Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Nii, minu mured ei lõppegi, nimelt sai auto endale kenasti uue turbo, mis oli kole katki, selega kõik ilus kena, aga jama on selles, et neljas(salongi poolne) väljalaske kollektori auk oli päris nõgine, st kollektori seinad olid põlenud ja kõvakstõmmanud tahma täis, näpp mahtus sisse ja kolmandal oli seda natuke kollektori seintel, kaks esimest olid OK. Sellpärast ka turbo katki läks, sest see tahma kõva tükk oli sealt läbi käinud ja palju pahandust teinud. MIllest võib selline jama tekkida? Ons kellelgi sama jama olnud? Kindalsti on, neid mootoreid ju palju liikvel. Palun nüüd head nõu, kuidas seda viga eemaldada? Sest ei tahaks uuestu turbost lahti saada
Kütuse kulu oli vägagi normaalne, linnas üle seitsme ei saanud ja maanteel kindlasti alla 5l. Manuaal kast siis. Muud infot ei oska tuuagi.
Palun siis head nõu asjatundjatelt, kes sama probleemiga silmitsi seisnud.Loodan, et saite mu segasest jutust aru, tean, et mootorit neti kaudu ei remondi, aga sümptomid on ju nii konkreetsed, vähemalt ma loodan seda.
Ettetänades
Holari
Kütuse kulu oli vägagi normaalne, linnas üle seitsme ei saanud ja maanteel kindlasti alla 5l. Manuaal kast siis. Muud infot ei oska tuuagi.
Palun siis head nõu asjatundjatelt, kes sama probleemiga silmitsi seisnud.Loodan, et saite mu segasest jutust aru, tean, et mootorit neti kaudu ei remondi, aga sümptomid on ju nii konkreetsed, vähemalt ma loodan seda.
Ettetänades
Holari
Viimati muutis Holari, 27 Okt 2010, 16:23, muudetud 4 korda kokku.
Re: Mõne mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat
Ei hakanud enam uut teemat tegema, siin saan aruhus oma auto kõikiu muresid lahata.
Odavalt ostetud auto maksab valusatl kätte ja raha kulub mehemoodi,et seda korda saada, aga lõppu veel ei paista.
Nii siis, see tahma mure EHK lahenes, viga oli ehk EGr klapis, nimelt läks EGR pimedaks ja vaakumile punn ette. Loodame sellega paremat. Siis nüüd oleks infot vaja, nimelt siis kui auto on jupp aega seisnud, näiteks hommikuti, on käivitamine raske, peab pikalt käiama ja siis kui läheb, siis taga suitseb päris palju, alul arvasime, et kütus voolab tagasi, panin paagi väljuvale torule lisa klapi, läks paremaks, aga mitte korda. Kui nüüd arvestada, et kütus tagasi ei voola ja PÄrnu Audis kontrolliti ja eelsüüte küünlad kah töötavad, siis MIS VEEL???? Kui jub korra käima läheb, siis mured kadunud, kaob suits ja käivitamine poolest pöördest, nagu peab...Milles asi?
Teine asi, peale turbo vahetust on mure sellega, et algus on suht tuim, peale 2400rpm on tõmme jõuline ja see hetk on vägagi tuntab, suht järsult asi muutub. Ja kütte kulu on umbes 1l suurem, kui tavaliselt. Ja heitgaaside lähn ei ole päris OK, natuke nagu ving, mitte õli põlemis lõhn, aga ving.
Kellel on nata aimugi, siis palun rääkige. Aaa, mis veel on nata halb praegu, siis cooler on asendatud metall toruga, kuna ma ei tahtnud kohe 2k välja käia, et saada uus ja et saada odavam,siis sellega läheb pisut aega, kuna sõita on tarvis, siis arvasime targematega, et kuna niigi on külm, siis see ei tohiks erilist rolli mängida praegu. Või vb on see ikkagi autole tuntav? Ka jahedate ilmadega?
Holari
Odavalt ostetud auto maksab valusatl kätte ja raha kulub mehemoodi,et seda korda saada, aga lõppu veel ei paista.
Nii siis, see tahma mure EHK lahenes, viga oli ehk EGr klapis, nimelt läks EGR pimedaks ja vaakumile punn ette. Loodame sellega paremat. Siis nüüd oleks infot vaja, nimelt siis kui auto on jupp aega seisnud, näiteks hommikuti, on käivitamine raske, peab pikalt käiama ja siis kui läheb, siis taga suitseb päris palju, alul arvasime, et kütus voolab tagasi, panin paagi väljuvale torule lisa klapi, läks paremaks, aga mitte korda. Kui nüüd arvestada, et kütus tagasi ei voola ja PÄrnu Audis kontrolliti ja eelsüüte küünlad kah töötavad, siis MIS VEEL???? Kui jub korra käima läheb, siis mured kadunud, kaob suits ja käivitamine poolest pöördest, nagu peab...Milles asi?
Teine asi, peale turbo vahetust on mure sellega, et algus on suht tuim, peale 2400rpm on tõmme jõuline ja see hetk on vägagi tuntab, suht järsult asi muutub. Ja kütte kulu on umbes 1l suurem, kui tavaliselt. Ja heitgaaside lähn ei ole päris OK, natuke nagu ving, mitte õli põlemis lõhn, aga ving.
Kellel on nata aimugi, siis palun rääkige. Aaa, mis veel on nata halb praegu, siis cooler on asendatud metall toruga, kuna ma ei tahtnud kohe 2k välja käia, et saada uus ja et saada odavam,siis sellega läheb pisut aega, kuna sõita on tarvis, siis arvasime targematega, et kuna niigi on külm, siis see ei tohiks erilist rolli mängida praegu. Või vb on see ikkagi autole tuntav? Ka jahedate ilmadega?
Holari
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 27 Aug 2010, 10:04
- Auto: Golf VI Variant 2.0 TDI
- Asukoht: Tallinn
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Palun head nõu!
mul sama masin, hommikuse käivitusega on niiske ja külma ilmaga sama keiss, kas asi võib olla äkki suvises kütuses? turboga on tõesti imelik lugu, mul nagu tuleb jõud ühtlaselt juba madalal pöördel taha, samamoodi käis turbo remondis( küll siiski vaid puhastus ). Kütusekulu tõusis ka peale turbo puhastamist 1l ( vb natuke vähem)
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Palun head nõu!
Niipalju siis olen tänasega targemaks saanud, et selle hommikuse käivituse põhjuseks on eeldatavasti andur, mis mõõdab kütuse temperatuuri, kuna see näitas juba hommikul tempiks +34kraadi ja kohe vasrti peale käivitamist +55 ja auto paneb kohe hulka lahjema segu.........või on kuskilt õhu leke.
Turbo jamaks vist eeldatavasti umbes katalüsaator või turbo reguleering paigast ära, nii, et ehk mitte midagi hullu, loodetavasti. Aga see paistab, kui need vead on eemaldatud.
Turbo jamaks vist eeldatavasti umbes katalüsaator või turbo reguleering paigast ära, nii, et ehk mitte midagi hullu, loodetavasti. Aga see paistab, kui need vead on eemaldatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Palun head nõu!
Mis, praeguse ca 0C näitas siis +34?
Peaks oma diislil ka huvipärast kontrollima millist temperatuuri kütusel näitab, loogiliselt siis peaks näitama sama mis õues?
Peaks oma diislil ka huvipärast kontrollima millist temperatuuri kütusel näitab, loogiliselt siis peaks näitama sama mis õues?
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Palun head nõu!
onusnooker kirjutas:Mis, praeguse ca 0C näitas siis +34?
Peaks oma diislil ka huvipärast kontrollima millist temperatuuri kütusel näitab, loogiliselt siis peaks näitama sama mis õues?
Jah, õues oli +5 kraadi ja mootor oli töötanud 10min ja paagis 30l kütet, aga see ei loe, sest nagu me kõik õpime, siis tuleb seda mõõta kohe ennem käivitust, sest ta soojendab seda kütet päris usinasti.
Holari
Viimati muutis Holari, 27 Okt 2010, 23:43, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Palun head nõu!
Sellist asja kontrolli, kui auto on öö läbi seisnud ja pole käima pannud. Sellisel juhul peaks olema sama, mis sissevõetava õhu temp. Nii sissevõetava õhu temp, jahutusvedeliku temp kui ka kütte temp peaksid olema samad v ligilähedased...võivad erineda veidi, sest jahutusvedelik ja kütte temp ei jõua nii ruttu järgi soojeneda/jahtuda, kui väljas on temperatuur suht järsku muutunud.
Viimati muutis copilot, 24 Okt 2010, 20:50, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Re: Mõne mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat
Holari kirjutas:Ei hakanud enam uut teemat tegema, siin saan aruhus oma auto kõikiu muresid lahata.
Odavalt ostetud auto maksab valusatl kätte ja raha kulub mehemoodi,et seda korda saada, aga lõppu veel ei paista.
Nii siis, see tahma mure EHK lahenes, viga oli ehk EGr klapis, nimelt läks EGR pimedaks ja vaakumile punn ette. Loodame sellega paremat. Siis nüüd oleks infot vaja, nimelt siis kui auto on jupp aega seisnud, näiteks hommikuti, on käivitamine raske, peab pikalt käiama ja siis kui läheb, siis taga suitseb päris palju, alul arvasime, et kütus voolab tagasi, panin paagi väljuvale torule lisa klapi, läks paremaks, aga mitte korda. Kui nüüd arvestada, et kütus tagasi ei voola ja PÄrnu Audis kontrolliti ja eelsüüte küünlad kah töötavad, siis MIS VEEL???? Kui jub korra käima läheb, siis mured kadunud, kaob suits ja käivitamine poolest pöördest, nagu peab...Milles asi?
Teine asi, peale turbo vahetust on mure sellega, et algus on suht tuim, peale 2400rpm on tõmme jõuline ja see hetk on vägagi tuntab, suht järsult asi muutub. Ja kütte kulu on umbes 1l suurem, kui tavaliselt. Ja heitgaaside lähn ei ole päris OK, natuke nagu ving, mitte õli põlemis lõhn, aga ving.
Kellel on nata aimugi, siis palun rääkige. Aaa, mis veel on nata halb praegu, siis cooler on asendatud metall toruga, kuna ma ei tahtnud kohe 2k välja käia, et saada uus ja et saada odavam,siis sellega läheb pisut aega, kuna sõita on tarvis, siis arvasime targematega, et kuna niigi on külm, siis see ei tohiks erilist rolli mängida praegu. Või vb on see ikkagi autole tuntav? Ka jahedate ilmadega?
Holari
ma ostin just uue intercooleri 1000 krooni ringis
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Palun head nõu!
Endal sama mure juba pikemat aega. Anna palun teada kas asi lahenes ja kuidas
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Palun head nõu!
Sellele käivitus jauuesti tekkinud tahmamurele on lahendus nüüd suure tõenäosusega uus nukkvõll ja klapi tõukurid....ja ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab, mis veel. Jama igatahes
-
- Klubiline
- Postitusi: 218
- Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
- Telefon: +358445899766
- Auto: Vw touran
- Asukoht: tuusula
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Kas keegi teab miskit sellest kytuse temperatuuri andusrist ja kus kohas asub ja mida moodi kontrollida saab???
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Kõige parem selleks ikkagi diagnostika...ja muidugi teha seda hommikul ennem auto käivitamist.mireck kirjutas:Kas keegi teab miskit sellest kytuse temperatuuri andusrist ja kus kohas asub ja mida moodi kontrollida saab???
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Palun head nõu!
Holari kirjutas:Sellele käivitus jauuesti tekkinud tahmamurele on lahendus nüüd suure tõenäosusega uus nukkvõll ja klapi tõukurid....ja ingel teab, mis veel. Jama igatahes
Njaah...kuna sul PD ja kui eelmine omanik õli välbast räigelt üle lasknud ja pealekauba veel valet õli kasutanud, siis pole ime kui nukkvõllil nukad kulunud ja nüüd sellised jamad

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Klubiline
- Postitusi: 218
- Liitunud: 18 Sept 2005, 17:47
- Telefon: +358445899766
- Auto: Vw touran
- Asukoht: tuusula
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
olen oma autol kõike teinud juba,auto 4 aastat minu käes olnud juba,plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] korda tehtud(uued juht puksid,klapid-st,kõik mida vaja)uus turbo peale pandud,eelsyyte kyynlad uued aga ikka ei taha kylmast peast hommikuti käima minna.taha tiba käiamist.seega ei saa enam olla eelmise omaniku si** õli vai miskit suurt muud olla.kõik asjad korralikult ja enne õli vahetus välpagi vahetud kogu aeg õlid ja muud filtrid.
Viimati muutis mireck, 27 Okt 2010, 20:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Tutvume nüüd PD diisli ehitusega, ja siis võtame sõna ka kütuse temp. anduri teemal! http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_209.pdf
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Jah, minu viga, kütte temp mõõta ennem esimest käivitust, pole kah kõigega kohe kursis, õpin töö käigus....aga minu auto oli see igatahes OK, näitas kenasti sama tempi, mis käik muud andurid. Nii, et see välistatud.
Kaevame edasi ja vaatame, mis homne toob, sest kui nüüd võtta Audi V6 TDI, siis kui nukad läbi, siis külmkäivitus raske....olen sarnast elukat kohanud, nii, et ma omast lollist järeldusest arvan, et siingi võib seos olla, kuigi võin eksida ja targemad palun parandage.
MInek oli peale turbo vahetust enamvähem OK, nagu tagantjärele tean, siis vajab nata regullimist. Kõik andurid vähemasti arvuti järgi töötavad....
Ja see kah, et kas pump pihusteid remonditakse/taastatakse või on ainuke lahendus maksta 8K ja uus osta ja nii neli korda järjest? Lihtsalt huvi pärast küsin, kuigi praegu hoian veel pöialt, et sellega OK.
Homset oodates
Holari
Kaevame edasi ja vaatame, mis homne toob, sest kui nüüd võtta Audi V6 TDI, siis kui nukad läbi, siis külmkäivitus raske....olen sarnast elukat kohanud, nii, et ma omast lollist järeldusest arvan, et siingi võib seos olla, kuigi võin eksida ja targemad palun parandage.
MInek oli peale turbo vahetust enamvähem OK, nagu tagantjärele tean, siis vajab nata regullimist. Kõik andurid vähemasti arvuti järgi töötavad....
Ja see kah, et kas pump pihusteid remonditakse/taastatakse või on ainuke lahendus maksta 8K ja uus osta ja nii neli korda järjest? Lihtsalt huvi pärast küsin, kuigi praegu hoian veel pöialt, et sellega OK.
Homset oodates
Holari
Viimati muutis Holari, 28 Okt 2010, 00:16, muudetud 2 korda kokku.
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Tere! Mul sama aasta ja mootoriga passat, mure järgmine, vahel kaob turbo tagant ära ja sõidaks nagu võrriga, kui süüde välja keerata ja uuesti käivitan , siis kõik korras jälle, uurisin kapoti all veidi ja märkasin üht jämedat voolikut, milles väike auk ja mis teibiga paigatud. See voolik tuleb juhipoolse esitule juures asuvast väikesest radiaatiorist ja voolik ise on suht jäme ,kuskil 50mm läbimõõduga.
Oskab keegi aidata ?
Oskab keegi aidata ?
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Kasuta otsingut limp mode siis hakkad järjest vigasid välistama. Ime on see, et minu auto oli ta nii nässus, kui ta oli, aga seda limp modet ei olnud...
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
weidu kirjutas:Tere! Mul sama aasta ja mootoriga passat, mure järgmine, vahel kaob turbo tagant ära ja sõidaks nagu võrriga, kui süüde välja keerata ja uuesti käivitan , siis kõik korras jälle, uurisin kapoti all veidi ja märkasin üht jämedat voolikut, milles väike auk ja mis teibiga paigatud. See voolik tuleb juhipoolse esitule juures asuvast väikesest radiaatiorist ja voolik ise on suht jäme ,kuskil 50mm läbimõõduga.
Oskab keegi aidata ?
Eeldan, et mootor peaks olema peal piki asendis ja see toru jookseb välja sisselaske koldesse? Sellisel juhul tegu lõdvikuga, mis tuleb intercoolerist ja kui see sul katki(tebituuning ei sobi kapoti alla), on rõhuleke sealt august ja mingi teip ligi 2 bari ära ei isoleeri...tulemuseks limp mode, eeldatavasti kah kehvake minek ja tahmab kah veidi rohkem. Nii et uus lõdvik kõige pealt. Kui siis kah esineb seda limp mode i, siis muid asju juba vaadata.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 25 Juul 2010, 12:50
- Asukoht: Tallinn
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Esiteks vaheta lõdvik ära ikka kui jama edasi siis .mul oli ka nii ,et kui gaasi järsku anda siis kaob turbo ära ja tagasi tuleb välja suretates. turbo on sul tahmunud need mis sees liiguvad ja õhu sissevoolu kontrollivad neil tahm vahel ja kui järsku gaasi anda siis jäävad need kinni . lahendus oli turbo lahti võtta ja puhastamine soovitan mitte ise teha kui eelnevat kogemust pole .weidu kirjutas:Tere! Mul sama aasta ja mootoriga passat, mure järgmine, vahel kaob turbo tagant ära ja sõidaks nagu võrriga, kui süüde välja keerata ja uuesti käivitan , siis kõik korras jälle, uurisin kapoti all veidi ja märkasin üht jämedat voolikut, milles väike auk ja mis teibiga paigatud. See voolik tuleb juhipoolse esitule juures asuvast väikesest radiaatiorist ja voolik ise on suht jäme ,kuskil 50mm läbimõõduga.
Oskab keegi aidata ?
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
tere.mul oli ka sama mure,et jõud kadus ning lasin turbo ära puhastada ja paarpäeva oligi kõik ok.siis kui külaks läks on viga tagasi ja veel hullem üle 95 ei lähe enam kuidagi.
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Usun, et see võib mingi elektroonika põhjus olla, ta on koguaeg safe modis, oli kah peale suurt remonti see juhus, ei hakanud tööle, kui uuesti käima panin, arvutiga leiti veale lahenuds.......minul olid mingid tõsisemad vead mälus, mis vajasid kustutamist.
Re: Mõned mured! 1,9TDI 85KW 2000a Passat Jagame kogemusi!
Mul olid samad käivitus probleemid, lahenesid nukkvõlli anduri vahetusega. Kui enne selle vahetust oli probleeme käivitusega + 10 C juures, siis nyyd hommikul -12C ja läks käima. Käiama pidi küll 4 sekundit, aga mul aku kah suht vana. Muide väga ei soovitaks sul Holari mootorit käiata, olen pidanud 2-korda tõukureid vahetama ja korra nukkvõlli. Loodan, et mu jutust oli abi.