui ka surve osa.
Ja veel teadmiseks - üldiselt rõhukelladega kaasas oleva vooliku läbi suudab inimene suuga imeda üle 1bar vaakumit, puhudes aga vaevalt 0.3bar rõhku. Mõtlemisainet väheke.

-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Ja tõepoolest alati inimesed ei küsi oma auto kohta, seega võiks siiski täpsustada alati ka auto ja aasta.
Kas sa ütled kassi kohta kass või kõuts ei muuda midagi ju! Oluline on, et see voolik kuhu kell ühendati on ühenduses otse kollektoriga, ilma vahe klappideta, mis vaakumist rõhu poole minnes lukku lööb.Selliseid klappe kasutati näiteks seadmetele mis ei tohtinud ülerõhku saada, aga vaakumit on neil tööks vaja. Nimeta teda siis kasvõi alaülarõhu voolikuks minupoolest.
Kas sa ütled kassi kohta kass või kõuts ei muuda midagi ju! Oluline on, et see voolik kuhu kell ühendati on ühenduses otse kollektoriga, ilma vahe klappideta, mis vaakumist rõhu poole minnes lukku lööb.Selliseid klappe kasutati näiteks seadmetele mis ei tohtinud ülerõhku saada, aga vaakumit on neil tööks vaja. Nimeta teda siis kasvõi alaülarõhu voolikuks minupoolest.
Viimati muutis samzik, 19 Aug 2010, 15:27, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Ülerõhu klapp töötab ilusti ja peab ka vaakumit ilusti....Minul mõistus otsas,sest mida pole on rõhkspool kirjutas:Kui vaakum töötab siis peaks kell õigesti küljes olema. Kontrolli üle turbo ülerõhuklapp ja selle membraan - on tihti juhuseid kus see klapp avatuna kinni kiilub. Kui see töökorras siis asu lõdvikute kontrollimise kallale.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Ja siia kah siis veel kirja et tegu on tõesti 96aa vw passat 1.8t ja mootori tüüp on AEB
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Kuidas auto minekuga on? Kui kiirendamisel mingeid imelikke jõnksutamisi/uimerdamist pole siis peaks turbo vähemalt töökorras olema. Kell on ikka mingi korralik? Proovi kompressoriga järgi kas kella näitab üldse rõhku (igasuguseid praake on olemas). Kui kell ka töötab siis ei jää muud üle kui süsteem survestada kompressoriga, leiad kõige kiiremini lekkekoha üles (kui lekib), kuhugi peab see rõhk ju kaduma. Halvem variant oleks siis kui sul näiteks turbo oleks läbi omadega (üks hullemaid variante näiteks, kui võll on pooleks, kõike on juhtunud)Raix22 kirjutas:Ülerõhu klapp töötab ilusti ja peab ka vaakumit ilusti....Minul mõistus otsas,sest mida pole on rõhkspool kirjutas:Kui vaakum töötab siis peaks kell õigesti küljes olema. Kontrolli üle turbo ülerõhuklapp ja selle membraan - on tihti juhuseid kus see klapp avatuna kinni kiilub. Kui see töökorras siis asu lõdvikute kontrollimise kallale.
Edu otsimisel!
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Vot viimane vastaja vastab RÕHUST,kuid turbo teemal vaakumi ,,ulme lelledest ,, sõnagi nendega suhelda ei taha.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Kas sul kummi lõdvikuid on mida käega katsuda? Kui on siis kaasi andes peaks need kõvaks minema kui rõhk tekib. Samas ma pole kindel kas seisva mootoriga rõhku üldse üles saab. Lisaks kas autol nö tõmme on veel alles, või tunda, et autol tekib mingist pöördest tõmme...
Tõnis mis sa plõksid, kui midagi asjaliku pole öelda siis ära ütle parem. Kui ütled, siis ütle niipalju selges eesti keeles, et teised aru saaksid mida öelda tahad.
Tõnis mis sa plõksid, kui midagi asjaliku pole öelda siis ära ütle parem. Kui ütled, siis ütle niipalju selges eesti keeles, et teised aru saaksid mida öelda tahad.
PS. siseslaskes on ju enamasti nö vaakum, ehk hõrendus tühikäigul. Alles siis kui turbo hakkab tootma sõites, kaob hõrendus.T6nis2 kirjutas:Vot viimane vastaja vastab RÕHUST,kuid turbo teemal vaakumi ,,ulme lelledest ,, sõnagi nendega suhelda ei taha.
Viimati muutis samzik, 23 Aug 2010, 13:52, muudetud 1 kord kokku.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Nõnda ütelda vaakum tühikäigul sisse laskes on ainult bensiini mootoritel. Vaakumit (ala hõrendust) diislil ei ole. Ei räägi,kui pakutakse suht ummistunud õhu filtrit.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Me kõik teame seda, aitähT6nis2 kirjutas:Nõnda ütelda vaakum tühikäigul sisse laskes on ainult bensiini mootoritel. Vaakumit (ala hõrendust) diislil ei ole. Ei räägi,kui pakutakse suht ummistunud õhu filtrit.

Diiselmootoritest pole siin teemas juttu olnudki, kusjuures sina olid esimene kes sõna diisel üldse mainis.
Viimati muutis spool, 23 Aug 2010, 23:44, muudetud 1 kord kokku.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Pole siia pikka aega jõudnud.Süsteemi kh survestada pole veel jõudnud,tegelen sellega laupäeval.Tegelt hakkas mind hoopis huvitama et kas N75 kalpp ei või sellist jama teha,üldiselt tundub et 5nda käiguga 110km/h gaas põhja vajutada näitab rõhukell o,1 bar(selle sees siis mõeldud ka seda et +/- o,1 bari peaks lubatud olema)et ehk siis puhub turbo o,2 bari(vähemalt võiks nii arvata)
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Mainigu siis Teema algataja,mis MOOTORIGA tegemist. Nagu foorum oleks naabrimeeste info vahetus arvuti kaudu. Vastus ka kasutajale spool.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Ole kena ja keri lehte mõned postitused ülepoole, teemaalgataja postitus 19. augustist, kell 15.36 , saad vastuse sulaselges eesti keeles oma küsimusele. Vast ei ole väga üle mõistuse asi.T6nis2 kirjutas:Mainigu siis Teema algataja,mis MOOTORIGA tegemist. Nagu foorum oleks naabrimeeste info vahetus arvuti kaudu. Vastus ka kasutajale spool.
Rehvitööd soodsalt Tartu lähedal. Tel 55 89 462. Ka õhtuti ja nädalavahetustel (kui vaja, siis ka öösel, ikka sama soodsalt, 10-17''. Teise pingiga kuni 20''. ). Täisvahetus ja tasakaalustus 15 euri, vahet ei ole, kas plekk või valuvelg.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga
Võin ka veel eraldi kirjutada tegu on VW Passati 96aasta 1.8T 110kw AEB tüüpi (bensiini mootoriga)T6nis2 kirjutas:Mainigu siis Teema algataja,mis MOOTORIGA tegemist. Nagu foorum oleks naabrimeeste info vahetus arvuti kaudu. Vastus ka kasutajale spool.
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Nii siis asi kompressoriga kontrollitud/survestatud,mitte ühtegi lekke kohta polnud
Proovisin ka N75 klappi sinna 12v peale lastes asi toimib,rohkem nagu ise ei oska kontrolli..Mõistus jällegi otsas

-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem turbo rõhu näidikuga/Rõhu kadu
Kui Tallinna tuled, tule läbi, vaatame korra, äkki näen midagi ja proovi teist manokat näiteks!
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.