Probleem siis selline et kui tahan esimeselt käigult teise panna siis alati teeb seda häält kui ei lükka piisavalt sidurit alla vms, kuigi ma lükkan aga kui panna alguses esimeselt vaba käiku ja siis teise või kui hoogu maha võtan ja kolmandalt teisele käigule panen siis on kõik korras.
Proovi 1 -lt 2-le vahetades kasutada vahesidurit (lased korra siduri vabakäigu peal kergelt üles - nagu vanasti Gaz-51 puhul pidi tegema ) - kui siis ei ragise võid sünkronisaatorit kahtlustada.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Mul sama mure praegu. See sünkronisaatori vahetus läheb kallimaks maksma kasutatud käigukast sebida!!! Vähemalt ütles seda üks tuttav. Kuid kas tõesti aitab käigukasti õlivahetus likvideerida selle jama ????
Nebsi, loe küsimus läbi, kirjuta vastus, loe vastus 7 korda läbi ja jäta postitus järgmine kord tegemata! Tal mitte käik ei lähe sisse kulunud hoovastiku pärast vaid käiku sisse pannes kostub kastist ragin, mis viitab sünkronisaatormuhvi kulumisele.
Tervist mul ka antud teema kohta "vist" küsimus juhtus mul siis samamoodi, et jäin lumme kinni raiusin ennast kuidagi välja nõkutades(ei kasutanud 2 käiku) ningi kui sealt ära sõitma hakkasin siis enam ei läinud sisse 2 ja 4 käik ragises ainult natuke ja tuli välja või õigemini ei läinud isegi piisavalt kaugele sisse.
Ise arvasin ,et äkki lihtsalt lund niipalju vahele jäänd seal sompamisega aga targad onud ütlesid ,et sünkro läbi, kas siis saab 2 käigu oma korraga nii minna kui ma üldse kasutasin 1 ja tagurpidi.
Tänud abi eest ette ära:)
Kui 2. ja 4. käik ära kadusid pömst korraga, siis on ikka suht kindel pauk, et viga hoovastikus. Kui hoovastik paigast ära on, siis ei lähe käiks sisse ka seisva mootoriga. Võimalik, et loksutamisega sai mõni mootoripadi otsa(mootori asend muutus ja ka käiguhoovastiku regull paigast ära). Reguleerimiseks on vaja saada auto alla. Parem, kui saasks kuskile kanalile, üks regullib ja keegi teine proovib, kuidas käigud sisse lähevad. Reguleerimiseks tuleb lahti päästa hoob, mis tuleb käigukangi juurest, asub see jublakas umbes roolilati keskosasa juures(kui auto alla saad, küll üles leiad ja jagad ära mismoodi asjad toimivad).