Käivitamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Käivitamine
Selline probleem, et auto ei lähe käima. Tuled põlevad, makk töötab, keeran võtit ja tuled lähevad kustu (makk töötab edasi), kapoti alt tuleb kaks plõksu ja kõik. Vahepeal läheb ilusti käima, juhtmed olen üle vaadanud. Oskab keegi nõu anda?
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 01 Aug 2009, 05:20
- Auto: VW Scirocco GT
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Käivitamine
Sellest autost teavad kõige paremini selgeltnägijad, kes suudavad ennustada juba postituse järgi, mis autoga tegu on. Uuri neil!Atss kirjutas:Selline probleem, et auto ei lähe käima. Tuled põlevad, makk töötab, keeran võtit ja tuled lähevad kustu (makk töötab edasi), kapoti alt tuleb kaks plõksu ja kõik. Vahepeal läheb ilusti käima, juhtmed olen üle vaadanud. Oskab keegi nõu anda?

My carbon-footprint is bigger than Yours! Famiglia di Rocco.
Re: Käivitamine
Autoks VW Vento 1.8 66kw ja 93a. Immot masinal pole.Reto kirjutas:Sellest autost teavad kõige paremini selgeltnägijad, kes suudavad ennustada juba postituse järgi, mis autoga tegu on. Uuri neil!Atss kirjutas:Selline probleem, et auto ei lähe käima. Tuled põlevad, makk töötab, keeran võtit ja tuled lähevad kustu (makk töötab edasi), kapoti alt tuleb kaks plõksu ja kõik. Vahepeal läheb ilusti käima, juhtmed olen üle vaadanud. Oskab keegi nõu anda?
Viimati muutis Atss, 09 Okt 2010, 20:26, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 01 Aug 2009, 05:20
- Auto: VW Scirocco GT
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Käivitamine
Soh, nõnda nilbelt kohe? 
Tundemärgid on veidi starteri vea moodi. Tulede kustumine on tingitud sel juhul koormusest. Uuri kaablid üle (niiskus teinekord sellistel puhkudel määrav asjaolu)

Tundemärgid on veidi starteri vea moodi. Tulede kustumine on tingitud sel juhul koormusest. Uuri kaablid üle (niiskus teinekord sellistel puhkudel määrav asjaolu)
My carbon-footprint is bigger than Yours! Famiglia di Rocco.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Käivitamine
Atss, ole palun viisakas, see on avalik foorum.
Vaata massiühendused üle (akuklemmid ka). Ja üks asi mis jamasid võib tekitada on süüteluku põhi vist (täpsemalt ei tea kuidas seda viga tuvastada, endal pole sellega probleemi olnud).
Vaata massiühendused üle (akuklemmid ka). Ja üks asi mis jamasid võib tekitada on süüteluku põhi vist (täpsemalt ei tea kuidas seda viga tuvastada, endal pole sellega probleemi olnud).
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 72
- Liitunud: 25 Juul 2008, 18:10
- Auto: VW Passat 1,9TDI 74kw Chipitud 92kw 2004a
- Asukoht: Tallinn
Re: Käivitamine
Lõhnab süüeluku põhja järgi. Mul 92 aasta passatil oli sama jama, et kui süüdet hakkasid andma siis kadus vool ära, võta üks küünal maha ja vaata kui süüdet annad kas säde on või mitte kui mitte siis arvata võib, et süüteluku põhi. Mina sain tööle auto nii, et lasin otse voolu peale, ehk juhe mis läheb jagajasse, see tuleb jagajast ja läheb salongipoolsesse mootoriruumi seinas olevasse karpi (piipuga) sellel karbil peaks ülemine pool ära käima, ja seal kaks polti, pane üks ots sinna poldi alla ja teine otse akule ja anna siis süüdet, parem kui juhe on kahest jupist, et saaks ära lahutada nad oma vahel, kuna muidu kui süüte väljakeerad siis auto seisma ei jää. saad vähemalt sõita kuhu vaja.
-
- Huviline
- Postitusi: 1129
- Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
- Auto: g4 variant `05
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Käivitamine
Starteri pealt saab ju voolu ära mõõta, kui tõmbereleele vool peale tuleb on viga satrteris kui ei tule siis süüteluku põhjas.
Viimati muutis Wizard, 10 Okt 2010, 08:37, muudetud 1 kord kokku.
Br.