Autoks siis vw golf 1.9tdi 66kw diisel.
Pole varem Diislit omand siis paluks siit abi.
Kui mootor pole töö soojaks läinud ja kiirendada korralikult siis hakkab puterdama ja mõni kord võib välja surra.
Sooja mootoriga seda pole,kuid alati kui auto käivitad ja alustad sõitu ja surun gaasi põhja siis on meeletu suits.paar korda lased kiirendad siis kõik korras kuni uue käivituseni(vb ongi diisli puhul see normaale).
Teine viga on turboga.Turbo kaob peale 120km/h ära.Kui keerata süüde korraks välja ja uuesti sisse siis mingiks hetkeks turbo tagasi ja kui edasi kiirendada kaob jälle ära.
Vw Golf 3.1.9 66kw Diisel.Sureb välja ja turbo kaob.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 04 Sept 2008, 16:20
- Asukoht: tallinn
Vw Golf 3.1.9 66kw Diisel.Sureb välja ja turbo kaob.
vaheta
Viimati muutis jawarider2, 27 Nov 2018, 19:01, muudetud 1 kord kokku.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Vw Golf 3.1.9 66kw Diisel.Sureb välja ja turbo kaob.
Kui turbo ära kaob, siis tolle aja masinatel võib kaa "limp mode" olla? Äkki "Copilot" või "tobimärg" oskavad aidata?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Vw Golf 3.1.9 66kw Diisel.Sureb välja ja turbo kaob.
jah, tegu peaks olema nn limp mode iga. Muidugi antud juhul mina pole G3 66kw puhul limp mode i kohta eriti uurinud. Tean, vaid et pole muutuva geomeetriaga turbo ja mootorisse puhutavat rõhku reguleerib ülerõhu klapp(inglise keeles vist wastegate). Kuidas see toimib, ei oska hetkel öelda. Samuti tasuks üle vaadata, ega pole mingeid rõhulekkeid kuskilt.
Ja paha ei teeks info, milline on suits, st kas on must, sinine v miskit muud värvi? Ostsid alles auto ja nüüd sellised jamad v tekkisid enam-vähem päeva pealt? Millal küttefilter ja õhufilter vahetatud? Käivitub normaalselt muidu?
Limp mode i põhjuseks võib olla ka kinni tahmanud sisselase kolle(MK3 ja MK4 TDI de puhul tavaline asi). Postituse lõpus olevalt lingilt saab kah infi kuidas sisselaske kollet maha võtta ja puhastada ja milliseid uusi tihendeid oleks vaja.
kiire googeldamine andis sellist infi:
The ECU (car computer) has a vacuum hose inside that will need replacement. All mk3 VW TDI have had or will have this problem. If you have a check engine light and an error code showing "65535 - Internal Control Module Memory Error" this is an indication that the ecu hose or another vacuum hose is leaking. Since ECU failure is rare, most bad ECU can be fixed by replacing this hose. See 1000q: ecu hose replacement for this procedure. The vacuum hose ends get dried out, rub through, or crack, causing running problems. They're mostly 3.5mm and 4mm hoses which you can buy silicone hose at Mcmaster.
ja veel:
For mk3 cars only: The A3 and B4 models (1996- 1999 jetta/passat TDI) have a vacuum line inside of the ECU. If you get error 65535 - Internal Control Module Memory Error and some boost codes, it's most likely this hose. The plastic inside may be fragile so see 1000q: ecu hose for a "how to", pictures, and a diagram of the vacuum line routing. Later cars do not have this internal line. These cars do not have a VNT and the wastegate is fairly reliable. To test the wastegate actuator, apply pressure to the vac line going to the wastegate can. The wastegate arm should move. If it doesn't, it indicates a problem with the actuator or vacuum line.
Common places for a boost leak to occur is at hose ends (the hoses pop off due to a loose connector or worn locking tab), the corners, or places where it rubs against something else. mk3 Jetta TDI tended to wear out the rubber hose before the intake manifold because it's close to the hot exhaust piping.
Link kus limp mode i kohta infi:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... DI-fix.htm
Ja paha ei teeks info, milline on suits, st kas on must, sinine v miskit muud värvi? Ostsid alles auto ja nüüd sellised jamad v tekkisid enam-vähem päeva pealt? Millal küttefilter ja õhufilter vahetatud? Käivitub normaalselt muidu?
Limp mode i põhjuseks võib olla ka kinni tahmanud sisselase kolle(MK3 ja MK4 TDI de puhul tavaline asi). Postituse lõpus olevalt lingilt saab kah infi kuidas sisselaske kollet maha võtta ja puhastada ja milliseid uusi tihendeid oleks vaja.
kiire googeldamine andis sellist infi:
The ECU (car computer) has a vacuum hose inside that will need replacement. All mk3 VW TDI have had or will have this problem. If you have a check engine light and an error code showing "65535 - Internal Control Module Memory Error" this is an indication that the ecu hose or another vacuum hose is leaking. Since ECU failure is rare, most bad ECU can be fixed by replacing this hose. See 1000q: ecu hose replacement for this procedure. The vacuum hose ends get dried out, rub through, or crack, causing running problems. They're mostly 3.5mm and 4mm hoses which you can buy silicone hose at Mcmaster.
ja veel:
For mk3 cars only: The A3 and B4 models (1996- 1999 jetta/passat TDI) have a vacuum line inside of the ECU. If you get error 65535 - Internal Control Module Memory Error and some boost codes, it's most likely this hose. The plastic inside may be fragile so see 1000q: ecu hose for a "how to", pictures, and a diagram of the vacuum line routing. Later cars do not have this internal line. These cars do not have a VNT and the wastegate is fairly reliable. To test the wastegate actuator, apply pressure to the vac line going to the wastegate can. The wastegate arm should move. If it doesn't, it indicates a problem with the actuator or vacuum line.
Common places for a boost leak to occur is at hose ends (the hoses pop off due to a loose connector or worn locking tab), the corners, or places where it rubs against something else. mk3 Jetta TDI tended to wear out the rubber hose before the intake manifold because it's close to the hot exhaust piping.
Link kus limp mode i kohta infi:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... DI-fix.htm
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 77
- Liitunud: 22 Dets 2008, 14:00
- Telefon: 55587693
- Auto: VW vento 1.9TDI 66kw 94a. Volvo C70 2.3T5 ca 200kw
- Asukoht: Kuressaare
Re: Vw Golf 3.1.9 66kw Diisel.Sureb välja ja turbo kaob.
Ranzu kirjutas:Autoks siis vw golf 1.9tdi 66kw diisel.
Pole varem Diislit omand siis paluks siit abi.
Kui mootor pole töö soojaks läinud ja kiirendada korralikult siis hakkab puterdama ja mõni kord võib välja surra.
Sooja mootoriga seda pole,kuid alati kui auto käivitad ja alustad sõitu ja surun gaasi põhja siis on meeletu suits.paar korda lased kiirendad siis kõik korras kuni uue käivituseni(vb ongi diisli puhul see normaale).
kui kunagi lahendatud saad probleemi siis anna mulle ka teada

täpipealt sama jama. kuid kuna aega pole praegu siis ei hakka nii syvenema veel sellesse.
kytusekulu tundub ka reaalne.