mure eelsüütega!

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
maku
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21 Mär 2006, 16:18
Auto: Golf 2-1.6 TD(masuudipress)
Asukoht: TALLINN

mure eelsüütega!

Lugemata postitus Postitas maku »

tere!
mure siis selles-et eelsüüdet hoiab liiga lühikest aega sees
autoks-golf 2 1,6 d 40kw
tean et auto on vana ja väsinud-aga hommikul sellest 5-6 sekist ei piisa!
küünlad on uued ja katsetusel särasid ilusti 12-13 seki juures
ja kui mootor on juba natuke soojem ja hädasti on vaja välja suretada
ja siis mingi 15 min pärast uuesti käivitada-ei hakka tuluke üldse põlema-aga pikemal käiamisel siiski käivitub.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"]-aku piinab ära niimodi!
äkki kellegil on ideid peale -otse lüliti panemisest!
POWER BY DIESEL

margo989
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 20 Juun 2006, 10:47
Asukoht: Eesti

Re: mure eelsüütega!

Lugemata postitus Postitas margo989 »

Äkki temperatuurianduri viga?
Viimati muutis margo989, 02 Apr 2013, 17:39, muudetud 1 kord kokku.

maku
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21 Mär 2006, 16:18
Auto: Golf 2-1.6 TD(masuudipress)
Asukoht: TALLINN

Re: mure eelsüütega!

Lugemata postitus Postitas maku »

miks-millist-neid ju iga kohapeal mingi andur
kõik nagu töötaks-kell näitab-punane tuluke vilgutab -millist siis????
POWER BY DIESEL

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: mure eelsüütega!

Lugemata postitus Postitas grahv »

Sa ikka kasutad külmkäivituse linki? Ka siis kui mootor on alles poolsoojaks sõidetud?
Küünlaid hoitakse tegelikult kauem järel kui tuli armatuuris näitab - seda näitab ka sinu test 12-13sek. St su probleem pole ilmselt mitte ajas vaid kas neid üldse enam lülitatakse... Eelsüüte süsteem ei arvesta kulumise tõttu vähenenud kompressiooniga, ja siis nii ongi, et temp anduri näidu põhjal pole korras mootorile käivitumiseks enam eelsüüdet vaja, sinu oma aga selle temperatuuri juures ilma küünlata veel käima ei lähe...

Kuna küünlad on kontrollitud, siis järgmiseks mõõda üle temp.andur ise, kompressioonid (ja kui viitsid siis ka pihustid ja pritsenurk) ning saadki asjast aimu. Lahenduseks on kas mootori remont või agoonia pikendamine nt uue kuumema anduri vahele panemisega, või lisanupult juhtme vedamisega eelsüüte releele... Otsevool läbi suva lüliti lasta pole parim lahendus.

maku
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 21 Mär 2006, 16:18
Auto: Golf 2-1.6 TD(masuudipress)
Asukoht: TALLINN

Re: mure eelsüütega!

Lugemata postitus Postitas maku »

grahv kirjutas:Sa ikka kasutad külmkäivituse linki?
Küünlaid hoitakse tegelikult kauem järel kui tuli armatuuris näitab -
nt uue kuumema anduri vahele panemisega,
jep-kasutan ikka -kui mootor on soe siis tuluke enam põlema ei hakka-mis tähendab kuumem andur-kuhu ja kus ta ültse asub
POWER BY DIESEL

grahv
Huviline
Postitusi: 260
Liitunud: 31 Okt 2008, 12:01
Auto: T3
Asukoht:

Re: mure eelsüütega!

Lugemata postitus Postitas grahv »

merit00 kirjutas:kui mootor on soe siis tuluke enam põlema ei hakka-mis tähendab kuumem andur-kuhu ja kus ta ültse asub
Siduripoolsete pihustite vahel on jahutusvedeliku toru - selle vlantsi küljes on küünalde andur. Kontrolli mis temperatuuril toimub lülitus (peaks ikka olema kokku-lahku lüliti sellel).

margo989
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 20 Juun 2006, 10:47
Asukoht: Eesti

Re: mure eelsüütega!

Lugemata postitus Postitas margo989 »

grahv kirjutas:
merit00 kirjutas:kui mootor on soe siis tuluke enam põlema ei hakka-mis tähendab kuumem andur-kuhu ja kus ta ültse asub
Siduripoolsete pihustite vahel on jahutusvedeliku toru - selle vlantsi küljes on küünalde andur. Kontrolli mis temperatuuril toimub lülitus (peaks ikka olema kokku-lahku lüliti sellel).
seal peaks olema 2 andurit, 1 on temp seieri jaoks kellade plokis ja teine eelsüüte tarvis :wink:

Vasta

Mine “Diislid”