Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 1992
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 1992
Nimelt huvitaks, kas 1991 aasta Jetta mootor(1.8 karpa GU 66Kw) ja Seat Toledo 1992 mootor(1.8 monopritse 66Kw) on omavahel vahetatavad, ehk kas ma saaks peale kollektorite vahetust(kui vaja) Seati mootorile karpa peale, küttepumba külge ja selle Jetta aiste vahele toimima? Teoorias peaks sobima(tegu ju praktiliselt sama plokiga asjaga), või ma eksin?
Teine küsimus- või oleks kavalam tõsta ringi ka toitesüsteem, ehk võtta kaasa ka monopritse, selle juhtmestik, pump, aju jne?
Kuivõrd erinevad on Seati vastavad osad/lahendused Volkari omadest. Juhtmestik kindlasti ei istu? Pump jne?
Pakutakse ühte mäda kerega Toledot, enda Jetta mootoris mingi kahtlane hääl, mille allikale ilma seda osandamatta pihta ei saa, sellest ka see mõte.
Tänan tähelepanu eest!
Teine küsimus- või oleks kavalam tõsta ringi ka toitesüsteem, ehk võtta kaasa ka monopritse, selle juhtmestik, pump, aju jne?
Kuivõrd erinevad on Seati vastavad osad/lahendused Volkari omadest. Juhtmestik kindlasti ei istu? Pump jne?
Pakutakse ühte mäda kerega Toledot, enda Jetta mootoris mingi kahtlane hääl, mille allikale ilma seda osandamatta pihta ei saa, sellest ka see mõte.
Tänan tähelepanu eest!
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Uurisin siin mootorite näitajaid ka. Rauaosa istub kindlasti, kuigi mootori sisus erinevused(RP-l ühe ühiku võrra madalam surveaste ja pisut teiste kraadidega nukkvõll).pppp kirjutas:Kõik sobib.
Seoses sellega ja tekkinud väikse kiusatusega ka monopritse sinna peale jätta(mõlemal autol, ni Jettal kui doonoril toimiv süsteem), küsiks, kas sellisel asjal mõtet on?

Ja kuivõrd erinev juhtmesari, kas annab kasutada Seati oma väikeste modifikatsioonidega või oleks selle monopritse paigaldamise huvi korral targem otsida monopritsega Mk 2 juhtmesari?

Andke rumal küsimus andeks, aga pole kunagi ühegi Seati juhtmestikku lähemalt uurinud... Kaitsmekarp tundub muidu sama...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
ma ei oleks selles nii kindel et kõik sobib arvan et Seatil ei ole meh.bensiini pumba jaks vahevõllil vajaliku kumerusei
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
97 aasta Vento monopritsega moto vahevõllil oli küll see "nukk" olemas, miks ei peaks veel vanemal samatüübilisel olema?taivo9 kirjutas:ma ei oleks selles nii kindel et kõik sobib arvan et Seatil ei ole meh.bensiini pumba jaks vahevõllil vajaliku kumerusei
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Vabalt saad Toledo juhtmestikku kasutada. See 1L Toledo ei ole midagi muud kui muudetud välimusega G2.100avant kirjutas:Ja kuivõrd erinev juhtmesari, kas annab kasutada Seati oma väikeste modifikatsioonidega või oleks selle monopritse paigaldamise huvi korral targem otsida monopritsega Mk 2 juhtmesari?![]()
Andke rumal küsimus andeks, aga pole kunagi ühegi Seati juhtmestikku lähemalt uurinud... Kaitsmekarp tundub muidu sama...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Kui ma nüüd asjast õieti aru saan, siis sama mootor(sama sisuga plokk+kaas mis monopritsega RP-l) oli monopritse asemel karpaga(küll Keihin) kasutusel audidel(1,8 55Kw kood mootorikood RU). Kui nüüd Keihini asemel Pierburgi kasutamine just juurde ei anna, siis karpa pealepanekul sellele plokile tegelen kindlalt deforsseerimisega?100avant kirjutas:Uurisin siin mootorite näitajaid ka. Rauaosa istub kindlasti, kuigi mootori sisus erinevused(RP-l ühe ühiku võrra madalam surveaste ja pisut teiste kraadidega nukkvõll). Kuidagi mõjutavad asja ka need erinevad näitajad( kompott RP vs GU)?pppp kirjutas:Kõik sobib.

Homme hakkan doonorit lammutama...

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
RU-l oli sama nukkvõll, mis G2 1,6-liitristel bensukatel, osa deforsseeringust tuleb kindlasti sealt kah.
Sisu Toledol muidu miski ägedam (neil kohati oli) või tavaline?
Sisu Toledol muidu miski ägedam (neil kohati oli) või tavaline?
Viimati muutis pppp, 16 Mär 2010, 19:42, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
No näed sa, jälle targem.pppp kirjutas:RU-l oli sama nukkvõll, mis G2 1,6-liitristel bensukatel, osa deforsseeringust tuleb kindlasti sealt kah.
Sisu Toledol muidu miski ägedam (neil kohati oli) või tavaline?

Enda arust sisu suht tavaline. Väga lahja varustusega, CL, ainuke lisa(mis paraku ei tööta millegipärast-ei ole jõudnud uurida, miks) on roolivõim, mitte mingit elektrit peale elementaarse, ei ole katuseluuki ega muud "luksust". Ja hiired on sisse pesa teinud- usinalt istmeid augustanud.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Täna mootorile lähemalt otsa vaadates läks tuju väga huvitavaks
. Nimelt ega ei istu küll sinna külge karpamootori üks olulisemaid detaile ehk kütusepump. Seal kandis, kuhu pump peaks kinnituma, on sel motol ju karterituulutus, ja plokis avad hoopis teised
... Ehk niisama lihtsalt see paigaldus ei lähe
...
Nii et nüüd on valida kahe võimaliku variandi vahel- kas minna monopritse paigaldamise teed, või paigaldada elektriline etteandepump(paagis olevat pumpa selleks kasutada ei saa või?). Müüakse kuskil eestis karpa toitmiseks sobivat elektrilist kütusepumpa?
Täna masin ellu ei ärganud- pumbad sirisevad, starter keerutab, aga monopritsest ei tule kollesse tilkagi bensiini... Armatuuri all igavene juhtmeporr ka, näritud jne, ega ei teagi veel, mis seda jama põhjustab. Olevat ennegi seda nalja vahel teinud, et ei mõtlegi minna. Mingit head materjali Mono-jetronicu veaotsinguks leidub kellelgi?



Nii et nüüd on valida kahe võimaliku variandi vahel- kas minna monopritse paigaldamise teed, või paigaldada elektriline etteandepump(paagis olevat pumpa selleks kasutada ei saa või?). Müüakse kuskil eestis karpa toitmiseks sobivat elektrilist kütusepumpa?
Täna masin ellu ei ärganud- pumbad sirisevad, starter keerutab, aga monopritsest ei tule kollesse tilkagi bensiini... Armatuuri all igavene juhtmeporr ka, näritud jne, ega ei teagi veel, mis seda jama põhjustab. Olevat ennegi seda nalja vahel teinud, et ei mõtlegi minna. Mingit head materjali Mono-jetronicu veaotsinguks leidub kellelgi?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 18 Aug 2010, 20:36
- Telefon: 53333759
- Auto: Seat Toledo 1,8 GT; Ford Escort
- Asukoht:
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Ma loodan, et mulle nüüd vastu kukalt ei anta, kui siia selle teema alla jutu jätkuks oma pisikese kurja plaani tarvis abi ja tarka nõu palun.
Nimelt mul seisab garaaži all kap remonti vajav Seat Toledo GT, 1,8l 92kW mootoriga. Aasta 1992 väljalase.
Seni kuni sõitis, oli igati vägev püss...
Olen mõnest ilmakaarest kuulnud kiidusõnu selle motori kui sellise kohta, pidavat vastupidav olema, KUI KORRAS ON JA REGULAARSELT HOOLDATUD. Ka ühelt rallisõitjalt sain selle mootori kui sellise kohta kiidusõnu. Paraku jõudis see minu kätte juba peidetud vigadega ja nii ta seisab.
Soov oleks teha sellest mingit viisi projekt, huvi mul jätkub piisavalt, aega mitte nii palju ja raha samuti, kuid tasa ja targu võiks seda teha.
Mõte on panna see mootor VW G2 kerele, minu teada peaks see sinna keresse istuma. Tahaks teada, kas kellelgi on selle koha pealt kogemusi, olen igasugusele tagasisidele aldis.
Alguseks oleks see kõik - kiitke heaks või laitke maha...
Ette tänades...
Nimelt mul seisab garaaži all kap remonti vajav Seat Toledo GT, 1,8l 92kW mootoriga. Aasta 1992 väljalase.
Seni kuni sõitis, oli igati vägev püss...
Olen mõnest ilmakaarest kuulnud kiidusõnu selle motori kui sellise kohta, pidavat vastupidav olema, KUI KORRAS ON JA REGULAARSELT HOOLDATUD. Ka ühelt rallisõitjalt sain selle mootori kui sellise kohta kiidusõnu. Paraku jõudis see minu kätte juba peidetud vigadega ja nii ta seisab.
Soov oleks teha sellest mingit viisi projekt, huvi mul jätkub piisavalt, aega mitte nii palju ja raha samuti, kuid tasa ja targu võiks seda teha.

Mõte on panna see mootor VW G2 kerele, minu teada peaks see sinna keresse istuma. Tahaks teada, kas kellelgi on selle koha pealt kogemusi, olen igasugusele tagasisidele aldis.

Alguseks oleks see kõik - kiitke heaks või laitke maha...
Ette tänades...
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Paned vabalt selle Seati 1,8 mootori G2-he.-aiste vahele. Probleem tekib (arvan mina) juhmetes,nende sobitamine(g2) Toledo mootori pistikutega. Kuid ,kõik on võimalik.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
See Toledo mootor ilmselt 16-klapiline ja JE-Jetronic pritsega? Kui on uuema el. süsteemiga (nn. CEII, alates aug. 1989) G2, siis piirdub kogu juhtmetega mässamine pistikute ühendamisega kaitsmeploki taha.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
PPPP ka siis mootori andmed on sellised:
engine name:1.8 MPI
engine code(s):PL
engine configuration: inline-4 DOHC 16v
displacement: 1781 cc
max. power at rpm:94 kW (128 PS; 126 bhp) (ätt) 6,000
max. torque at rpm: 160 N·m (118 ft·lbf) (ätt) 4,500
production period:1991–1995

engine name:1.8 MPI
engine code(s):PL
engine configuration: inline-4 DOHC 16v
displacement: 1781 cc
max. power at rpm:94 kW (128 PS; 126 bhp) (ätt) 6,000
max. torque at rpm: 160 N·m (118 ft·lbf) (ätt) 4,500
production period:1991–1995

-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 18 Aug 2010, 20:36
- Telefon: 53333759
- Auto: Seat Toledo 1,8 GT; Ford Escort
- Asukoht:
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Ma tänan kõigi vastuste eest!
Ma ise arvasin ka, et istub kenasti, minu arvamust jagas ka mu atoremondiluksepast vennas!
Passis on kirjas 1,8 92 kW, kuid ise leidsin netist samuti 94 kW. Jah 16v DOHC mootor.
Pritsungi leidsin sellele "Bo K-Jet fuel injection" olevat...kuid täpsustavalt ei midagi muud kahjuks
Sõiduomaduste koha pealt rääkida, siis tundus olevat viivitusega gaas ning mingi kaheklapisüsteemiga sisselase (see puhtalt tunnetuse põhjal, lahti ei ole võtnud seda), sest teatud pööretest alates gaasi juurde andes tundus nagu oleks mingi lisatõmme tekkinud ning jõudu juurde tulnud. Võibolla see pelgalt minu pettekujutelm oma "übervägevast ja võimsast" esimese auto mootorist"
PL koodi kavatsesin ka järgi vaadata ning selle järgi kontrollida.
Nüüd aga veel üks kuri kavatsus, kas sellele oleks kasulik mingi turbo ka külge aretada, eesmärgil, et kui juba tegemiseks kunagi läheb siis ikka julgelt ette võtta...
Kiitke heaks, või laitke maha...
Ma ise arvasin ka, et istub kenasti, minu arvamust jagas ka mu atoremondiluksepast vennas!
Passis on kirjas 1,8 92 kW, kuid ise leidsin netist samuti 94 kW. Jah 16v DOHC mootor.
Pritsungi leidsin sellele "Bo K-Jet fuel injection" olevat...kuid täpsustavalt ei midagi muud kahjuks
Sõiduomaduste koha pealt rääkida, siis tundus olevat viivitusega gaas ning mingi kaheklapisüsteemiga sisselase (see puhtalt tunnetuse põhjal, lahti ei ole võtnud seda), sest teatud pööretest alates gaasi juurde andes tundus nagu oleks mingi lisatõmme tekkinud ning jõudu juurde tulnud. Võibolla see pelgalt minu pettekujutelm oma "übervägevast ja võimsast" esimese auto mootorist"

PL koodi kavatsesin ka järgi vaadata ning selle järgi kontrollida.
Nüüd aga veel üks kuri kavatsus, kas sellele oleks kasulik mingi turbo ka külge aretada, eesmärgil, et kui juba tegemiseks kunagi läheb siis ikka julgelt ette võtta...

Kiitke heaks, või laitke maha...
Viimati muutis Päkapikk, 20 Aug 2010, 11:03, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Boschi K-Jet kütusesüsteemile on liiga keeruline ise ülelaadimist leiutada. Lihtsam oleks minna elektroonilise pritse teed ja mootorijuhtimise poole pealt täisprogrammeeritava aju peale üle minna. Siis saaks hakata rääkima midagi täiuslikust lahendusest. Kuid kindlasti on olemas palju lugemist ja võimatu pole miski.Päkapikk kirjutas:Ma tänan kõigi vastuste eest!
Ma ise arvasin ka, et istub kenasti, minu arvamust jagas ka mu atoremondiluksepast vennas!
Passis on kirjas 1,8 92 kW, kuid ise leidsin netist samuti 94 kW. Jah 16v DOHC mootor.
Pritsungi leidsin sellele "Bo K-Jet fuel injection" olevat...kuid täpsustavalt ei midagi muud kahjuks
Sõiduomaduste koha pealt rääkida, siis tundus olevat viivitusega gaas ning mingi kaheklapisüsteemiga sisselase (see puhtalt tunnetuse põhjal, lahti ei ole võtnud seda), sest teatud pööretest alates gaasi juurde andes tundus nagu oleks mingi lisatõmme tekkinud ning jõudu juurde tulnud. Võibolla see pelgalt minu pettekujutelm oma "übervägevast ja võimsast" esimese auto mootorist"
PL koodi kavatsesin ka järgi vaadata ning selle järgi kontrollida.
Nüüd aga veel üks kuri kavatsus, kas sellele oleks kasulik mingi turbo ka külge aretada, eesmärgil, et kui juba tegemiseks kunagi läheb siis ikka julgelt ette võtta...![]()
Kiitke heaks, või laitke maha...
Puust ja punaseks selle süsteemi tööpõhimõtted ka - http://www.escortupgrades.co.uk/Escort% ... tronic.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis spool, 20 Aug 2010, 13:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Kas see PL ikka on K-jetronic? Mulle jäänud mulje, et tegu Golf 2-e 95KW 1,8 DOHC-i klooniga, mis peaks kasutama KE-Jetronicut.Päkapikk kirjutas:Ma tänan kõigi vastuste eest!
Ma ise arvasin ka, et istub kenasti, minu arvamust jagas ka mu atoremondiluksepast vennas!
Passis on kirjas 1,8 92 kW, kuid ise leidsin netist samuti 94 kW. Jah 16v DOHC mootor.
Pritsungi leidsin sellele "Bo K-Jet fuel injection" olevat...kuid täpsustavalt ei midagi muud kahjuks
Sõiduomaduste koha pealt rääkida, siis tundus olevat viivitusega gaas ning mingi kaheklapisüsteemiga sisselase (see puhtalt tunnetuse põhjal, lahti ei ole võtnud seda), sest teatud pööretest alates gaasi juurde andes tundus nagu oleks mingi lisatõmme tekkinud ning jõudu juurde tulnud. Võibolla see pelgalt minu pettekujutelm oma "übervägevast ja võimsast" esimese auto mootorist"
PL koodi kavatsesin ka järgi vaadata ning selle järgi kontrollida.
Nüüd aga veel üks kuri kavatsus, kas sellele oleks kasulik mingi turbo ka külge aretada, eesmärgil, et kui juba tegemiseks kunagi läheb siis ikka julgelt ette võtta...![]()
Kiitke heaks, või laitke maha...
Peaks korras mootori korral ikka väga väle olema- tuttaval ka sama motot omav Toledo. Sel motol tuleb õige tõmme kusagilt 4000rpm-i kandist taha alles ja lõpp on suht raevukas. Madalal pöördel ei ole erilist särtsu, ehk tegu "pööretepilliga".
Kui kogu tehnikat ümber ehitada ei kavatse, jäta see turbo mõte... See mootor kerges keres annab niigi enamusele silmad ette...
Kui tahtmist on, siis on muidugi kõik võimalik, aga odav ja valutu see olema ei saa...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 18 Aug 2010, 20:36
- Telefon: 53333759
- Auto: Seat Toledo 1,8 GT; Ford Escort
- Asukoht:
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Ei hakka luuavarrest pauku tegema, püüan enne PL-i teada saada ja siis edasi madistada. Paraku seisab suksu veel 100 kilti eemal elukohast.
See turbo oli vaid lisaidee, mille oleks suundunud äärmisel juhul, kui tõesti mitte midagi muud tarka teha poleks olnud. Kuid ise kardan seda turbovärki üsna palju, kuna ei ole just spetsialist sellel alal, mis tõstab riski taset.
Justament, nii see oligi, ja vapustavalt äkkiline oli. Just nagu sa kirjutasid, pärast 3,5-4 tuhandet pööret hakkas elama. Golfi kere on ju veel kergem, kui Toledo enda kere, mis on isegi vaid natuke üle tonni.100avant kirjutas:Päkapikk kirjutas:Ma tänan kõigi vastuste eest!
Kas see PL ikka on K-jetronic? Mulle jäänud mulje, et tegu Golf 2-e 95KW 1,8 DOHC-i klooniga, mis peaks kasutama KE-Jetronicut.
Peaks korras mootori korral ikka väga väle olema- tuttaval ka sama motot omav Toledo. Sel motol tuleb õige tõmme kusagilt 4000rpm-i kandist taha alles ja lõpp on suht raevukas. Madalal pöördel ei ole erilist särtsu, ehk tegu "pööretepilliga".
Kui kogu tehnikat ümber ehitada ei kavatse, jäta see turbo mõte... See mootor kerges keres annab niigi enamusele silmad ette...
Kui tahtmist on, siis on muidugi kõik võimalik, aga odav ja valutu see olema ei saa...
See turbo oli vaid lisaidee, mille oleks suundunud äärmisel juhul, kui tõesti mitte midagi muud tarka teha poleks olnud. Kuid ise kardan seda turbovärki üsna palju, kuna ei ole just spetsialist sellel alal, mis tõstab riski taset.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Selle mootori turbota kurjemaks ajamiseks peaks ka netist Know-howd leidma, kui lisajõudu tarvis. Korralik tegemine ilma teadmiste ja korraliku rahakotita nagunii õnnestuma ei kipu, olgu selleks siis vabalthingav või turbo...Päkapikk kirjutas:Ei hakka luuavarrest pauku tegema, püüan enne PL-i teada saada ja siis edasi madistada. Paraku seisab suksu veel 100 kilti eemal elukohast.
Justament, nii see oligi, ja vapustavalt äkkiline oli. Just nagu sa kirjutasid, pärast 3,5-4 tuhandet pööret hakkas elama. Golfi kere on ju veel kergem, kui Toledo enda kere, mis on isegi vaid natuke üle tonni.100avant kirjutas:Päkapikk kirjutas:Ma tänan kõigi vastuste eest!
Kas see PL ikka on K-jetronic? Mulle jäänud mulje, et tegu Golf 2-e 95KW 1,8 DOHC-i klooniga, mis peaks kasutama KE-Jetronicut.
Peaks korras mootori korral ikka väga väle olema- tuttaval ka sama motot omav Toledo. Sel motol tuleb õige tõmme kusagilt 4000rpm-i kandist taha alles ja lõpp on suht raevukas. Madalal pöördel ei ole erilist särtsu, ehk tegu "pööretepilliga".
Kui kogu tehnikat ümber ehitada ei kavatse, jäta see turbo mõte... See mootor kerges keres annab niigi enamusele silmad ette...
Kui tahtmist on, siis on muidugi kõik võimalik, aga odav ja valutu see olema ei saa...
See turbo oli vaid lisaidee, mille oleks suundunud äärmisel juhul, kui tõesti mitte midagi muud tarka teha poleks olnud. Kuid ise kardan seda turbovärki üsna palju, kuna ei ole just spetsialist sellel alal, mis tõstab riski taset.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 4
- Liitunud: 18 Aug 2010, 20:36
- Telefon: 53333759
- Auto: Seat Toledo 1,8 GT; Ford Escort
- Asukoht:
Re: Mootorite erinevus VW Jetta 1.8 1991- Seat Toledo 1.8 19
Kui enne veel mitte, siis nüüd ehk küll, küsiks puhtlat aja kokkuhoiu mõttes ja veits ka oma laiskusest, kas keegi oskab soovitada mõnda lehekülge, kust seda know-how'd sellises vanuses aparaatide kohta võiks leida, mis sisaldaks adekvaatset informatsiooni.. 

Viimati muutis Päkapikk, 28 Aug 2010, 15:11, muudetud 1 kord kokku.