Näitena võtame auto VW Golf 2 (esialgu siis see, aga kui huvilisi on, siis võib hiljem ka teistsuguseid arutada).
Üks arvamus oli, et kui amordi alumist kinnitust ei näpi, siis ei muutu miski (külgkalle veel võibolla, aga jooksunurgad (kokku/lahku) kindlasti mitte).
Mina siis pakkusin välja, et muutub küll, nii kokkujooks kui ka ratta külgkalle. Kui auto tõsta "madalast kõrgeks", siis roolivarraste asend muutub ja kokkujooks suureneb, kuna roolisüsteem lükkab sellisel juhul rattaid tagant poolt väljapoole. Ning mingil määral muutub ka külgkalle, kuna ratas on kinnitatud kere suhtes kahest kohast - amordi ülemisest otsast ning õõtshoovaga. Madala auto õõtshoova asend on üsna ebareaalne, väljastpoolt on õõtshoova otsad ülespoole - seega kui auto kõrgemaks tõsta, siis õõtshoova asend läheneb jälle horisontaalsele, ning seetõttu liiguvad rattad kere suhtes väljapoole. Kuna ülemine amordi kinnitus jääb samasse kohta, siis ratta kaldenurk muutub negatiivse(ma)ks.
Kui mõni lause liiga keeruliseks kisub, andke julgelt teada - selgitan, täpsustan.
Edu teile geomeetrilise mõtlemisega, füüsikaga ja millega iganes veel vaja antud teemas
