esipiduri ketas
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 15 Aug 2009, 06:39
- Telefon: 56839043
- Auto: vw passat 1,9 96kw 2001a
- Asukoht:
esipiduri ketas
mul on vw passat vr6 GT ja on selline asi et oleks vaja mõlemat esipiduri ketast sest pidurdamisel hakkavad nad viskama
kas keegi oskaks öelda kust neid odavalt saada. Tegu on 92 aasta masinaga.Ja kui oleks pakkuda siis kas oleks ka pilti sellest näha.Lukus
kas keegi oskaks öelda kust neid odavalt saada. Tegu on 92 aasta masinaga.Ja kui oleks pakkuda siis kas oleks ka pilti sellest näha.Lukus
Viimati muutis ilmar85, 28 Dets 2010, 13:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: esipiduri ketas
sry OT pärast, aga oled kindel, et kettad kõverad? Endal oli eelmise suve algul sama teema, et arvasin, et kettad kõverad sest suurema kiiruse pealt pidurdades viskas, kuid tuli lõpuks välja, et rattad olid balansist väljas ja peale tasakaalustamist asi jokk.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: esipiduri ketas
Kõige parem kindlaks teha kas ketas kõver või ei: Võtad lihtsalt lukustatavad näpitsad ja paned näiteks parema esiratta piduri vooliku kinni sellega. Proovisõidul kiirus kasvatada 90-100ni ja aegsasti pidurdama. Alguses vaiksemalt, kui kiirus juba väiksem siis juba tugevamalt ja kui ikka vibra sees, korda seda ka vasaku poolega. Kui vibra kaob saad teada milline ketas kõver. Kui paned mõlemale pimedad ette ja ikka vibra siis on asi milleski muus.
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: esipiduri ketas
Kõver ketas annab üldjuhul piduripedaali värisemisega endast teada, samas piduri suppordi liugurid võivad ka kinni olla, rattarumm kuhu peale ketas istub võib visata jne. Endal oli juhus kus pooltelje kinnitusmutter oli lõdva, rattalaagris seega loks ja pidurdades väristas. Ketta viskumist saab ka tõstuki peal kontrollida aga selleks peab mõõtekell ja rakis olema. Uued kettad tavaliselt ei maksa palju et tasuks mõõtmise või ületreimisega mässama hakata.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Klubiline
- Postitusi: 777
- Liitunud: 28 Veebr 2009, 18:16
- Telefon: 56643833
- Auto: Passat B7, HIGHLINE; OhtlikPeldikEestiLiikluses; BMW 535d
- Asukoht: Jõhvi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: esipiduri ketas
Huvitav,et isegi moderaator ei pane tähele,et antud teemas pole nagu ühtegi "linki",mis on tegelikult antud alafoorumi pealkiri 

-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: esipiduri ketas
good point - tõstan tehnilise alla!jyrtsilla kirjutas:Huvitav,et isegi moderaator ei pane tähele,et antud teemas pole nagu ühtegi "linki",mis on tegelikult antud alafoorumi pealkiri

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: esipiduri ketas
VR6-e.ketas ei ole kõver vaid jahutus ribid on kohati katki. Kes jagab juttu,see saab asjast aru. Küsija võiks Forssi minna (kallis tema jaoks) või siis otsi romulast(seal ju kasutatud).
Viimati muutis T6nis2, 15 Sept 2010, 21:26, muudetud 1 kord kokku.