golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Sooviks teada mis numbri pealt peaks mootoririhma vahetama või kui tihti..?
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
90 000 koos rihmapingutiga soovitatavalt ( muidu oli pinguti vahetuseks vist 120 000)
või siis iga 4 aasta tagant
oli vist nii, pead ei anna. Minu Passatil sama mootoriga olid sellised numbrid
Rainer
või siis iga 4 aasta tagant

oli vist nii, pead ei anna. Minu Passatil sama mootoriga olid sellised numbrid
Rainer
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
selge aga kuhu viia tegemisse auto..on lisaks esindusele veel mõnda norm kohta kuhu viia, kus pannakse ikka korralikult masin kokku pärast. Ja mis hind võiks olla sellisel tööl umbes, et teaks arvestada.
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
90 000km või 72 kuud näitab minu autodata, ja kui vahetada, siis juba koos pingutiga.
Golf MK1 2.8
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Vahetada pole asi miskit, kui natuke tead. Ise tegin, läks kuskil 3-4 tundi rahulikult tehes. Aga vahetada seal hulgi rullikuid, lisaks veepump ja muidugi ka jahutusvedelik. Ise pani originaalrullikud ja rihma. Veepumpa ei mäleta, mis firma oli ning jubinad maksid kokku juba pea 3 tuhhi. Veepumba soovitan kindlasti ära vaetada, sest kui see peaks lekkima hakkama, siis teed täpselt sama töö ära nagu rihma vahetuse puhul.
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
G6S. Sina oled lugenud ARVUTIST rihma,hammas rihma vahetust. 81 kw. mootoril(TDI).-l ei ole vaja vahetada vee pumpa ,vahetades hammas rihma.
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
golf 4 peal olev 81kw mootoril on veepump mootoririhma pealt , seega kuulub vahetamisele rihma vahetusel koos tugirullikute ja pingutusrulliga
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Hea tagasi side. Minul mõtlemis ainet. Pudru ja kapsad segamini. G4 81kw.vrs. G3 81kw. Mõtlen teemast.
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Vot Tõnis2.... kui ma ütlen, et olen ise vahetanud, siis ära tule seletama, et ma seda arvuti taga olen teinud. Tee omale kõige pealt ikka asi selgeks, eks! G3l on vanema tüübi mootor ja osadel g4del ja passatitel ka veel 81kw vanema tüübi mootor.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
G6S...räägi, kas sa laenasid kuskilt neid spets tööriistu rihma vahetuseks v tegid kuidagi põlve otsas v sul need olemas...endal järgmine suvi samuti rihma vahetus ees ja plaanin ise ära teha. DIY õpetused kõik olemas ainult tööriistu vist vaja ja neid eraldi selleks osta eeldatavasti mõttetu. Ja palju muidu see materjali kulu on rahas umbes...3kilo kanti vist kui ei eksi. Kui lasta teha siis pane kilo v 2 hinnale otsa? Mis toodangut soovitad osta just rullikute ja rihma poole pealt?G6S kirjutas:Vot Tõnis2.... kui ma ütlen, et olen ise vahetanud, siis ära tule seletama, et ma seda arvuti taga olen teinud. Tee omale kõige pealt ikka asi selgeks, eks! G3l on vanema tüübi mootor ja osadel g4del ja passatitel ka veel 81kw vanema tüübi mootor.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Ise ei ostnud, kuid lasin sõbral hankida originaalid. Võin uurida kust täpselt need tulid. Tõõriistadega on nii, et on olemas kohas, kus käin tegemas, kuid saab ka väga eduliselt ilma hakkama. Pumba fikseerimiseks täpse läbimõõduga puur, pinguti pingutamiseks võiks olla spets võti. Hakkaja mees teeb selle ka soovi korral ise, kuid saab hakkama ka miskite naeltega ja siis suurema kruvikeerajaga pingutad. Väntvõlli märgi paned kasti pealt paika, nuka märgid siis enda jaoks valge värviga ära (jah, tegelikult peaks ka selle ära fikseerima kaane alt, kuid ei viitsi tõesti seda teha). Kui uuesti peal rihm, siis keerad ühe tiiru võtmega mootori ringi, et ikka paigas märgid. Pumpa lähed lased pärast üle kontrollida arvutiga. Uue rihma peale ajamine on muidugi paras punnimine. Jäta kõige ülemine väike rull algul paika panemata, läheb lihtsamalt. Rihma vahetamiseks muidugi viska eest ära nii roolivõimu õlipaak kui ka jahutusvedeliku oma. Omal palju lihtsam.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
kaabel ja progre õnneks olemas ja oskan pritse nurka nii vaadata kui ka muuta. aga ok, eks sa anna teada siis kust sai ja mis hinnaga. Muidu kui küsisin diislimestrite käest, et mida soovitavad, siis öeldi et vahet pole mis toodang, peaasi et ei ole mingi hiina oma ja seda just rihma koha pealt. Et rihma puhul Gates näiteks pidi täitsa ok olema. Ja kui euroopas toodetud vähegi tuntud tegija, siis ei tohiks muret olla kui rihma vahetus õigeaegselt teha...muidugi vahetus tuleb kah teha õigesti.
veepumba koha pealt ei teagi kas on erinevaid tootjaid v mitte.
aga said pmt niisama tasuta jupid?
veepumba koha pealt ei teagi kas on erinevaid tootjaid v mitte.
aga said pmt niisama tasuta jupid?

Viimati muutis copilot, 24 Sept 2010, 09:59, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Ei tasuta anna keegi miskit... umbes 2,8kilo oli. Letis ilmselt jah rohkem
rihma puhul see vahe, et originaalil lubavad läbisõitu 90 tuhhi, teisel 60. Aga uurin ja annan teada, kust ja mida kannatab osta

Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
ise kasutan AINULT Gates rihmasid kuna on kõige parem(samas ka kõige kallim tavaliselt aga oleneb masinast) kiidetakse ka palju odavamat contitechi rihma aga kuna olen oma silmaga kahte enneaegselt purunenud rihma näinud siis mõistus keeldub seda ise poest ostmast. Rullikutest panen AINULT ja AINULT INA toodangut, kuna on ka originaalis see. INA rulle pakuvad paljud firmad oma karbis. Ka väga tundmatud pakendid ja ka SWAG rullide pakis on enamasti INA toode sees. Vanasti kiideti SKF laagreid ja rulle aga pärast 2a tagai naise Golfile pandud SKF rulliku täielikku utiliseerumist pärast 2000km sõitu ei taha selle firma asju koju tassida. Veepump on loomulikult parem kui on metallist tiivikuga aga seda praegusel ajal väga raske saada, samas on parandatud plastist tiivikut lisades sinna sisse metallist või pronksist puksi siis need paistab, et peavad ka päris hästi
Mis imeriistu sa silmas pead rihma vahetusel?
Müüakse ja sõidetakse igast muid rihmasid nagu DAICO, QH ja mõned sõidavad ilma probleemideta lõpuni ja näiteks paljudel fordidel on tehasest peal juba QH rihm aga eks see on igaühe enda valida, mida usaldab ja samuti ei saa ju ühegi tootja kohta kaljukindlalt väita, et see on hea. Minul 18a tehnika juures olemise kogemusest eelistan algul mainitud tooteid ja siiani pole pettunud
Mis imeriistu sa silmas pead rihma vahetusel?
Müüakse ja sõidetakse igast muid rihmasid nagu DAICO, QH ja mõned sõidavad ilma probleemideta lõpuni ja näiteks paljudel fordidel on tehasest peal juba QH rihm aga eks see on igaühe enda valida, mida usaldab ja samuti ei saa ju ühegi tootja kohta kaljukindlalt väita, et see on hea. Minul 18a tehnika juures olemise kogemusest eelistan algul mainitud tooteid ja siiani pole pettunud
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Kas nendel uuematel 81kw`tistel nukvõlli rihmaratas maha siis ei käi? Vähemalt 1Z ja AFN tdi mootoritel kül käis ja see lihtsustab oluliselt uue rihma pealepanekut, nukvõlli rihmaratas on koonuse peal.G6S kirjutas:Uue rihma peale ajamine on muidugi paras punnimine. Jäta kõige ülemine väike rull algul paika panemata, läheb lihtsamalt.
Olen näinud kuidas on ka niisama ilma selle nukvõlli rihmaratta eemaldamata rihm peale venitatud ning sellega rihma kahjustatud.
Ise olen kasutanud nt. ka Gates hammasrihmu kuid hetkel peal oleva Boschi hammasrihmaga olen rohkem rahul.
Päikest!
Diesel, what else?! :)
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
paljud rihma vahetajad ei viitsi lisatööd teha ja vb sageli puuduvad vahendid nukvõlli paika tagasi panekuks siis ei võetagi maha seda koonuse otsast rihmaratast vaid teevad markeriga omale märgid ja suruvad rihma niisama peale. enamasti see vast tööriistade puudumisest ja vaakumpumba maha mitte kiskumise soovist
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
No jah, eks igaüks teeb ja laseb teha nii nagu ise paremini teab/arvab, kuid selline oma märkide tegemise tehnika (vähemalt minuarust) natuke vale. Tehasest siiski suhteliselt hästi need märgid ette antud niet pole nagu eriline peamurdmine, ning arvan et see nn. lisatöö ka õigustatud (nagu aru saanud siis küsivad nad selle töö eest ka päris korralikult teenustasu) kuna vana rihm ka siiski kulund ja venind. Arvan et kui need nn. rihmavahetajad teeksid seda nn. lisatööd siis oleks siin foorumis ka vähem neid teemasid kus kurdetakse et peale rihmavahetust kas auto kütusekulu kasvand, tahmab rohkem, hääl valju või käivitub kehvasti.
Päikest!
Päikest!
Viimati muutis tants, 26 Sept 2010, 20:43, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
Re: golf iv 1.9tdi 81kw rihmavahetus
Heh.. kui sa suudad nuka ühe hamba võrra valeks panna, siis ei sõida see auto sul üldse ju
Aga muidugi, eks igaüks teeb nii nagu ise tahab. Olen omal igal autol ise vahetanud ja pole probleemi olnud. Pärast arvutiga nurk paika ja.. siiani on kõik mootorid endal kokku jäänud ja kütust võtavad ka vähe
Vaba maa 


