T6nis2 kirjutas:Rikastus klappi pole autol 55kw. pole ka 51kw. Andke andeks,kuid ei taha teiega sõna võtta,kui pole konkreetset vastust. Kilovattide jutt oli diisel mootorist. Diislil võid panna SÜÜTE NURGA varasemaks,Bensiini mootoriga autol on tõesti teemaks KÜTTE SEGU,,rikastus,
oot oot...misasja...tahad öelda et TD ja TDI motodel peale antav kütte kogus kogu aeg sama ja ei sõltu turbo puhutavast rõhust ja nö minek tuleb pritsenurga varajasemaks keeramisest? See jutt ajab küll naerma. Mis kasu on motosse puhutavast suuremast õhukogusest, kui ei anta peale rohkem kütet? Ja vastavalt RÕHULE ehk LISAÕHULE kütte lisamine on küll segu rikastamine. Ja t6nis, su vastuson vale...see hujoobin(igl.k Manifold-pressure compensator(LDA)) on mõeldud seal peal eelkõige selleks, et suurema turbo rõhu juures ehk extra mootorisse puhutava õhukoguse juures reguleerida maximaalset lisaks antavat kütte kogust, et saavutada optimaalne lisa võimsus, optimeerida sealjuures(vähendada) kütuse kulu ja heitgaaside kogust vastavalt põlemiskabrisse puhutavale õhukogusele. Maximaalne lubatud kütusekogus reguleeritakse freeseri poolt esimesel pildil mis pumbast tehtud, punases ringis olevast kruvist. Kui rõhk väheneb ehk õhu kogus põlemiskambris väheneb, vähendatakse ka lisakütte juurde andmist. Kui turbo peaks näiteks järsku lõppema ja seega motosse puhutav õhukogus vähenema, vähendatakse kohe kütte peale andmise kogust mingile teatud madalamale tasemele, et vältida tahmamist ehk kütuse raiskamist, keskkonna saastamist ja muidugi ka mootori enda tahmamist. Mootori lõhkuma minemisest päästmisest ei ole sellel jubinal tegemist mitte karvavõrdki.
Põhiline küte antakse pedaaliga reguleerides, sellega tõuseb rõhk sest rohkem kütet tähendab suuremaid mootori pöördeid ja nüüd teatud rõhust alates hakkab see klapp lisa küttekoguse peale andmist reguleerima et saavutada see millest ülal kirjutasin. Ainult pedaali järgi kütet peale andes ei oleks tulemus nii optimaalne ja effektiivne. Lased pedaali lahti, vähendatakse/suletakse kütte kogust nii v naa. sellest tulenevalt väheneb rõhk ja seega ka lisakogus.
http://www.scribd.com/doc/19099617/Bosch-Ve-Pumps
Lugege ise seda veebipdf i moodi lehekülge, sellest jullast juttu ja lahti seletatud mis miski pumba küljes on, kuidas see asi toimima peaks ja mõned graafikud kah juurde lk 36-38 vaadatuna selle tehnilise instruktsiooni endi lehekülgi, mitte otsides selle ekraanil all esile tuleva otsija kaudu(sellega otsides alates lk 38). vihjeks veel "Manifold-pressure compensation"
Inimesed, googeldage natuke, ja õppige inglise keelt....kes oma õppimise aja laiskusest maha maganud v kel pole selle keele peale pead v siis lihtsalt koolis ei õpetatud siis sh*t happens...viimases hädas aitab google tõlgi aga sest pole väga kasu kui sõnagi ei mõika. Ega ma isegi nii spetsiifiliselt seda keelt ei oska aga põhiideest sain nii aru ja üritasin ka selle siia ümber kribada. mõnest asjast aru saada aitas googletõlgi. kel soovi, võime vaielda.
Ja freeser, pmt oli sinu mõte õige, mille sama lehekülje esimesel postitusel välja tõid. Ja selle pumba olemasolul pidavat saama seda võimsust päris palju juurde, reguleerides kütet rohkemaks ja ka seda et ta teeks seda juba madalamatel rõhkudel ning seda peale seda kruvi näppides ka see kopsik lahti võttes ja seal sees veidi modida, iseasi milline tahmalont pärast tagant väljas on. samuti pannakse vahejahuteid vahele ja suurendatakse ka turbo rõhkusid, kuid seda eeldusel et ülejäänud raudvara vastu peab. kui oskad googeldada, leiad ka ehk miskit spetsiifilisemat infi kui selline soov olemas.
EDITED AFTER LAST POST
