TDja TDI erinevus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
M?lemil on omad plussid ja miinused, TD r??pab ehk liitri rohkem k?tet kui TDI(nii tehaseandmete kohaselt kui ka reaalselt), kuid plussiks TD-l j?lle lollikindel ja lihtne ehitus, puudub mootori elektrooniline juhtimine, ?hes?naga piisava hoole ja armastuse korral peab h?sti vastu ja on odav/odavam remontida. TDI on ?konoomsem, s?rtsakam (ka KW on rohkem), kuid samas ka juba keerukama ehitusega (mootori t??d juhib aju), seega ise paljusid asju auto juures juba ei n?pi. Kumb neist kauem kestab, seda oskavad vist ainult volkari insenerid ?elda. TDI-l on ?hu vahejahuti mis jahutab turbost tuleva ?hu maha, ehk s??stab jahedam ?hk mootorit?
Ise vahetan tulevikus TD kindlasti k?hklemata TDI vastu, sest korraliku hooldatud isendi puhul jagub s?idur??mu kauaks ja tanklas on ikka suu naerul:)
[Muudetud: 28-3-2007 madtongue]
Ise vahetan tulevikus TD kindlasti k?hklemata TDI vastu, sest korraliku hooldatud isendi puhul jagub s?idur??mu kauaks ja tanklas on ikka suu naerul:)
[Muudetud: 28-3-2007 madtongue]
Ökoraider
Kui sa said mu jutust aru seda, et intercooler on turbomootoril selleks, et mootorit s??sta siis said natuke valesti aru. Loomulikult on ?hku maha jahutada vaja selleks, et teda mootorisse rohkem mahuks ja seel?bi saaks ka rohkem k?tust p?letada. Pidasin lihtsalt seda silmas, et ehk on jahedam ?hk ka mootorile kasulikum kui otse turbost tulev jahutamata ?hk..
Ökoraider
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Selle v?iks lausa naljaosakonda ?mber t?sta v?i siis mingi uus ala teha, kus on "absoluutsed t?ed"Algselt postitas: torx
Esimene on Turbo diisel.
Teine on Turbo Diisel Intelcoler.
Ehk siis teine on nats v?imsam ja parem.Vahejahuti vahepeal kust ?hk l?bi k?ib. Mida k?lmem ?hk seda rohkem j?udu rakendub vms.

-
- Huviline
- Postitusi: 286
- Liitunud: 24 Juul 2006, 12:45
- Asukoht: Tallinn
samas mul tekib k?simus, et kui 1.9 TD 55 kW mootori turbole see 1.9TDI 66 kW-se intercooler vahele panna, kas siis v?imsus kasvab ka 66 kW-ni v?i piirdub asi ainult paari lisahobusega????
endal mul radikas olemas ja arvan, et suudan vahele aretada k?ll, aga tahaks teada, kui palju see t?? vilja kannab ja seep?rast k?singi igaks juhuks targemate k?est n?u:)
vastuse eest ette t?nades!!!
endal mul radikas olemas ja arvan, et suudan vahele aretada k?ll, aga tahaks teada, kui palju see t?? vilja kannab ja seep?rast k?singi igaks juhuks targemate k?est n?u:)
vastuse eest ette t?nades!!!
Tänast tööd ära viska homse varna- ülehomme on ka päev
Re:
Eem..mul on samasorti projekt plaanis praegu. Aga seda linki ei eksisteeri enam. Oskab keegi juhatada õigesse kohta kust saaks inffi td-le cooleri vahele panemisel.miku33 kirjutas:http://vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579
Ette tänades Piimanina
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: TDja TDI erinevus
Mis infi sa ikka tahad, peale turbot ja enne sisselaset tuleb torustikule vahele ehitada. Aga see idee, et cooler annab + 11kw küll päris nii pole. Need kw-d ja oluline kütusesääst tulevad ikka ajuga juhtimisest.h
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: TDja TDI erinevus
See elektrooniline juhtimine pigem selleks et need mootorid mahuksid erinevatesse keskonna normidesse, oma jala ja trossiga juhitud mootorid arendavad samasuguseid kütuse kokkuhoiu numbreid ning usun ka et kw`te.dellu kirjutas:Need kw-d ja oluline kütusesääst tulevad ikka ajuga juhtimisest.h
Pigem tulevad need kilowatid ja kütuse kokkuhoiu eripärad sellest et üks on eelpõlemiskambriga diiselmootor ja teine otsepritse diiselmootor (pean silmas siin hetkel 1,9td 55kw ja 1,9tdi 66kw mootoreid).
Teema elluäratajale - alati tasub natuke otsida, nt. google otsingut (nt. trüki otsingusse "intercooler to aaz") ja annab nii mõnegi välismaise lehekülje kus seda tehtud (eeldab inglise keele valdamist). Samas pole seal ka midagi keerulist kui juba cooler ja torud olemas siis saad ise juba aru mis kuidas ja kuhu.
Nt. andis youtube siukse video: http://www.youtube.com/watch?v=EAJGjkYMcAY" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis tants, 17 Okt 2010, 22:01, muudetud 1 kord kokku.
Diesel, what else?! :)
Re: TDja TDI erinevus
nii kuna oman kah nyyd diislit siis kui ma ei eksi, siis peaks olema ka erinavad turbod 55kw ja 66 kw aga see info ei pruugi olla õige ja hetkel ei viici otsida kah, et kilowati vahe võib ka sealt tulla ja ka eks pump olenatuke teine yhesõnaga neid juppe nagu ma aru olen saand siis ikka on . Nii vähe kui ma asjast tean 

Passat b7 variant