2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Autoks siis Golf 3 gti ning probleemiks see, et kui temperatuur saavutab 70 kraadi ja edasi, siis mootor sureb välja.
Kui seistes gaasi peal hoida, siis on näha, et mingil hetkel pöörded kukuvad ja koheselt taastuvad.
Seega näiteks maanteel sõites probleeme pole, gaas ühtlane ning auto ka ei jõnksuta.
Seevastu linnas, kus on seismisi ja taas startimisi, sureb alatasa välja.
Külmalt probleemi ei esine.
Nagu kaoks süütesüsteemis mingiks hetkeks vool ja seejärel tuleb tagasi.
Milles probleem?
Vag-com`ga saab konkreetset autot ühendada? Kus pistik asub´?
Kui seistes gaasi peal hoida, siis on näha, et mingil hetkel pöörded kukuvad ja koheselt taastuvad.
Seega näiteks maanteel sõites probleeme pole, gaas ühtlane ning auto ka ei jõnksuta.
Seevastu linnas, kus on seismisi ja taas startimisi, sureb alatasa välja.
Külmalt probleemi ei esine.
Nagu kaoks süütesüsteemis mingiks hetkeks vool ja seejärel tuleb tagasi.
Milles probleem?
Vag-com`ga saab konkreetset autot ühendada? Kus pistik asub´?
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi A4 b6 1.9TDI + kümneid muid autosid...
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Kuskil ventilaatori nuppude juurest käis vist mingi kate ära, aga seal peaks olema 2 nn väikest pistikut vist.
Sarnast nalja tegi üks GTI saksamaal bahnipeal. 2x suri nagu hetkeks välja ja läks kohe käima ka uuesti. Kolmas kord lõppes trossi otsas esinduse suunas ja päädis jagaja vahetusega.
Sarnast nalja tegi üks GTI saksamaal bahnipeal. 2x suri nagu hetkeks välja ja läks kohe käima ka uuesti. Kolmas kord lõppes trossi otsas esinduse suunas ja päädis jagaja vahetusega.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Endal oli sama probleem, vahetasin aju, jagaja(kaane ja rootoriga), süütepooli, küünlad ja juhtmed ja korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 16 Apr 2006, 19:20
- Telefon: 123456
- Auto: vw golf II 1.6td 1984
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Olen antud auto uus omanik. Probleem endiselt lahendamata. Oskab keegi öelda, mille vahetamisest vüiksin alustada ?
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
võib olla jamab Halli andur jagajas,
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 16 Apr 2006, 19:20
- Telefon: 123456
- Auto: vw golf II 1.6td 1984
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Probleeme elektroonikaga veelgi:
1) ei tööta soojendusplokki valgustus, kaitsmed kontrollitud ja dioodid tunduvad ka ok olema. Tummad on ka tuhatoosi valgustus ja sigareti süütaja.
2) kui kojamehed töötavad kõige aeglasema intervalliga käib kaitsmeplokis iga tsükli alguses ja lõpus klõpsatus, kojamehed iseenesest töötavad(võibolla on see normaalne kuna se mu esimene golf 3
? )
3) kui vajutada signaali käib samamoodi kaitsmeplokis klõpsatus ja signaal ise ei tööta. Samuti kaitse terve.
Oskab keegi midagi pakkuda milles võiks probleem olla ?
1) ei tööta soojendusplokki valgustus, kaitsmed kontrollitud ja dioodid tunduvad ka ok olema. Tummad on ka tuhatoosi valgustus ja sigareti süütaja.
2) kui kojamehed töötavad kõige aeglasema intervalliga käib kaitsmeplokis iga tsükli alguses ja lõpus klõpsatus, kojamehed iseenesest töötavad(võibolla on see normaalne kuna se mu esimene golf 3

3) kui vajutada signaali käib samamoodi kaitsmeplokis klõpsatus ja signaal ise ei tööta. Samuti kaitse terve.
Oskab keegi midagi pakkuda milles võiks probleem olla ?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Sai vastatud vahele.rocker kirjutas:Probleeme elektroonikaga veelgi:
1) ei tööta soojendusplokki valgustus, kaitsmed kontrollitud ja dioodid tunduvad ka ok olema. Tummad on ka tuhatoosi valgustus ja sigareti süütaja.
- Seal peaks siiski ju pirn olema, mitte diood. Võta tester/multimeeter kätte ja vaata kas vool tuleb. Kui muud valgustused töötavad, ala nuppude taga jne, siis peaks ka seal ju töötama. Ma siiski panustaks pirnile.
2) kui kojamehed töötavad kõige aeglasema intervalliga käib kaitsmeplokis iga tsükli alguses ja lõpus klõpsatus, kojamehed iseenesest töötavad(võibolla on see normaalne kuna se mu esimene golf 3? )
- See vast on tsüki relee, ei usu et selles midagi halba.
3) kui vajutada signaali käib samamoodi kaitsmeplokis klõpsatus ja signaal ise ei tööta. Samuti kaitse terve.
- Vaata kas signaal üldse küljes. See oli vist kuskil paremal (kõrvalistuja) pool pampri all servas. Pole ime kui mingi laksuga ära sõidetud ja pole pandud. Või siis klemmid oksudeerunud. Klõps on arvatavasti mõni relee signaalile. Samamoodi ju võimalik testriga kontrollida.
Oskab keegi midagi pakkuda milles võiks probleem olla ?
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Peabki, sest signaalil oma relee. Kontrolli signaalpasuna korrasolekut.rocker kirjutas:Probleeme elektroonikaga veelgi:
3) kui vajutada signaali käib samamoodi kaitsmeplokis klõpsatus ja signaal ise ei tööta. Samuti kaitse terve.
Oskab keegi midagi pakkuda milles võiks probleem olla ?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 16 Apr 2006, 19:20
- Telefon: 123456
- Auto: vw golf II 1.6td 1984
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Sai veel probleemi lahatud. Autol süüde väljas ja mõlemad pistikud lühises. Ka süüde sees vool peale ei jõua, ikka lühis. Oskab keegi öelda kuhu nende jutmete teised otsad väja jõuavad, ei viitsinud kogu armatuuri veel lahti kakkuda?dellu kirjutas:rocker kirjutas:Probleeme elektroonikaga veelgi:
1) ei tööta soojendusplokki valgustus, kaitsmed kontrollitud ja dioodid tunduvad ka ok olema. Tummad on ka tuhatoosi valgustus ja sigareti süütaja.
- Seal peaks siiski ju pirn olema, mitte diood. Võta tester/multimeeter kätte ja vaata kas vool tuleb. Kui muud valgustused töötavad, ala nuppude taga jne, siis peaks ka seal ju töötama. Ma siiski panustaks pirnile.
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 03 Mai 2008, 21:08
- Auto: VW Golf IV
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Kuna see sul esimene golf siis kaku aga laiali ja hakka mõõda juhtmeid minema ning varsti ongi selge mis viga on.
-
- Huviline
- Postitusi: 43
- Liitunud: 16 Apr 2006, 19:20
- Telefon: 123456
- Auto: vw golf II 1.6td 1984
- Asukoht: tallinn
- Kontakt:
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Tekkis veel selline küsimus, et kas temp andur suudab anda ajule signaali mootori väljalülitamiseks ülekuumenemise vältimiseks?
-
- Huviline
- Postitusi: 117
- Liitunud: 03 Mai 2008, 21:08
- Auto: VW Golf IV
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: 2.0 8v 85kw sureb hetkeks välja
Kui mootor hakkab üle kuumenema siis peaks ikka ventilaator tööle minema. Kui mootor välja lülitada läheb ju mootor veel kuumemaks.