mootori vahetus 1.6 karpa/1.8 monopritse
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
mootori vahetus 1.6 karpa/1.8 monopritse
Asi selline. jetta mk 2(84 a) oli peal 1.6 karpa. Läks õhtale . Enne remontimist mõtlesin vahetuse peale kuna endal olemas 1.8 monopritse(jetta mk2 88a) . Kuna sõber võtab töö ette palus uurida kas vahetus on võimalik, ning kui keerukas asi on, kuna pritsel on aju ning juhtmestik vist vähe teine. Kui kellegil on mootori vahetustega kokkupuudet olnud, paluks nõu. ette tänades
Viimati muutis andh, 20 Sept 2010, 19:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 113
- Liitunud: 29 Juun 2007, 12:09
- Telefon: 53412088
- Auto: Golf 2 "Facelift", Passat B5 4Motion, Passat B6
- Asukoht: Haljala
Re: mootori vahetus 1.6 karpa/1.8 monopritse
kasutaja Tanel tegi hiljuti sellise mootori vahetuse
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... &start=100" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... &start=100" onclick="window.open(this.href);return false;
Sonda Golf Team
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: mootori vahetus 1.6 karpa/1.8 monopritse
Mootor ja selle juhtmestik ajuga
Kütepumba juhtmestik(originaalis koos tagatulede juhtmetega)
Paagialune ja paagisisene pump
Õhufiltrikopsik ja toru
soovitatavalt ikka 1,8 väljalase
Lihtsam osta doonor kõrvale või kui saab siis kuskilt lammarist ise maha võtta, teadagi sealt tervet juhtmestikku ei saa.
Vahel harva on ka siin müüdud juhtmestikuga mootoreid.
Kütepumba juhtmestik(originaalis koos tagatulede juhtmetega)
Paagialune ja paagisisene pump
Õhufiltrikopsik ja toru
soovitatavalt ikka 1,8 väljalase
Lihtsam osta doonor kõrvale või kui saab siis kuskilt lammarist ise maha võtta, teadagi sealt tervet juhtmestikku ei saa.
Vahel harva on ka siin müüdud juhtmestikuga mootoreid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: mootori vahetus 1.6 karpa/1.8 monopritse
Selles mõttes väga sarnane lugu ülalpool välja toodud Taneli auto ümberehituse teemale. Praeguses seisus peaks olema asjad nii, et vana malli juhtmestikuga masinale(84a) soov peale panna uuema malli juhtmestikuga masina mootorit. Täiesti tehtav, aga kui kogu el.süsteemi alates kaitsmekarbist ja lõpetades juhtmestikuga vahetada ei kavatse, siis lihtsalt plug and play ei pääse.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: mootori vahetus 1.6 karpa/1.8 monopritse
88a oli veel vana tüübi juhtmestik (CE2 tuli minuteada kuskil 89 keskel/lõpu poole), nii et sel juhul ainult mootoriga seonduv juhtmestik (ja aju/moto vahelised juhtmed) vaja peale panna. Saab kiiremini ja lihtsamalt, kui mina tegin 
Aga ei olnud see uuema tüübi juhtmestiku peale minek ka väga hull, lihtsalt selgus, et peale boxerdaja mainitud asjade on uuemal tüübil veel erinev süüteluku korpus, suunatule jms kangid, tulede lüliti, kaitsmeploki kinnitusplekk jne
Nagu ma aru saan, siis sul (teema algataja) on doonor olemas ja juhtmestiku tüübid mõlemal autol samad. Üsna kiirelt tehtav vahetus seega. Ma ise leidsin, et mugavam on panna enne mootor peale ja siis mootorijuhtmestik sinna ümber sättida, muud nagu ei oskagi öelda... hakka pihta lihtsalt
http://www.a2resource.com" onclick="window.open(this.href);return false; oma juhtmete/pistikute kirjeldustega oli mul koguaeg kõrval, et teaks, mis juhe millleks on ja kuhu läheb, siis veel eriti lihtne.
Edit: mainiks ka seda, et loobusin kahe pumba süsteemist. Kasutan hoopis Golf 3 paaki ja ainult paagisisest pumpa (mul passati pealt, aga G3 oma ikka sobivam). Pump, paak ja pumbajuhtmestik olid kokku 600 krooni. Bensiinifiltri kinnituse tegi ise põhja alla ja bensuvoolikud on samad nagu karpal olid. Ühe keerasin lihtsalt teistpidi (filtri asukoha pärast).
Edit 2: Mul läks juppide/juhtmestiku osade kokku otsimise peale peaaegu aasta vist
Aga ma ei olnud algul ka eriti aktiivne selles osas. Lammarites ei käinud kordagi, kõik põhimõtteliselt ostetud selle foorumi kaudu.

Aga ei olnud see uuema tüübi juhtmestiku peale minek ka väga hull, lihtsalt selgus, et peale boxerdaja mainitud asjade on uuemal tüübil veel erinev süüteluku korpus, suunatule jms kangid, tulede lüliti, kaitsmeploki kinnitusplekk jne

Nagu ma aru saan, siis sul (teema algataja) on doonor olemas ja juhtmestiku tüübid mõlemal autol samad. Üsna kiirelt tehtav vahetus seega. Ma ise leidsin, et mugavam on panna enne mootor peale ja siis mootorijuhtmestik sinna ümber sättida, muud nagu ei oskagi öelda... hakka pihta lihtsalt

Edit: mainiks ka seda, et loobusin kahe pumba süsteemist. Kasutan hoopis Golf 3 paaki ja ainult paagisisest pumpa (mul passati pealt, aga G3 oma ikka sobivam). Pump, paak ja pumbajuhtmestik olid kokku 600 krooni. Bensiinifiltri kinnituse tegi ise põhja alla ja bensuvoolikud on samad nagu karpal olid. Ühe keerasin lihtsalt teistpidi (filtri asukoha pärast).
Edit 2: Mul läks juppide/juhtmestiku osade kokku otsimise peale peaaegu aasta vist

Viimati muutis Tanel, 20 Sept 2010, 23:01, muudetud 2 korda kokku.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: mootori vahetus 1.6 karpa/1.8 monopritse
Katalooge vaadates sul täiesti õigus...Tanel kirjutas:88a oli veel vana tüübi juhtmestik (CE2 tuli minuteada kuskil 89 keskel/lõpu poole)


Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...