Tõstame veidike teemat...
Veljelaius on väga oluline kui vahe on juba 1.0 tolli siis on rehvi/velje/-kallete istumispind maapinnaga teine ehk 6,5 vs 7,5 laiused.
Rehvi laiuse sobivus velje laiusega peab olema sobilik - igasugused kalkulaatorid netis aitavad selles
Velje ET on väga oluline , tsiteerin e-maili -
Juhul kui offset erineb tugevalt ettenähtust, siis hakkab see mõjuma negatiivselt rattalaagritele ja ka vedrustusele ning veermikule.
Velje ET erinevuse kohta , tsiteerin e-maili -
Tegelikult võib ET kõikuda ca. +- 5mm.
(ehk mingisugust mõju pole velgede vahetusel tunda)
Velgede ET suur erinevus ettenähtust eeldab ka uut sillareguleerimist ehk siis igakord kui alla keeratakse suurte erinevustega ET-ga veljed ( teema näide- ET18 vs ET35 )
Et vaadata millised on erinevused OEM ET-dega siis siin on hea kalkulaator -
http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaadake üle palju kuhugi poole velg vedrustusest/koopast istub ja sellega kaasnev toetuspind maapinnaga ja veermikule mõjuvad kalded
NB! kontrollige oma velgede+rehvide kaalu , et näha erinevusi rataste raskuses
Vedrustuse ehitusega seotud PDF fail , milles on infot nii kalletest vedavatel sildadel kui ka rattalaagritest , väga kasulik näiteks arusaamiseks kuidas mis asi midagi mõjutab.
http://tahaksmidagisoolast.com/Koolityk ... rustus.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Et ideaalselt silda paika saada peab iga veermikule mõjuva detaili vahetamisel , teostama ka sillareguleerimise , kuna tegemist on millimeetrite mänguga kuigi tuntav võib ta mitte ka olla roolitaga istudes aga kellel ikka oleks sellist raha kui mõjutegurid on liiga väiksed ja ei häiri.