1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Ehk keegi klubilistest teab või omab head juhtmestiku/vaakumvoolikute skeemi 1.3 40kw karbussiga mootorile. Kui skeemi ei saa, siis ehk keegi tahab niisama aidata - Nimelt ei oska ühendada kuhugi jagajast tulevat vaakumit (üks on paigas, teine ripakil, just see "parempoolne"). Lisaks on veel puudu juhtmed õlirõhu anduritelt + jahutusvedeliku temp. andurilt. Juhtmepundar on tuimalt läbi lõigatud kuid kapotiall täitsa olemas (5 juhet ühe kesta sees). Veel sooviks teada mille jaoks on karpa küljes mingisugune elektrooniline julla (karpa küljes, pistik suunaga auto esiotsa poole, 2 juhet küljes.) ja kuhu selle juhtmed jooksma peaksid ja mis otstarve sellel on. Karpaks on Pierburg/Solex 1b.
Ahjaa, üks küsimus veel - ehk keegi seletab lihtsalt ära, kuidas selle karpa puhul töötab külmkäivituse klapp, see pealmine nimelt. Saan aru, et küljepeal on selle jaoks jahutusvedeliku temperatuuri järgi reguleeriv jumpstükk olemas aga selle hoob liigub kuidagi kahtlaselt vähe ja ei liiguta seda pealmist klappi kohe üldse, vahepeal toimis aga nüüd nagu kiilus kinni vms. Näpuga vajutades klapp liigub ja küljepealt seda hooba logistades liigub ka nii 1cm jagu aga üksteist nad ei mõjuta, kuigi peaks.
Tarkpead - andke tuld!
Ahjaa, üks küsimus veel - ehk keegi seletab lihtsalt ära, kuidas selle karpa puhul töötab külmkäivituse klapp, see pealmine nimelt. Saan aru, et küljepeal on selle jaoks jahutusvedeliku temperatuuri järgi reguleeriv jumpstükk olemas aga selle hoob liigub kuidagi kahtlaselt vähe ja ei liiguta seda pealmist klappi kohe üldse, vahepeal toimis aga nüüd nagu kiilus kinni vms. Näpuga vajutades klapp liigub ja küljepealt seda hooba logistades liigub ka nii 1cm jagu aga üksteist nad ei mõjuta, kuigi peaks.
Tarkpead - andke tuld!
Viimati muutis spool, 07 Nov 2010, 23:52, muudetud 4 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Uu, härra pppp, kus oled sa?
Neljapäevaks oleks juba asjale selgust vaja!
Neljapäevaks oleks juba asjale selgust vaja!
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Otsitud juba, ja nüüd otsisin veel aga ei leidnud ikkagi sellele konkreetsele mootorile mitte midagi.zorten22 kirjutas:vagcat.com-st saad skeemi...
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Karpa kohta siin " onclick="window.open(this.href);return false;
http://automn.ru/vw-golf-2/volkswagen-2 ... -2626.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahjuks vene keeles aga ehk on abiks.
http://automn.ru/vw-golf-2/volkswagen-2 ... -2626.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kahjuks vene keeles aga ehk on abiks.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Tänud linkide eest aga kahjuks ei oska vene keelt ja need ei anna vastust minu küsimustele. Kusjuures kapoti all on siuke jagaja millel kaks vaakumit küljes, igalpool manualides olen näinud ainult ühega...
Ja mis seda elektromagnetklappi (idle shut off valve) juhib mis karpa küljes on, st. kust tuleb +12v sinna?
Ja mis seda elektromagnetklappi (idle shut off valve) juhib mis karpa küljes on, st. kust tuleb +12v sinna?
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Mis masinaga üldse tegemist?
Õnnestus leida vaid selline vaakumvoolikute skeem, millel 2 vaakumi-otsaga jagaja (G1/Scirocco 1,5l mootori oma):

1 - karburaator
4 - pulldown
29 - jagaja
39 - pidurivõimendisse
40 - el. ümberlülitusklapp
41 - termoklapp
48 - tagasilöögiklapp
71 - jagaja vaakumregulaator, mis sätib süüdet varasemaks
72 - jagaja vaakumregulaator, mis sätib süüdet hilisemaks
75 - kliimaseadmesse
76 - kütusekulu näidikusse
77 - õhufiltrisse
81 - vaakumireservuaar
Ehk miski idee annab, mismoodi need asjad seal ühendatud võiks olla...
Õnnestus leida vaid selline vaakumvoolikute skeem, millel 2 vaakumi-otsaga jagaja (G1/Scirocco 1,5l mootori oma):

1 - karburaator
4 - pulldown
29 - jagaja
39 - pidurivõimendisse
40 - el. ümberlülitusklapp
41 - termoklapp
48 - tagasilöögiklapp
71 - jagaja vaakumregulaator, mis sätib süüdet varasemaks
72 - jagaja vaakumregulaator, mis sätib süüdet hilisemaks
75 - kliimaseadmesse
76 - kütusekulu näidikusse
77 - õhufiltrisse
81 - vaakumireservuaar
Ehk miski idee annab, mismoodi need asjad seal ühendatud võiks olla...
Viimati muutis pppp, 19 Okt 2010, 11:51, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
1984 Aasta VW Jetta. (kuri asi, varsti foorumist leitav
)
Sellest vaakumiasjast saab nüüd enamvähem jagu. Ehk oskad midagi selle "idle shut off valve" kohta ka öelda? Mass on sellel paigas aga pluss ripakil. Eriti hea oleks, kui leiaks mingi siukese tabeli, et mis värvi juhtmed mis andurile/klapile jooksma peaks aga seda on vist palju tahetud.

Sellest vaakumiasjast saab nüüd enamvähem jagu. Ehk oskad midagi selle "idle shut off valve" kohta ka öelda? Mass on sellel paigas aga pluss ripakil. Eriti hea oleks, kui leiaks mingi siukese tabeli, et mis värvi juhtmed mis andurile/klapile jooksma peaks aga seda on vist palju tahetud.
Viimati muutis spool, 20 Okt 2010, 16:49, muudetud 1 kord kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
spool kirjutas:1984 Aasta VW Jetta. (kuri asi, varsti foorumist leitav)
Sellest vaakumiasjast saab nüüd enamvähem jagu. Ehk oskad midagi selle "idle shut off valve" kohta ka öelda? Mass on sellel paigas aga pluss ripakil. Eriti hea oleks, kui leiaks mingi siukese tabeli, et mis värvi juhtmed mis andurile/klapile jooksma peaks aga seda on vist palju tahetud.
Kui sul seal palju lahtisi otsi siis kontrolli millisele süüte sisse keerates tuleb vool peale.See ühendagi sinna klapi plussi ja asi OK.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Õlirõhu andurite juhtmevärvid on tavaliselt kollane - madal rõhk (0,x bar), sinine/must - kõrge rõhk (1,x bar). Jahutusvedeliku temp. anduri juhe on kollane punase triibuga.
Viimati muutis pppp, 21 Okt 2010, 13:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Varastasin pildi "erkz121" teemast

Oskab äkki omanik öelda kuhu jookseb see must juhe mis tuleb sellest külmkäivitusklapist. Ja milleks see vajalik on, ma saan aru et ta soojendab seal sees mingit traati, aga mida see muudab?
Probleem siis selles et tühikäiku ei ole, peab hoidma umbes 1700 pööret pedaaliga, kui vähemaks lasta siis hakkab turtsuma ja vajub ära ning sureb ära. Proovin täna reguleerida seda külmkäivitusklappi, see peaks suletud olema kuid ei ole.
Oskab äkki omanik öelda kuhu jookseb see must juhe mis tuleb sellest külmkäivitusklapist. Ja milleks see vajalik on, ma saan aru et ta soojendab seal sees mingit traati, aga mida see muudab?
Probleem siis selles et tühikäiku ei ole, peab hoidma umbes 1700 pööret pedaaliga, kui vähemaks lasta siis hakkab turtsuma ja vajub ära ning sureb ära. Proovin täna reguleerida seda külmkäivitusklappi, see peaks suletud olema kuid ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 30 Juun 2010, 10:41
- Asukoht:
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
endal on sama jama aga mul 8tles autoelektrik , et mul on s88tepool m6rane. Ei ole veel 2ra vahetanud. Seega ei tea kas jama sellest. muidugi l6dvikud on ka suht v2sinud. peaks k6ik v2lja vahetama. ( 1.3 karpa Polo )
f*ck [VW Bot: "Keel korda!"] new model cars, I`M Riding Old school !!
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Minu autol läheb see must juhe kokku tühikäigu klapi plussjuhtmega.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
- Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
- Asukoht: Tallinn/Tõrva
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Kas tühikäigu probleemid ainult külma mootoriga või ka soojaga? Karpadel, millel on elektriline "choke" kontrollib seda choke klapi vedru, mis elektrijõul soojenedes klapi lahti keerab ning + peaks tulema jah, süüte sisse keeramisega. Muudab see külmalt segu rikkamaks. Kui tühikäigu probleem ka sooja mootoriga siis viga ka mujal(juhul kui klapp asendit muudab). Kas puterdama hakkab liiga suure bensu koguse pärast? Kui vähegi võimalik, siis idle't kruttida nii, et õhupuhasti küljes
"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Aga milleks sealt tosool läbi käib? Kas siis jahutusvedeliku soojenedes tõmbab selle klapi jälle kinni või kuidas see toimib?
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
- Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
- Asukoht: Tallinn/Tõrva
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
tosool soojendab karpast läbi minevat õhku(ka throttlebodydel käib tosool läbi) ja ilmselt parema käivitumise eesmärgil performance'i arvelt. Ma eeldan, et sa räägid sellest klapist mida pildil kruvikaga näpitakse. Ma ei tea kuidas VW selle lahendanud on, kuid näiteks Edelbrock on selle lahendanud nii, et kui fast idle on saavutatud siis jalaga korra gaasipedaali puudutades kukuvad pöörded normaalse idle pööreteni. võibolla tehas on selle teinud ka kuidagi automaatseks, et hakkab ise fast idlest tagasi kruvima. muidugi minu kogemused on US päritolu karpaga, nii et väiksed erinevused võivad olla, kuid tööpõhimõte neil sama. Võimalik et ka tosooli klapp soojast peast suletakse, kuid seda peaks ka siis kontrollitama õhutemperatuuri anduri või miski seesugusega..ise arvan et tosool käib sealt koguaeg läbi 

"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Ei ei, räägin ikka sellest vidinast mis sellel pildil on niiöelda "all-keskel". See mille sees asub see choke klapi vedru. Pildil näha, et üks voolik ka ripakil selle küljes.
Sellest ma ei saagi aru, et sinna jookseb sisse mingi juhe, mis kuumutab seal sees traati, samas jookseb läbi sealt tosool mis siis temperatuuri tõustes peaks hakkama liigutama seal sees seda vedrut mis omakorda juhib choke-klappi. Explain this s**t.
Sellest ma ei saagi aru, et sinna jookseb sisse mingi juhe, mis kuumutab seal sees traati, samas jookseb läbi sealt tosool mis siis temperatuuri tõustes peaks hakkama liigutama seal sees seda vedrut mis omakorda juhib choke-klappi. Explain this s**t.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
- Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
- Asukoht: Tallinn/Tõrva
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
kogu see kaadervärk juhibki sedasama, mida kruvikaga näpitakse, külmalt on see klapp kinni soojalt lahti. Võibolla on tõesti tosoolil selline roll, et kui ta soojeneb ja seda vedrut liigutab, siis hakkabki choke avanema ja fast-idle kukub tavalise tühikäiguni. Oled sa proovind kas choke töötab? Et kas vedru soojeneb ja külmalt choke kinni ja soojalt lahti? Ka fast-idle jaoks on reguleerimise kruvi ma pakun.
"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: 1.3 40kw Karpamootori Juhtmestiku Skeem/Abi karpa kohta
Sai veidi Ruddiese lehel sobratud ja jäi inglisekeelne 1B3 manual ette (paras pudru ja kapsad, aga kui natuke vaeva näha, siis saab aru küll):
http://www.ruddies-berlin.de/se1B3VW%20e.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Võtsin endale õiguse teema pealkirja ära muuta, kuna selgus, et 1,3-liitrise 40kW mootoriga siiski tegemist ei ole.
http://www.ruddies-berlin.de/se1B3VW%20e.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Võtsin endale õiguse teema pealkirja ära muuta, kuna selgus, et 1,3-liitrise 40kW mootoriga siiski tegemist ei ole.
Viimati muutis pppp, 26 Okt 2010, 11:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 114
- Liitunud: 30 Juun 2010, 10:41
- Asukoht:
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
mm k8siks veel abi. nimelt mul on siiski sama jama mis kasutaja spool-il .Aga sai vahetatud katkine s88tepool, ning auto k2ivitades auto k2ib h2sti , seda hetkeni kuini pedaali puutud.. Nii kui p66rdeid t6stad ja pedaalist lahti lased , siis auto hakkab turtsuma ja sureb 2ra.
f*ck [VW Bot: "Keel korda!"] new model cars, I`M Riding Old school !!
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Tore, et keegi veel karburaatoritega jändab. Esiteks see lahtise otsaga toru seal peaks minema õhufiltri kopsiku külge. Karteri tuulutus vms. See vasakpoolne klapp, kust kaks vaakumvoolikut karpa külge lähevad (ülemine pildi üleval olevasse nurka ja alumine voolik karpa allosasse( tagapool), peaks reguleerima külmkäivitust. Vana oli mul läbi ja pärast uuega asendamist hakkas see osa külmkäivitusest, mis selle kruvikeerajaga näidatud klappi sulgeb tööle. Samuti töötab nüüd ka selle klapi avamine mootori soojenedes kuid sellest hoolimata ei ole ka minu Jettal endiselt praeguste ilmade juures külma mootori korral tühikäiku. Umbes minutijagu pöördeid hoides see aga tekib.
edit-
Kui keegi seletaks, kuidas selle "fast-idle'i" tööle saaks, et alguses ka pöördeid karburaator ise hoiaks siis oleks juba päris hea!
edit-
Kui keegi seletaks, kuidas selle "fast-idle'i" tööle saaks, et alguses ka pöördeid karburaator ise hoiaks siis oleks juba päris hea!
Viimati muutis erkz121, 26 Okt 2010, 18:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
- Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
- Asukoht: Tallinn/Tõrva
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Karterituulutus läks täitsa meelest...pppp lingil ju täitsa näidatud fast-idle screw...eks sealt seda peale keerad...samuti vaatasin, et seal üsna pikk tekst sellest ning kindlasti sealt vastuse saab kuhu-mis voolik panna
Minu soovitused-vastused on suunavad, sest olen tegelenud ainult usa päritolu karpadega, seega tean ainult tööpõhimõtet ja kuidas sealsed insenerid asja lahendanud on
kui keeruliseks volkar selle teinud on, ei oska öelda
Ise kahtlustan, et see kruvi seal selle musta juhtmega agregaadi all peidus sest fast-idlet hoiavad karpad ikkagi mehaaniliselt. Võib olla ka et neil (näiteks A/C puhul) on idle-compensator...kuid usun et see fast-idlet ei mõjutaks...



"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Musta juhtmega agregraadi all on vähemalt minul selle musta juhtme külge minev peenikseset traadistspiraal ning laiast tugevast plekist spiraal, mille aasta taha käib "butterfly"-klapi sulgemise/avamise mehanism. ühtergi kruvi ei paistnud, kuid ega ma sealt kruvi ei otsinud ka.
See must juhe läheb muidu sinna punassesse pistikusse mis pildi peal näha. Kui süüde sise keerata on seal 12V, ning sealt samas läheb mul teine juhe teisele poole karburaatorit kus asub mingisugune vaakumklapp millest läheb vaakum voolik sinna "B"-kirjaga vaakumklappi. Pikk lause, vast saate aru.
See must juhe läheb muidu sinna punassesse pistikusse mis pildi peal näha. Kui süüde sise keerata on seal 12V, ning sealt samas läheb mul teine juhe teisele poole karburaatorit kus asub mingisugune vaakumklapp millest läheb vaakum voolik sinna "B"-kirjaga vaakumklappi. Pikk lause, vast saate aru.

Viimati muutis erkz121, 26 Okt 2010, 21:12, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Järgmine probleem - sai kindlaks tehtud ,et süüde oli 180 kraadi valesti (küünlajuhtmed valesti peal). Lahti võetud, kokku pandud. Olen täiesti kindel, et märgid on korrektselt paigal ja süüde samuti kuid auto tööle ei lähe, käiab tuimalt, ei luba ka. Jagajat kõvasti varajaseks keerata siis läheb nagu korra tööle aga sureb ikka ära. Mis kamm sellega küll on...
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
- Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
- Asukoht: Tallinn/Tõrva
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Ilmselt ikkagi jagaja juures see kamm on, kontrolli veel, et jagaja oleks õigesti, nukk-ja väntvõll omavahel õigesti ja et süütejärjekord õige.spool kirjutas:Järgmine probleem - sai kindlaks tehtud ,et süüde oli 180 kraadi valesti (küünlajuhtmed valesti peal). Lahti võetud, kokku pandud. Olen täiesti kindel, et märgid on korrektselt paigal ja süüde samuti kuid auto tööle ei lähe, käiab tuimalt, ei luba ka. Jagajat kõvasti varajaseks keerata siis läheb nagu korra tööle aga sureb ikka ära. Mis kamm sellega küll on...
"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)