
Madaldus vedrud või coiloversid?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Madaldus vedrud või coiloversid?
Küsin siis kuna endal ka plaan auto madalaks teha, et mis vahe on madaldussarjal ja coiloveritel, kui ma ostaksin coiloverid on need koos amordiga, et võtan vanad alt ja viskan uued alla või kuidas? Ja kummad on siis sätitavad, kui vaatasin, et madaldussarjal on ütleme öeldud, et madaldus 80/75 siis see ongi see mis on ja jääb, et ei madalamaks ega kõrgemaks kruttida ei saa? Kas coilidel on see variant, seletage mulle võhikule natukene, hetkel juttu siis siin coilidest, et ehk läheb teemasse.

Viimati muutis Kermo, 29 Mai 2010, 15:10, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/Lowlifer
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: VW Golf 2 1.8L 66kw 1991 - Slowly But Surely - Liblikas
Madaldussarial on ainult üks teatud kõrgus. Ei saa teda kuhugi kruttida ning olenevalt sarjast on ned kas koos amortidega või siis ainult vedrud. Colidega on nii amort kui vedru olemas. Saad kruttida kasvõi igapäev madalamaks ja kõrgemaks. Ise soovitaksin coilovereid vaadata.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Soovitan ka Coile või äärmisel juhul mingit Cup kiti kus amordid on lühemad ja jäigemad ning mõeldud just sellele vedru pikkusele. Foorumist otsides peaks veel olema selliseid teemasid.
OT: Jätame auto teemad ikka autode jaoks.
OT: Jätame auto teemad ikka autode jaoks.

Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
- tibullus
- Veteran
- Postitusi: 1480
- Liitunud: 20 Mai 2007, 18:17
- Auto: Passat W8 4.0 4Motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Hmm, ma ootan siin praegu millal coilid kohale jõuavad. Eelmine aasta sai see nö madaldussari soetatud (-40mm) aga see jäi paraku liiga väheseks (loe: kõrgeks). Nüüd mõtlen küll, et oleks pidanud kohe coilid võtma. Ühesõnaga- osta coilid 

W8
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Aga ära siis kohe odovaid vaata !
Pigem nii , head amordid ja madaldus vedrud või juba normaalsed coilid !
Pigem nii , head amordid ja madaldus vedrud või juba normaalsed coilid !
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Ise mitmeid coile omanud auto all. Ja soovitan coile. Madaldusvedrud olid ka JOM omad, auto oli madal mis madal, aga pehme
Kurb coilide juures see nagu üleval mainitud, et ära odavaid coile osta, korralikud maksavad aga rohkem, kui su auto
Niiet osta odavad umb 3500 kr ringi maksvad coilid ja oled kindlasti õnnelik
Ei ole neil häda midagi.

Kurb coilide juures see nagu üleval mainitud, et ära odavaid coile osta, korralikud maksavad aga rohkem, kui su auto

Niiet osta odavad umb 3500 kr ringi maksvad coilid ja oled kindlasti õnnelik

Ei ole neil häda midagi.

Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Otsisin, et kuhu ma selle küsimuse kirjutasin, enda arust kirjutasin selle kasutaja Liblika teema alla "slowely but surely" kuna seal oli coilidest juttu.
Aga see selleks, vastus käes ja rahu majas. Moderaatorid võite teema tõsta sobivamasse kohta, vabandust, et segadust tekitasin.

Aga see selleks, vastus käes ja rahu majas. Moderaatorid võite teema tõsta sobivamasse kohta, vabandust, et segadust tekitasin.

http://www.facebook.com/Lowlifer
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Ei hakka uut teemat tegema , aga ikkagi küsin , missugus madaldus amorte / cup kitti soovitate? Jägage kogemust.
Nimelt , sain põhimõteliselt suve läbi sõidetud coilidega (odavad) ja ei ütleks , et väga mugav/ pehme on .
Tekkis mõtte proovida mitte nii väga madalad aga pehmemad vedrustust .
Siis turul pakkutakse mõned . Hinnad varjeruvad 2500st - 8000ni kah.
Kas on võimalik kasutada mingi -35 / -40 vedrud , ütleme standart Bilstain amortidega ?
Tahaks , et oleks mugav ,nagu standart vedrustusega ,või parem , aga ,siiski ,kuidagi eemaldada golfi suure koopaääre ja ratta vahe (et oleks ilus ikkagi)
Nimelt , sain põhimõteliselt suve läbi sõidetud coilidega (odavad) ja ei ütleks , et väga mugav/ pehme on .
Tekkis mõtte proovida mitte nii väga madalad aga pehmemad vedrustust .
Siis turul pakkutakse mõned . Hinnad varjeruvad 2500st - 8000ni kah.
Kas on võimalik kasutada mingi -35 / -40 vedrud , ütleme standart Bilstain amortidega ?
Tahaks , et oleks mugav ,nagu standart vedrustusega ,või parem , aga ,siiski ,kuidagi eemaldada golfi suure koopaääre ja ratta vahe (et oleks ilus ikkagi)
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Küsin ka siis kohe otsa, et kuna igasugune madaldus on minu jaoks ebapraktiline, siis kas coilidega saab kõrgust juurde keerata u 50mm ilma, et hakkaks amorti välja peksma?
Viimati muutis Derthin, 21 Aug 2010, 22:59, muudetud 1 kord kokku.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Coiloverid on üldjuhul sellised kus madaldus on min 35mm ja max 85mm näiteks, niiet kõige kõrgemas asendis madaldavad nad ikkagi.Derthin kirjutas:Küsin ka siis kohe otsa, et kuna igasugune madaldus on minu jaoks ebapraktiline, siis kas coilidega saab kõrgust juurde keerata u 50mm ilma, et hakkaks amorti välja peksma?
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Kuna see mm asi on nii ja naa, siis ütlen seda, et Derthin mul talvel olid all coilid ning keerasin ülemisse asendisse(keerme ruumi jäi veel 2 cm) Ning all olid 185/65 R15 rehvid, mis on rõvedalt kõrged, aga kordagi koopase ei käinud
Väike pilt ka, et oleks parem aru saada, tagaots tundub madalamal aga tegelt pole, pilti tehtud vale nurga alt
Ehk on abiks.


Väike pilt ka, et oleks parem aru saada, tagaots tundub madalamal aga tegelt pole, pilti tehtud vale nurga alt

Ehk on abiks.

-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Selge, siis jääb ikkagi seda kõrgust vähemaks kui mul praegu on. Kuna see variant ei ole eriti töökindel kuid kõrgus hea siis peab midagi muud välja mõtelma. Probleem seisneb praegu sellest, et amordil jääb käik lühikeseks ja peksab amorti põhja. Oleks vaja pikema käiguga amorte. Avatarist on näha ka milline ta praegu välja näeb.
Viimati muutis Derthin, 23 Aug 2010, 19:49, muudetud 3 korda kokku.
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Mhmh, endal plaanis talveks muud moodi nüüd kõrgemaks tõsta. Mõte oli et panen universaal passati vedrud
Ehk mahuvad siis alla 185/65 R15 rehvid ka
Aga teemase, et ega talvel ei ole mõtet nende coilidega kindlasti jännata. Eriti nende alla 5000kr coilidega jne. Ehk nende odavamatega. Sest mida kõrgemaks kerid seda jäigemaks läheb. Ehk väga mõtetu

Ehk mahuvad siis alla 185/65 R15 rehvid ka

Aga teemase, et ega talvel ei ole mõtet nende coilidega kindlasti jännata. Eriti nende alla 5000kr coilidega jne. Ehk nende odavamatega. Sest mida kõrgemaks kerid seda jäigemaks läheb. Ehk väga mõtetu

-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Räägi, kas nende rehvidega , mis pildil on , annab sõita kah ?--keit-- kirjutas:Kuna see mm asi on nii ja naa, siis ütlen seda, et Derthin mul talvel olid all coilid ning keerasin ülemisse asendisse(keerme ruumi jäi veel 2 cm) Ning all olid 185/65 R15 rehvid, mis on rõvedalt kõrged, aga kordagi koopase ei käinud![]()
Väike pilt ka, et oleks parem aru saada, tagaots tundub madalamal aga tegelt pole, pilti tehtud vale nurga alt![]()
Ehk on abiks.
Kas oli madaldus peal ülemises positioonis või standart amordid?
Kas keeramisel esiratad vastu ei käi ?
Endal on mõtte ära visata vastikult jäigad coiloverid , panna standart amordid (võib olla -35 vedrudega kui see on võimalik) ja mingi kõrgem kumm , et emaldada see kole ratta ja tiiva vahe ja , et oleks pehmem ja mugavam sõita.
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Pildil ongi rehvid 185/65 R15 ning usu v mitte aga talve jooksul mitte yhtegi korda mitte kuhugile vastu ei läinudCHORT kirjutas:Räägi, kas nende rehvidega , mis pildil on , annab sõita kah ?--keit-- kirjutas:Kuna see mm asi on nii ja naa, siis ütlen seda, et Derthin mul talvel olid all coilid ning keerasin ülemisse asendisse(keerme ruumi jäi veel 2 cm) Ning all olid 185/65 R15 rehvid, mis on rõvedalt kõrged, aga kordagi koopase ei käinud![]()
Väike pilt ka, et oleks parem aru saada, tagaots tundub madalamal aga tegelt pole, pilti tehtud vale nurga alt![]()
Ehk on abiks.
Kas oli madaldus peal ülemises positioonis või standart amordid?
Kas keeramisel esiratad vastu ei käi ?
Endal on mõtte ära visata vastikult jäigad coiloverid , panna standart amordid (võib olla -35 vedrudega kui see on võimalik) ja mingi kõrgem kumm , et emaldada see kole ratta ja tiiva vahe ja , et oleks pehmem ja mugavam sõita.



All olid coiloverid ning keeratud kõrgeks, 2 cm nii eest kui tagant oleks veel saanud keerata kõrgemaks.
Ütleme nii, et ega sõita oli mitte just hea, sest oli ikka parajalt jäik

Kuigi jäärajal püsis koos nende coilidega je rehvidega väga hästi ning oli väga kiire.
Kas sa oled proovinud originaal vedrustusega 15" talvekaid?
Ise otsin vedrusi mis tõstaks auto kõrgemaks, et saaks 185/65 R15 rehviga talvel sõita. Siis mõtlengi kas Golfi universaali vedrud hoiaksid piisavalt kõrgel, et vastu kusagile rehv ei läheks.
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Noh eelmisel talvel ma sõitsin standart vedrustusega (kuigi arvan et mul mitte standartsed aga veelgi kõrgemaid vedrud) ja rehvid olid 195/55 R15Kas sa oled proovinud originaal vedrustusega 15" talvekaid?
Ise otsin vedrusi mis tõstaks auto kõrgemaks, et saaks 185/65 R15 rehviga talvel sõita. Siis mõtlengi kas Golfi universaali vedrud hoiaksid piisavalt kõrgel, et vastu kusagile rehv ei läheks.
Ma ei tea kas Golf 2le mahuvad üldse alla Golf3 variandi vedrud . Hetkel vedrud vedelevad keldris , nii et on olemas proovimis võimalus. Huvi korral PS.
Samas täitsa maha müüa ei tahaks veel , enne kui ostan asemele midagi . Coilidega talvel ma küll ei tahaks sõita

Viimati muutis CHORT, 24 Aug 2010, 09:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Aga kas näiteks Golf3 universaali amordikäik on ka pikem kui G2 oma?
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
- Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
- Asukoht: Tartu
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Aga kas oskab keegi öelda umbes kui kõrgeid rehve peaks kasutama g3/vento puhul 80/60 vedrustusega 15" ja 16" veljega, et vastu ei hakkaks käima?
Re: Madaldus vedrud või coiloversid?
Oleneb velje laiusest ka. Ideaalis 15" kõrge ja 7" laia puhul 195/45 rehv sobiks ilusti. Ning kui võtame 16" kõrge ja 7" laia, siis 195/40 oleks ideaalne. Pole ainult kerge saada taolisi rehve.tfu kirjutas:Aga kas oskab keegi öelda umbes kui kõrgeid rehve peaks kasutama g3/vento puhul 80/60 vedrustusega 15" ja 16" veljega, et vastu ei hakkaks käima?