Passati probleemid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passati probleemid
Tere, pöördun siis siia foorumi järgneva murega. Nii, et siis sai soetatud omale VW passat 92 aasta 1.8 liitlise mootoriga.
Niisiis mure on järgmine, et sai ka kohe sisse ostetud 40liitrit kütust, kuid sellega sai sõidetud ainult 160KM, natuke linnas natuke maanteel. Et milles võib nagu probleem olla? Või on selline kütusekulu täiesti normaalne? Samuti tuli veana välja ka see, et auto ujub tee peal, millest võib see tingitud olla? Tagasillast? Kuna tagumik käib nagu koera saba. Niisiis, veel see armatuuril olev õliandur, piiksub piiksub ja jääb vait, eriti annab tunda kurvide peal. Samas varras näitab, et õli on normis? Ja kuidas käib siis lahti see roolivõimu pumba ja veepumba rihm? Proovisin küll alt järgi anda ( Roolivõimu pumba juurest) kuid asjatult, see asjandus ei liikunud (all oli vist 3 polti, kui ma ei eksi). Rihm on peal lõdva, kui rooli keerad jääb roolivõimu rihma seib ratas seisma ning rihm jookseb lihtsalt peal, samuti jõnksutab tänu sellele veepumba rihma seib seisma.
Tänud, kes oskab aidata millegiga või kuidagi!
Niisiis mure on järgmine, et sai ka kohe sisse ostetud 40liitrit kütust, kuid sellega sai sõidetud ainult 160KM, natuke linnas natuke maanteel. Et milles võib nagu probleem olla? Või on selline kütusekulu täiesti normaalne? Samuti tuli veana välja ka see, et auto ujub tee peal, millest võib see tingitud olla? Tagasillast? Kuna tagumik käib nagu koera saba. Niisiis, veel see armatuuril olev õliandur, piiksub piiksub ja jääb vait, eriti annab tunda kurvide peal. Samas varras näitab, et õli on normis? Ja kuidas käib siis lahti see roolivõimu pumba ja veepumba rihm? Proovisin küll alt järgi anda ( Roolivõimu pumba juurest) kuid asjatult, see asjandus ei liikunud (all oli vist 3 polti, kui ma ei eksi). Rihm on peal lõdva, kui rooli keerad jääb roolivõimu rihma seib ratas seisma ning rihm jookseb lihtsalt peal, samuti jõnksutab tänu sellele veepumba rihma seib seisma.
Tänud, kes oskab aidata millegiga või kuidagi!
-
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 18 Juul 2008, 17:12
- Telefon: 58171382
- Auto: Passat 1.9tdi
- Asukoht: Tallinn
Re: Passati probleemid
25l/100km peale ei tohiks selline asi küll võtta. Ega sul bensu kuskilt ei tilgu? Paak ja voolikud ikka terved? See et auto ujub vaata üle kõik silla puksid no igaks juhuks ka rehvi rõhud. Õli võib küll normis olla aga kuna ta sul niipalju bensiini võtab siis võib olla selline oht et osa bensiini läheb karterisse vb sul see õli on ni vedel ja proovi ma ei tea kasvõi näppude vahel kas sellel üldse mingid määrde omadused ka alles on. Muidugi võib ka andur saada kehavasti ühendust.
Re: Passati probleemid
Tõsi, ujumine tulenes tagasilla puksidest. Õli on nagu õli ikka, vedelam ta nagu ei tundu olema. Voolikud ja paak on ammugi ära kontrollitud...Ikka ei leia sellisele küttekulule lahendust.
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
- Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
- Asukoht: Tallinn
Re: Passati probleemid
Kas pöörded ei kõigu või peale jääda ei taha? Kontrolli lambda ära vaata äkki jookseb miinusesse, siis temp andur äkki see annab ajule koguaeg külma mootori temperatuuri.Endal oli sama aasta eelmise passatiga sama jama et peale lambda vahetust tõusis kütuse kulu 20 liitrit sajale ja tuli välja, et vahetatud lambda oli ka lõpetanud õigepea koostöö(oli praak)
Re: Passati probleemid
Pöörded ei kõigu, peale ka jääda ei taha...Kõik sellest korras. Mis mõttes andurid? Mootori töötemperatuur on kogu aeg ligi 100kraadi...(see on pigem stange viga, kuna keegi oli suutnud selle ää sõita). Lambdat ei ole kontrollitud, ehk lähen tehno-ülevaatuse punkti ja lasen vaadata seda asja sealt.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
- Telefon: 56871066
- Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
- Asukoht: Pärnu
Re: Passati probleemid
õlitule piiksumine on tõesti õlirõhu anduri süü. ma petsin elektroonikat nati, ning vedasin anduri otsa massi, ning piiks oli kadunud. Ujumine on tõesti tingitud tagasilla puksidest. Küttekulu on tõesti kas lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur, või siis temp andur. sul sees võib ta 100C näidata tänu sellele, et tal on 2 andurit. 1 mis saadab signaali ajule, ning teine mis saadab sulle salongi armatuuri. Võiksid teha ära ka aju nullimise, mis võib sul ka vähendada küttekulu. Mul see aitas kõik need asjad tegin ja vahetasin ära ning mu passati 1.8l küttekuluks tuli keskmine 6l/100km
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
- Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
- Asukoht: Tallinn
Re: Passati probleemid
Selle üks andur aga 4 klemmi, ehk kaks annavad kelladele infi ja kaks ajule. Kui Tallinnast siis saad kiire ja väga hea abi Tallinnast ARK taga olevas Speedsteristkauamangiv kirjutas:õlitule piiksumine on tõesti õlirõhu anduri süü. ma petsin elektroonikat nati, ning vedasin anduri otsa massi, ning piiks oli kadunud. Ujumine on tõesti tingitud tagasilla puksidest. Küttekulu on tõesti kas lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur, või siis temp andur. sul sees võib ta 100C näidata tänu sellele, et tal on 2 andurit. 1 mis saadab signaali ajule, ning teine mis saadab sulle salongi armatuuri. Võiksid teha ära ka aju nullimise, mis võib sul ka vähendada küttekulu. Mul see aitas kõik need asjad tegin ja vahetasin ära ning mu passati 1.8l küttekuluks tuli keskmine 6l/100km
Viimati muutis max1979, 10 Okt 2010, 16:49, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 31 Aug 2009, 12:52
- Telefon: 56871066
- Auto: 2000a passat b5 1.9tdi 4motion
- Asukoht: Pärnu
Re: Passati probleemid
"""Sul sees võib ta 100C näidata tänu sellele, et tal on 2 andurit. 1 mis saadab signaali ajule, ning teine mis saadab sulle salongi armatuuri."""
Kas see tähendab, et tegelikult mootor ei kee? Kõigub pidevalt siiski. Kui sõita 100km/H siis on keskeltläbi 100kraadi, kui vajutad juurde (pöörded kuskil 3500-4000) peale siis tõuseb üle 110ne. Kuid tosool ei kao kuskile. Kohapeal käies jahutab mootorit salongiradikas, kui soendus põhjas undab ja kütab auto sees ulmesaunaks lihtsalt. Kui soenduse järelt ära võtad, hakkab jälle temperatuur tõusma.
Kas see tähendab, et tegelikult mootor ei kee? Kõigub pidevalt siiski. Kui sõita 100km/H siis on keskeltläbi 100kraadi, kui vajutad juurde (pöörded kuskil 3500-4000) peale siis tõuseb üle 110ne. Kuid tosool ei kao kuskile. Kohapeal käies jahutab mootorit salongiradikas, kui soendus põhjas undab ja kütab auto sees ulmesaunaks lihtsalt. Kui soenduse järelt ära võtad, hakkab jälle temperatuur tõusma.
-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 06 Mär 2010, 14:22
- Auto: Volkswagen Passat B3 1991 a manuaal 1.8 66kw. universaal
- Asukoht: Pärnu.
Re: Passati probleemid
"Niisiis, veel see armatuuril olev õliandur, piiksub piiksub ja jääb vait, eriti annab tunda kurvide peal"
Mul oli ka alles see suureks peavaluks.Auto sama.Vahetasin mölemad andurid(100 eeku kuskil 2 tk)Tulutult piiksub edasi jumalast närvi ajas terve tallinna tee üle maki piiksub ka .Siis foorumlaselt sain abi et mootoribloki küljesoleva andurile panin suvalise (massi) juhtme külge ja vedasin selle mootoriploki külge lihtsalt kuskile sidusin kinni.Piiksumine jäi vait aga tuluke sees vilgub ikka edasi. Ei tea kas selle korda ka saab kunagi?
Mul oli ka alles see suureks peavaluks.Auto sama.Vahetasin mölemad andurid(100 eeku kuskil 2 tk)Tulutult piiksub edasi jumalast närvi ajas terve tallinna tee üle maki piiksub ka .Siis foorumlaselt sain abi et mootoribloki küljesoleva andurile panin suvalise (massi) juhtme külge ja vedasin selle mootoriploki külge lihtsalt kuskile sidusin kinni.Piiksumine jäi vait aga tuluke sees vilgub ikka edasi. Ei tea kas selle korda ka saab kunagi?
Re: Passati probleemid
andureid segi pole ajanud ?
Lollitada neid ei maksa, muidu võib juhtuda juhus kus keps lihtsalt tagumisele autole klaasi lendab..
Lollitada neid ei maksa, muidu võib juhtuda juhus kus keps lihtsalt tagumisele autole klaasi lendab..

Viimati muutis RKsilver, 13 Okt 2010, 22:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 99
- Liitunud: 06 Mär 2010, 14:22
- Auto: Volkswagen Passat B3 1991 a manuaal 1.8 66kw. universaal
- Asukoht: Pärnu.
Re: Passati probleemid
Ei tasu küll lollitada aga ammu oleks korda teinud kui keegi oskaks öelda milles probleem.Ei kannata selle piiksumisega ka sõita.RKsilver kirjutas:andureid segi pole ajanud ?
Lollitada neid ei maksa, muidu võib juhtuda juhus kus keps lihtsalt tagumisele autole klaasi lendab..
Öeldud aitn tüüpviga.Raunexist ostsin need siis juba mingit kaks vanemat papipt ütlesid et mõttetult ostad niiguinii pole tolku ja ennäe polnudki

Lihtsalt tüütuseks nyyd koguaeg öli kontrollida


-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passati probleemid
See õlirõhu märgutule/piiksu anomaalia võib ka armatuuri kellade probleem olla - külmjooted. Põhiline on veenduda et sul õlirõhk reaalselt norm. oleks. Õlitaset pole mõtet kontrollida kui mootor õli ei söö - piiks ja vilkumine on põhjustatud ikka õlirõhust mitte nivoost.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..