1) võtab u 10-11L /100km kohta kütust.
2) tühikäik külma mootoriga 1100 ja mootori soojenedes kasvab u 2000-ni.
3) sõites tahab "ära kooleda" ja alla 2000 pöörde on väga jõuetu.
4) sumbutist tuleb valget suitsu ja mingit hapukat bensiinihaisu.
Kuna autol on eelnevalt olnud korduvalt karburaatoriga mingisugused jamad, vahetatud tühikäiguregulaatorit ja vaakumvoolikuid jne. Arvestades seda et inimene kes seda timmis polnud just selleks kõige pädevam.
Kahtlustaks siis karburaatori seadistuse viga ja tahaks teha sellele n.ö algseadistuse ja kõik asjad üle kontrollida.
Kuna aga tõsiasi on see et karburaatorist jagan nii palju kui Wikipedia sellekohane kokkuvõte on õpetanud siis vajaks spetsiifilisemaid juhendeid selle mootori konkreetse karburaatori kohta

Ehk siis detailseid juhiseid ja järjekorda mida peaks sättima mis asendisse ja vahemikud kus miski peaks jääma et karburaatori poolest asi oleks paigas.
Siis saaks vea jätkumisel juba süütemängu poolt viimistleda kui tarvis.
Enne puhastaks kõik ära seest ja väljast et asi võimalikult originaalilähedane saaks ja sellised asjad mõjutama ei hakkaks.
Kui kellelgi on linki sellekohasest juhendist (eesti või ing.k) või teab ise omast kogemusest kirja panna siis oleks palju väärt tekst minu jaoks

Tänud ette.