(Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas freeser »

T6nis2 kirjutas:Geomeetrija jääb paika,kuid kui kasutaja freeser kasutab velge ET 18 VW-nil. siis laagrid kannatavad. Tundub siiski,et küsijad on poisikesed,kes pole endale selgeks teinud auto ehitust,veermikku. Küsida võib alati. Püsiva kliirensi muutmisega sel juhul ,,häälestage,, sild ,, paika,, . Esi sild on programmeeritud käima üles,alla ja selles vahemikus on garanteeritud kokku,lahku jooks,külg kalle.
Äkki olengi poisike ? Mis selles halba? :o Ausaltöeldes see laagrite teema ei puutu asja, mul on ET 18 ja 8"laiad veljed no vahetan tihedamini laagreid mis sellest, mind huvitas just see, et miks mul rooli kõrveraks tõmbas?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Oledki poisike,freeser,vaadates minu mätta otsast.(ei ole üleolev). Foorumis oli soovitus,et ET. 18 VW-geni sillas lõhub laagreid. Kui sinul sellest ükstakõik,siis mina LAIDAN maha velje ET 18. Minu teada probleem hakkab pihta VW. veljest ET.28. Mahutage suppord veljele ET 18. VW-eni. soovituslik ET.on 36-40. 8 tolli laiad veljed?----arvuti fänn,kes vaatab ainult F1 starte. Jutt on hea,kuid kas reaalsus jutuga klapib? Rehvid on ju jõhkralt koopast väljas. Kuhu mahub vedrustus vahemik?. Ootan vastu lauset.(kella aeg ei oma tähtsust).

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas freeser »

Okei paneme räigelt OT-d siin teemas, veljed on jah 15", 8" laiad, ET 18 rehv peal 195/50. Ei ole koopast väljas ta midagi. Su jutt on väga, väga segane mitte kui midagi ei saa pmst aru. Kui ei usu vajuta minu avatari all olevale punasele tekstile ja vaata velgi. F1 on minuarust täis BS!! :D

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas spool »

Foorumis oli soovitus,et ET. 18 VW-geni sillas lõhub laagreid.
A ma soovitan, et ET18 on dope as fck.

Kermo
Veteran
Postitusi: 698
Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
Telefon: +3725204426
Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas Kermo »

T6nis2 kirjutas:Oledki poisike,freeser,vaadates minu mätta otsast.(ei ole üleolev). Foorumis oli soovitus,et ET. 18 VW-geni sillas lõhub laagreid. Kui sinul sellest ükstakõik,siis mina LAIDAN maha velje ET 18. Minu teada probleem hakkab pihta VW. veljest ET.28. Mahutage suppord veljele ET 18. VW-eni. soovituslik ET.on 36-40. 8 tolli laiad veljed?----arvuti fänn,kes vaatab ainult F1 starte. Jutt on hea,kuid kas reaalsus jutuga klapib? Rehvid on ju jõhkralt koopast väljas. Kuhu mahub vedrustus vahemik?. Ootan vastu lauset.(kella aeg ei oma tähtsust).
Ennem kui üldse kuskil sõna võtad võiksid mu PSile vastata! Sinu keelekasutuse ja halvustavast toonist on olnud juttu ning see lõppeb ühel või teisel moel!
Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Halvustav vastamise toon ei tule niisama. See on minu vastamise arvamus,arvamine. Olen alati võimeline arutlema probleemi üle,kuid kui VW-genit. tahetakse teha teehöövliks ,ajab närvi küll. PS-ile olen vastanud,ise olete midagi muutnud,et minu sõnum pole sihtkohta jõudnud. Anna uus sõnum,vastan. MUID KEELI kasutades foorumis on soovitus tõlge panna sulgudesse.(kasutaja spool). Kasutaja spool kasutas võõrkeelt.
Viimati muutis T6nis2, 31 Okt 2010, 22:24, muudetud 1 kord kokku.

Kihlevere
Huviline
Postitusi: 111
Liitunud: 18 Juul 2008, 17:12
Telefon: 58171382
Auto: Passat 1.9tdi
Asukoht: Tallinn

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas Kihlevere »

freeser kirjutas:Kõik ühesugused uued rehvid millel ainult mõni naast kadund ;)
Kui sa ainult rehve vahetasid siis on täis müstika :D Ainuke asiveel et ehk rehvirõhud rämedalt paigast ära.

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas freeser »

Kihlevere kirjutas:
freeser kirjutas:Kõik ühesugused uued rehvid millel ainult mõni naast kadund ;)
Kui sa ainult rehve vahetasid siis on täis müstika :D Ainuke asiveel et ehk rehvirõhud rämedalt paigast ära.
Veljed koos rehvidega vahetatud ikka ;) Pmst uued rehvid all. rehvirõhud lõin kõigile 2,5 sisse :D Pean tühjemaks laskma liiga jäik praegu :D Aga T6nis2 Õpi kirjutama!!!! 1. Ajad keerulist.
2. Peale koma käib tühik.
3. Punkte topid ka liiga tihti.

jax123
Huviline
Postitusi: 77
Liitunud: 04 Veebr 2009, 15:12
Auto: Audi A6 2016
Asukoht: Viljandi

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas jax123 »

freeser, käi sillastendis ära ja saad kõige lihtsamalt ja kiiremini teada, mis sillas valesti on. Ja siis ütle meile ka :)

freeser
Huviline
Postitusi: 1328
Liitunud: 03 Sept 2007, 22:24
Telefon: 5176554
Auto: Audi a4 1,9TDi Quattro VW Golf I Cabri turbo
Asukoht: Pärnu

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas freeser »

Kuna ma olen eelmiste velgedega seda teinud, siis nüüd ei kavatse minna, kuna pole seda üleliigset 500eek-i. Minu loogika ütleb, et sild on paigas :D

Stollu
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
Asukoht: Soome/Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: (Esi)silla geomeetria seoses kliirensi muutumisega

Lugemata postitus Postitas Stollu »

Tõstame veidike teemat...

Veljelaius on väga oluline kui vahe on juba 1.0 tolli siis on rehvi/velje/-kallete istumispind maapinnaga teine ehk 6,5 vs 7,5 laiused.
Rehvi laiuse sobivus velje laiusega peab olema sobilik - igasugused kalkulaatorid netis aitavad selles
Velje ET on väga oluline , tsiteerin e-maili - Juhul kui offset erineb tugevalt ettenähtust, siis hakkab see mõjuma negatiivselt rattalaagritele ja ka vedrustusele ning veermikule.

Velje ET erinevuse kohta , tsiteerin e-maili - Tegelikult võib ET kõikuda ca. +- 5mm.
(ehk mingisugust mõju pole velgede vahetusel tunda)

Velgede ET suur erinevus ettenähtust eeldab ka uut sillareguleerimist ehk siis igakord kui alla keeratakse suurte erinevustega ET-ga veljed ( teema näide- ET18 vs ET35 )

Et vaadata millised on erinevused OEM ET-dega siis siin on hea kalkulaator - http://www.rimsntires.com/specs.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaadake üle palju kuhugi poole velg vedrustusest/koopast istub ja sellega kaasnev toetuspind maapinnaga ja veermikule mõjuvad kalded
NB! kontrollige oma velgede+rehvide kaalu , et näha erinevusi rataste raskuses

Vedrustuse ehitusega seotud PDF fail , milles on infot nii kalletest vedavatel sildadel kui ka rattalaagritest , väga kasulik näiteks arusaamiseks kuidas mis asi midagi mõjutab.

http://tahaksmidagisoolast.com/Koolityk ... rustus.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Et ideaalselt silda paika saada peab iga veermikule mõjuva detaili vahetamisel , teostama ka sillareguleerimise , kuna tegemist on millimeetrite mänguga kuigi tuntav võib ta mitte ka olla roolitaga istudes aga kellel ikka oleks sellist raha kui mõjutegurid on liiga väiksed ja ei häiri.

Vasta

Mine “Veermik”