Vibratsioon kiirendamisel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vibratsioon kiirendamisel
Tegemist siis VW Touraniga 2,0 tdi ja 2004.
Mure ongi selles, et kiirendamisel võtab vibra sisse.
Kas tegemist on sisemise poolteljeotsa väsimisega?
Kas vahetamine on keeruline?
Mure ongi selles, et kiirendamisel võtab vibra sisse.
Kas tegemist on sisemise poolteljeotsa väsimisega?
Kas vahetamine on keeruline?
Viimati muutis Kermo, 02 Mär 2012, 21:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Vigane kahemassiline hooratas peaks vibreerima just tühikäigul? Ega sul chipitud ei ole?cesar kirjutas:pigem tuleb see vibreerimine kahemassilisest hoorattas ma arvan.
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Nii, käisn asjatundja juures(nii võrd kui võrd) ja tema arvamus on see, et tegemist vigase mootoripadjaga.
Kui nüüd aega saan lähen vaatan padjad üle ja eks siis näis.
Kui nüüd aega saan lähen vaatan padjad üle ja eks siis näis.
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Enda teada pole.Garfield kirjutas:Vigane kahemassiline hooratas peaks vibreerima just tühikäigul? Ega sul chipitud ei ole?
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Nii, mootoripuksid ülevaadatud - kontrollitud, kõik sümptomid alles, st vibra kiirendamisel.
On kellegil häid ideid asja kohta ja samas võiks Tartu või Lõuna-Eesti kandis asjalikke remondimehi soovitada.
Mootori probleemid on vaja ka mingil hetkel lahendada.
On kellegil häid ideid asja kohta ja samas võiks Tartu või Lõuna-Eesti kandis asjalikke remondimehi soovitada.
Mootori probleemid on vaja ka mingil hetkel lahendada.
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Kas tõesti pole kedagi, kes suudaks Lõuna-Eestsis selle asjaga tegeleda.
Nii palju lisaks, et õõtsa puksid vahetatud, rattad tasakaalus, aga vibratsioon kiirendamisel endiselt alles ja tundub et isegi süveneb.
Nii palju lisaks, et õõtsa puksid vahetatud, rattad tasakaalus, aga vibratsioon kiirendamisel endiselt alles ja tundub et isegi süveneb.
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 17 Dets 2010, 19:40
- Telefon: 5076791
- Auto: VW Passat.2001a96kw diisel ja A4 66kw diisel 1996a
- Asukoht: Lõuna Eesti.
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Mul lihtsalt küsimus millest saab aru,et kahemassiline hoorattas hakkab otsi andma.Ja mida peaks jälgima teadma.Räägivad,et kuskil 200-300 tuhande kilomeetri vahel pidi see aeg kätte tulema.On see tõsi.Auto siis Passat 2001 96 kw tdi.Manuaal
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Pakuks ikka sisemisi pooltelje otsi. Väsinud hooratas annab käivitusel käuksu ja tühikäigul klogina, mille sekka kuuldub metallseid kõlksatusi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Olen ka Jussikesega nõus.Enne tavaliselt ikka lähevad välimised otsad aga ntx Honda CRV algusaastate mudelitel sama asi et sisemised suht pehmed....Tourani 2004 ka selline sünniraskustega mudel et järsku sama teema.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 367
- Liitunud: 24 Mär 2004, 10:13
- Auto: Audi A6 Quattro 2,5 TDI
- Asukoht: Pärnu
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Golf 4'ga täitsa üle elatud selline asi - kiirendamisel viba sisse. Asi süvenes üsna kiirelt ja tipnes sisemise pooltelje otsa laialilendamisega, mis omakorda põhjustas ka poolteleje kõveraks mineku (vahetasin sisemise otsa ära - 2 päeva pärast uuesti samamoodi laiali). Sai uus pooltelg toodud, mis kestab tänaseni.
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 06 Sept 2005, 22:08
- Auto: touran 1,9tdi 2010. passat 2.0tdi 103kw 2006. caddy 1.6tdi 2012
- Asukoht:
Re: Vibratsioon kiirendamisel
kui keerukas ettevõtmine on touranil sisemise pooltelje otsa vahetus ? mul samuti 2004 disla ja samuti kiirendamisel väristab .
tulevad nad kastiküljest lihtsalt välja heebliga aidates , või on poltidega kuidagi kinnitatud ka ?
tulevad nad kastiküljest lihtsalt välja heebliga aidates , või on poltidega kuidagi kinnitatud ka ?
- Max
- Veteran
- Postitusi: 1188
- Liitunud: 22 Juun 2005, 22:04
- Telefon: 58022214
- Auto: VeeDub
- Asukoht: Jõhvi
Re: Vibratsioon kiirendamisel
Pooltelg tuleb väga lihtsalt välja: Ratas maha, välimise veovõlliotsa kinnituspolt lahti keerata (ei mäleta, kas pidurisupport tuleb maha võtta või mitte), alumise sarniiri mutrid/mutter ära, roolivarras vabastada ning seestpoolt on veovõll minuteada 6 poldiga kinni.
Tagasi samamoodi.
Tagasi samamoodi.