K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Tere mure siis selline ,et vaja teada milline hooratas istub 1,9 tdi 110 kw 4 vedu (ARL) mootorile . Kuna vähem kui aasta tagasi sai ära vahetatud see hooratas ja nüüd jälle koliseb ja vibreerib tahaks panna 1 massilise hooratta. Pidi istuma mingisugune vanema tüübi oma aga milline. Millist sidurit kasutada jne
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Sinna peaks istuma 132kw Seat Leoni hooratas. Kunagi uurisin ja pakutakse ka lausa ühemassilisi, kuid nende hinnad on võrreldes tavalisega päris kopsakad.
See leht on abiks:
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm
Edit: endal on see sachsi korv mida sela pakutakse ja olen väga rahul. Sidur on jäigem ja ei ole enam mingeid libistamisi ega ka väga võimalust üritada.
See leht on abiks:
http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... /index.htm
Edit: endal on see sachsi korv mida sela pakutakse ja olen väga rahul. Sidur on jäigem ja ei ole enam mingeid libistamisi ega ka väga võimalust üritada.
Viimati muutis corbe, 27 Aug 2010, 16:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Igal detailil on oma kood. Sellist vastust EI tohi olla,,peaks istuma,,
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Kas sa äkki linki ka vaatasid mis ma siia panin? Iga teema kohta on sul sada häda ja kobisemist.T6nis2 kirjutas:Igal detailil on oma kood. Sellist vastust EI tohi olla,,peaks istuma,,
Juhul kui sa oled laisk siis palun:
Complete kit with lightened one mass flywheel (7.2kg) Transmittable Torque 530+Nm
Art.No.: 883089 000052 ( varuosakood siis, juhul kui sa tõesti lugeda ei oska )
Seal lingis on kõik konkreetselt kirjas, jääb vaid ostmise vaev ja tegu on sachs toodanguga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Kui teada saad, mis sinna võiks panna, siis anna teistele kah teada. Palju jõudu plaanid välja pigistada? Endal on ilmselt sama teekond ees tulevikus.
freeser kirjutas:kas 1,8 G60 VW mootori hooratas ei sobi
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
hetkel tahaks selle nõmeda 2 massilise hooratta lihtsalt ära vahetada ja siis hiljem vaataks kus ja kuidas ja mida paremaks muuta saab. Egr klapi tahaks suht kiiremas korras vahelt likvideerida ja korralikud turbo lõdvikud panna
-
- Klubiline
- Postitusi: 1615
- Liitunud: 21 Jaan 2004, 17:21
- Telefon: 55558855
- Auto: Passat tdi 4M 96kw 04/ Audi 90 tq 134kw/ Bully Syncro 2.1 82kw
- Asukoht: Harjumaa, uuemõisa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Mis sul egri vastu? :O See peaks ju kütusekulu säästu andma.
Palun helistada tööpäeviti 17:00-22:00 nädalavahetusel 10-22 ni, Tänu. Tel 55 558 855 Rain.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
kui sisselaske maha võtsin siis seal sees oli ikka mitu cm seda tahma ja muud jama. Ja kui nüüd üv käisin siis seal võtsin vooliku küljest tegime tahma testi ja hiljem panin vooliku külge. Tahmamine suurenes kui egr klapp töötas. Klapil veel mingid tihendid ka juba surnud ja klapi ümbert on natuke pasane .
-
- Huviline
- Postitusi: 1203
- Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
- Auto: A5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Kui aega ja viitsimist on, siis soovitan EGR üldse maha võtta ja sinna Ebayst tellida Allard kit, kus saad bolt-on jupi mis sobib täpselt sinu mootorile.
Edit: leidsin sellise lehe, kus on huvitavat informatsiooni ja tasub lugeda.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/clut ... W-Audi.htm
Mõni tähelepanek sealt:
The 228mm vr6 clutch is a good choice but will not bolt up to your existing DMF. The 1990-1992 VW Corrado G60 solid flywheel will fit all model years and will bolt up to the vr6 clutch and is the basic choice. Note: you can use the vr6 clutch with a G60 flywheel but cannot use the vr6 flywheel because 6 cylinder engines use a different crankshaft bolt pattern. The clutch kit can hold about 330 ft-lbs torque. Clutch pedal weight will be slightly less than stock, read the full article for more details. There are also clutch kits that use longer clutch hub springs that smooth NVH but it will not be as great as a DMF. Also remember that you can't mix/match the valeo and sachs clutch kit with a different brand PP. Most clutch kits include both clutch and PP anyways.
ALH mootor iseenesest 66kw ja 5 käiku ja 110 kw ARL on juba 6 käiku ning väänet 320 ning see Corrado G60 oma kannatab kuni 330... Teiseks ei istu ta kuidagi sinna otsa kuna 1 käik liiga palju.
Niipalju kui mina kunagi vaatasin ja uurisin, siis lõpuks ostsin ikka kahemassilise sinna vahele, kuid kui sa vahetad kogu kupatuse ( ma vahetasin nt hooratta, survelaagri, sidurikorvi, siduriketta), siis ehk tasuks mõelda selle kallima KIT-i peale mille ma linkisin. Ma ise valisin juba selle kangema korvi ja lihtsalt varuosad tulid koos sellega kuskile ~13 tuhande kanti. Samas 1massiline hooratas koos kangema korvi ja kettaga on umbes 20 tuhande kanti. Eks kõik oleneb sellest kui kauaks sa kavatsed auto endale jätta. Igatahes see vahetus on üks igati kopsakas lõbu.
Edit: leidsin sellise lehe, kus on huvitavat informatsiooni ja tasub lugeda.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/clut ... W-Audi.htm
Mõni tähelepanek sealt:
The 228mm vr6 clutch is a good choice but will not bolt up to your existing DMF. The 1990-1992 VW Corrado G60 solid flywheel will fit all model years and will bolt up to the vr6 clutch and is the basic choice. Note: you can use the vr6 clutch with a G60 flywheel but cannot use the vr6 flywheel because 6 cylinder engines use a different crankshaft bolt pattern. The clutch kit can hold about 330 ft-lbs torque. Clutch pedal weight will be slightly less than stock, read the full article for more details. There are also clutch kits that use longer clutch hub springs that smooth NVH but it will not be as great as a DMF. Also remember that you can't mix/match the valeo and sachs clutch kit with a different brand PP. Most clutch kits include both clutch and PP anyways.
ALH mootor iseenesest 66kw ja 5 käiku ja 110 kw ARL on juba 6 käiku ning väänet 320 ning see Corrado G60 oma kannatab kuni 330... Teiseks ei istu ta kuidagi sinna otsa kuna 1 käik liiga palju.
Niipalju kui mina kunagi vaatasin ja uurisin, siis lõpuks ostsin ikka kahemassilise sinna vahele, kuid kui sa vahetad kogu kupatuse ( ma vahetasin nt hooratta, survelaagri, sidurikorvi, siduriketta), siis ehk tasuks mõelda selle kallima KIT-i peale mille ma linkisin. Ma ise valisin juba selle kangema korvi ja lihtsalt varuosad tulid koos sellega kuskile ~13 tuhande kanti. Samas 1massiline hooratas koos kangema korvi ja kettaga on umbes 20 tuhande kanti. Eks kõik oleneb sellest kui kauaks sa kavatsed auto endale jätta. Igatahes see vahetus on üks igati kopsakas lõbu.
Viimati muutis corbe, 01 Sept 2010, 17:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
no ma panin aasta tagasi ka kõik uued asjad. Hooratas, korv , siduri ketas ja surve leegri ja see nali läks mul juba maksma koos vahetusega mingi 12000kr . Hooratas hakkas kolisema mõni kuud peale vahetust. Rääkisin ka seda ,et ta koliseb inimesele kelle kaudu sai need asjad ostetud ja vahetatud ja tema ütles ,et see on seati puhul normaalne. Seatitel pidigi ainult see probleem olema ,et nad kolisema hakkavad. Kuulsin veel ,et pärnus üks taksojuht on garantii ajal vahetanud juba 4 korda seda hooratast tegu küll VW touraniga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Aga pole samas kuulnud ,et golfidel see nimodi kolisema hakkaks
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
No hetkel koliseb minu autol ta nii ,et kui mootor on külm siis teeb sellist imelikku laginat või kahinat vajutad siduri alla kaob see hääl ära . lased siduri lahti on natukese ajapärast see hääl tagasi ja tühikäigul väriseb mootor kuidagi palju. ÜV käies ütles see üv mees ka ,et miks su autol CO testi tehes pedaal vibreeris. Ja kui auto täitsa seisma jätta käib eriti suur lagin mis oli ka vana hoorattaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
Kas see ei oleks pidanud garantii alla kuuluma?freeser kirjutas:no ma panin aasta tagasi ka kõik uued asjad. Hooratas, korv , siduri ketas ja surve leegri ja see nali läks mul juba maksma koos vahetusega mingi 12000kr . Hooratas hakkas kolisema mõni kuud peale vahetust.
EDIT: Otsi ja uuri ka TDIClub foorumitest http://forums.tdiclub.com/
Seal oli ka 2-massise hooratta vahetamisest ühemassise vastu ja mäletan, et see pidi käigukastile halvasti mõjuma.
Viimati muutis Garfield, 02 Sept 2010, 10:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1328
- Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
- Telefon: 5176554
- Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
- Asukoht: Pärnu
Re: K:hooratta sobivus 1,9 tdi 110kw
No sealt hakati kohe väitma ,et ei usu ,et see hooratas sellist häält teeb jne aga peab vist ikka sealt läbiminema kuna garantii on väidetavalt aasta ja mul hakkab aasta täis saama.
Ei tea miks ta kastile halvasti mõjuma hakkab
Ei tea miks ta kastile halvasti mõjuma hakkab