Oleks huvi siis VW Golf/Jetta 1983-1991aasta 1.8L 66kw mootori poolse skeemi !
Ehk keegi saab aidata kust leida või kellelgi on sest netist ei ole midagi tarka leidnud
Tänades ette Rait !
1.8 66kw mootori elektri skeemi
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 1.8 66kw mootori elektri skeemi
1,8 66 KW.eeldab ka mootori aju olemas olu. Kas on mono pritsung? Selle aasta variant [VW Bot: "Keel korda!"] oli 82 kw. Midagi on sassis. Küsija,küsi rohkem.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: 1.8 66kw mootori elektri skeemi
Tõnis, ma soovitan sul öösel magada, mitte foorumis igasse teemasse postitada ilma asjasse süvenemata. Kui teema algataja küsib 66 kW mootori kohta, siis miks peaks see hoopis 82 kW olema? Sul endal on midagi sassis.
1.8 66 kW mille tootmist alustati 1983, on karburaatoriga mootor, koodiga GU. 1983-1988 toodeti ka samade andmetega mootorit GX aga see vist täispritse. Seda 82 kW toodeti alates 1987.
Järelikult teema algatajal on kõik vajalik info antud ja ehk on talle lõpuks minu vastusest abi ka:
* kui elektrisüsteem on "vanema tüübi" kaitsmeplokiga, siis http://a2resource.com/electrical/CE1.html" onclick="window.open(this.href);return false; (pistikud C ja D)
* kui uuem, siis http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; (mootoriga seotud F, G1 ja G2)
Kaitsmeplokis olevate pistikute kaupa on juhtmestiku igale juhtmele kirjas eesmärk+värv. Need käivad kõigi mootorite kohta, eripärad on sulgudes selgitatud, kui miski asi on ainult diisli, karpa või sissepritse kohta.
1.8 66 kW mille tootmist alustati 1983, on karburaatoriga mootor, koodiga GU. 1983-1988 toodeti ka samade andmetega mootorit GX aga see vist täispritse. Seda 82 kW toodeti alates 1987.
Järelikult teema algatajal on kõik vajalik info antud ja ehk on talle lõpuks minu vastusest abi ka:
* kui elektrisüsteem on "vanema tüübi" kaitsmeplokiga, siis http://a2resource.com/electrical/CE1.html" onclick="window.open(this.href);return false; (pistikud C ja D)
* kui uuem, siis http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; (mootoriga seotud F, G1 ja G2)
Kaitsmeplokis olevate pistikute kaupa on juhtmestiku igale juhtmele kirjas eesmärk+värv. Need käivad kõigi mootorite kohta, eripärad on sulgudes selgitatud, kui miski asi on ainult diisli, karpa või sissepritse kohta.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: 1.8 66kw mootori elektri skeemi
Lisaks veel juurde, et sel ajal toodeti ka 66 Kw monopritset koodiga RP.Tanel kirjutas:Tõnis, ma soovitan sul öösel magada, mitte foorumis igasse teemasse postitada ilma asjasse süvenemata. Kui teema algataja küsib 66 kW mootori kohta, siis miks peaks see hoopis 82 kW olema? Sul endal on midagi sassis.
1.8 66 kW mille tootmist alustati 1983, on karburaatoriga mootor, koodiga GU. 1983-1988 toodeti ka samade andmetega mootorit GX aga see vist täispritse. Seda 82 kW toodeti alates 1987.
Järelikult teema algatajal on kõik vajalik info antud ja ehk on talle lõpuks minu vastusest abi ka:
* kui elektrisüsteem on "vanema tüübi" kaitsmeplokiga, siis http://a2resource.com/electrical/CE1.html" onclick="window.open(this.href);return false; (pistikud C ja D)
* kui uuem, siis http://a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false; (mootoriga seotud F, G1 ja G2)
Kaitsmeplokis olevate pistikute kaupa on juhtmestiku igale juhtmele kirjas eesmärk+värv. Need käivad kõigi mootorite kohta, eripärad on sulgudes selgitatud, kui miski asi on ainult diisli, karpa või sissepritse kohta.
Ja päris häid skeeme (osad inglise, osad vene keelsed) leiab http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_golf2_19e" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Jaan 2006, 22:42
- Auto: BMW E30 Touring
- Asukoht: Keila/Tallinn
Re: 1.8 66kw mootori elektri skeemi
suurimad tänud teile !
mootoriks on jh 1.8 66kw monopritsung aga aastat ei tea kuna mootor on ostetud romulast ja ei osatud öelda mis aasta autoga tegu oli !
