Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Mis auto tugipatjasid/tugilaagreid soovitate 1985a vw jettale. 1.8 mootoriga? Alla lähevad coilid ja peaks uued panema. Äkki on midagi paremat.
Viimati muutis Siim-O, 26 Aug 2010, 20:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Selle aasta Jettal peaks olema sama nn känd mis golf 2helgi, niiet soovitan panna Golf 3 VR6 omad ette.
Ning golf 2 syncro oma,LEMFÖRDER-i toode.
Ning golf 2 syncro oma,LEMFÖRDER-i toode.
Viimati muutis --keit--, 26 Aug 2010, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
mis neid üldse eristab siis?
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Laager, laagri korpus, nn kumm.marti110 kirjutas:mis neid üldse eristab siis?
Tüüpiline asi, et laagri korpus puru või kumm ehk siis see puks vajub jäiga vedrustusega läbi.
Viimati muutis --keit--, 26 Aug 2010, 21:13, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
vr6- le annab teise koodiga, aga syncrol sama nagu tavalisel
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Vaata selle koodiga siis L10240marti110 kirjutas:vr6- le annab teise koodiga, aga syncrol sama nagu tavalisel
-
- Huviline
- Postitusi: 1495
- Liitunud: 05 Juun 2007, 23:05
- Auto: Golf 2
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 25 korda
- Kontakt:
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Muidugi võib kasutada ka jäiku patju nagu ralliautodel. Ehk siis alumiiniumist lõigata välja ning poldiga kerekülge. Sinna siis laager sisse. See tänavapeal pole küll minupoolt soovitatav.
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Amordi padi pane vastavalt auto KERELE. Auto kere ei ole tehtud RALLI autoks. Järeldusi tehke ise. (vibule panen niidi ja siis lähen täpsust laskma). Ralli autole pannakse kannude vahele lisa vahe tugi. 85. a. jetta on tava tarbe sõiduk. Midagi ei muuda madaldus vedrud tugi laagritele. Üks asi on madaldus,teine asi JÄIKUS. Küsimus oli tugi laagrid,padjad madal vedrudele. Kas madaldus teeb auto vedrustust jäigemaks? Kui nii,siis oleks müügis ka ,,tugevamad,, tugi laagrid ja siit edasi rääkides oleks pidanud olema müügis ka ,,tugevtatud,, kered teatud autodel. Mida pole,seda pole...eriliselt ,,tugevtatud mass toondangu auto keresi. G2.
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Jutt oli coiloveritest ja need poole lihtsad madaldusvedrud ega isegi midagi taolist. Kõivasti jäigemad(kui pole regullitav jäikus) ja läbi põrutavamad. Enda kogemuste põhjal ütlen, kuna siin foorumis kasutaja nimega M-tech soovitas vr6 omad panna ja paningi ning need kestsid kõvasti kauem kui originaalid. Nüüd on coilidega all kui ei eksi G60 syncro tugilaagripuks ning on pidanud vastu pea aasta aega.T6nis2 kirjutas:Amordi padi pane vastavalt auto KERELE. Auto kere ei ole tehtud RALLI autoks. Järeldusi tehke ise. (vibule panen niidi ja siis lähen täpsust laskma). Ralli autole pannakse kannude vahele lisa vahe tugi. 85. a. jetta on tava tarbe sõiduk. Midagi ei muuda madaldus vedrud tugi laagritele. Üks asi on madaldus,teine asi JÄIKUS. Küsimus oli tugi laagrid,padjad madal vedrudele. Kas madaldus teeb auto vedrustust jäigemaks? Kui nii,siis oleks müügis ka ,,tugevamad,, tugi laagrid ja siit edasi rääkides oleks pidanud olema müügis ka ,,tugevtatud,, kered teatud autodel. Mida pole,seda pole...eriliselt ,,tugevtatud mass toondangu auto keresi. G2.
Isegi talve. Talvel olid ka coilid all. Odavad coilid, arvatavasti taolised mis enamusel siin foorumis. Nimelt sellised"mida kõrgemaks keerad seda jäigemaks läheb ja mida madalamaks lased seda pehmemaks". Talvel oli rõvedalt jäik aga tugilaagripuksid pidasid ikka vastu. Ehk siis olen nendega rahul.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Kui sa lõikad tavavedru pooleks siis see ei annatõesti jäikust, kül aga kui sul on colioverid või madaldusvedrud. Kui on madaldus vedru siis läheb ka vedrutamis amplituut väiksemaks. Ja mis veel...madaldus vedru pole lihtsalt selleks, et madalaks auto saaks, see annab autole juurde kurvisuutlikust, mida isegi tehase sportversioonidel ei ole(pean silmas GTI-sid). Kujutad sa ette oma autoga sõitmist kuisul oleks 8cm madalam aga auto ikka sama pehme, igas lohus käib kõht vastu maad. Vahetugi, mida me kutsume "strutbar"-iks on juba Siim-O jetal olemas, mis siis et ei ole ralliauto aga ta ei ole ka tavaline tarbeese, nagu pooled siinsetest autodest pole punktis A punkti B kulgemiseks. VOTT6nis2 kirjutas:Amordi padi pane vastavalt auto KERELE. Auto kere ei ole tehtud RALLI autoks. Järeldusi tehke ise. (vibule panen niidi ja siis lähen täpsust laskma). Ralli autole pannakse kannude vahele lisa vahe tugi. 85. a. jetta on tava tarbe sõiduk. Midagi ei muuda madaldus vedrud tugi laagritele. Üks asi on madaldus,teine asi JÄIKUS. Küsimus oli tugi laagrid,padjad madal vedrudele. Kas madaldus teeb auto vedrustust jäigemaks? Kui nii,siis oleks müügis ka ,,tugevamad,, tugi laagrid ja siit edasi rääkides oleks pidanud olema müügis ka ,,tugevtatud,, kered teatud autodel. Mida pole,seda pole...eriliselt ,,tugevtatud mass toondangu auto keresi. G2.
Ja teemasse

Kas siis vr6 padi läheb ka golf2 amordikaussi, see vr6 oma tundub olema väiksema läbimööduga kui tavalised.
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Minul oli igatahes VR6 oma ja läks ilusti sinna.
Kasutaja M-tech soovitas kunagi, et peavad paremini vastu(kumm on valatud pm metalli ümber ja ei vaju läbi) ning siis saigi endale muretsetud ja olid all.
Kasutaja M-tech soovitas kunagi, et peavad paremini vastu(kumm on valatud pm metalli ümber ja ei vaju läbi) ning siis saigi endale muretsetud ja olid all.
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
mul on teema väga aktuaalne, esmaspäev või teispäev pean midagi ära ostma. Eks lähen Forssi ja näpin võimalikud variandid läbi
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Soetasin vr6 tugilaagrid ja tugipadjad istuvad väga hästi külge ja toimivad ideaalselt.
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
oli hinnavahe ka või mis maksid üldse?
„Maailmas on 3 lihtsat viisi raha kaotamiseks – võidusõit on neist kiireim, naised kõige meeldivam ja põllumajandus kõige kindlam.” (Lord Amherst)
-
- Huviline
- Postitusi: 779
- Liitunud: 30 Sept 2004, 19:31
- Telefon: 53629264
- Auto: BMW E36 Convertible
- Asukoht: Tartu- Valgjärve
- Kontakt:
Re: Tugipadjad/tugilaagrid coilidele?
Mul läks koos soodustustega kokku 286.- see sisaldas esimesi tugipatju 2tk, tugliaagrid 2tk, mutrid tugilaagri peale 2tk, tagumised amordipadjad 4tk. tegu on b-varuosa hindadega.
Viimati muutis Siim-O, 13 Sept 2010, 21:07, muudetud 1 kord kokku.