1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

erkz121
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 09 Aug 2010, 20:01
Auto: škoda Octavia
Asukoht:

Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta

Lugemata postitus Postitas erkz121 »

Äkki oskate öelda mis see süütejärjekord peaks olema? Ja kust poolt neid numbreid lugema peaks?

erkz121
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 09 Aug 2010, 20:01
Auto: škoda Octavia
Asukoht:

Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta

Lugemata postitus Postitas erkz121 »

Äkki oskate öelda mis see süütejärjekord peaks 1.3 40kw mootoril olema? Ja kust poolt nende numbrite lugemist alustama peaks? Leidsin internetist 1342 aga ei tea mispidi seda vaatama peaks.

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Mootor surnud seisu ja hakkad jagaja kaanest lugema 1342, esimene silinder on jagajal ikka seal kus rootor peatub jagaja kaanel, sealt tasub edasi lugeda 1-3-4-2.

edit-Typo..
Viimati muutis RKsilver, 31 Okt 2010, 00:04, muudetud 1 kord kokku.

Priidik333
Tunnustatud
Postitusi: 627
Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
Telefon: 53644681
Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
Asukoht: Tallinn

Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta

Lugemata postitus Postitas Priidik333 »

Esimene silinder on ikka hammasrihma poolne.Kui hammasrihm käib kellaga yhes suunas siis jagaja otsast vaadates teist pidi.Ise ka sellega alt läinud.Syytejärjekord on jh 1342.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta

Lugemata postitus Postitas spool »

Kontrollitud kokku miski 4-5 korda juba kõike. Märgid on piinliku täpsusega paika aetud. Küünlad on uued Boschid mis löövad kõige ilusamat sädet mida ma elusees näinud olen. Jääb üle vaid see, et kütust ei jõua silindrisse.

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]

Lugemata postitus Postitas spool »

Mootor töötab, miskipärast tuli süüde keerata julmalt varajaseks.

Nüüd aga uus küsimus.
Kapotiall on posu juhtmeid, kõik otstest lahti ja kuuluvad kõik samasse kimpu.
Pilt

Kuna nad on kõik täpselt sellise pikkusega, et ilusti saaks ühendada andurite külge need siis arvan, et nad kuuluvad sinna. (Õlirõhu andurid 2x , üks jahutusvedeliku andur kahe klemmiga ja mass) Aga EI. Ühendasin kõik juhtmed ühekaupa otse akule - vasakult esimene ehk kollane-punane juhe tekitas järgmise muutuse - armatuuris hakkas vilkuma ülekuumenemise tuli, tööle hakkas ka kütusenäidik. Jahutusvedeliku temp. seier tõusis veits üle poole (kuidas? anduril pole ühtegi juhet küljes). Aku märgiga tuli hakkas põlema. Explain it...

Lilla juhe pani ainult mingisuguse relee plõksuma. Võimalik tõesti, et see kuulub õlirõhu andurile. Aga mis ülejäänud tegema peaks ja miks see kollase-punasega juhe nii käitub?

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]

Lugemata postitus Postitas spool »

Okei, juhtmeprobleem lahendatud. Nüüd on aga uus küsimus jälle - süüte sisse pannes hakkab spidoplokis akutuli põlema (see on OK) aga õrnalt hakkavad helendama ülejäänud pirnid, miks?

dsc
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
Asukoht: Tallinn/Tõrva

Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]

Lugemata postitus Postitas dsc »

lühis :)
"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]

Lugemata postitus Postitas spool »

Hmm.

Teema selles, et panin uuema elektriskeemi pistiku vanade juhtmete külge. Ühendasin kõik juhtmed õigesti, esiteks võtsin oma info a2resource.comist ja teiseks proovisin otse akult mida mingi juhe teeb, et olla kindel. Aga lühisesse ei saanud küll midagi nagu minna, kõik juhtmed ühendasin ühekaupa ja isoleerisin samuti ühekaupa.

Teine vigur on see, et kui suunatuli sisse panna, siis relee ei tee klõpsu ja spidoplokis lööb rohelise tule põlema, kuigi peaks vilkuma.

dsc
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
Asukoht: Tallinn/Tõrva

Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]

Lugemata postitus Postitas dsc »

Võid massid ka üle kontrollida, et oleksid puhtad ja hästi massi saaks.
"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)

RKsilver
Veteran
Postitusi: 715
Liitunud: 08 Jaan 2008, 21:56
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 3 korda

Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]

Lugemata postitus Postitas RKsilver »

Samuti suunatule releed võid koputada,
ning võid matsu anda kaitsmeplokile kirja, Reijok masinal aitas :D

spool
Huviline
Postitusi: 404
Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
Asukoht: Pärnu

Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]

Lugemata postitus Postitas spool »

Suunatule värk on nüüd korras, dunno, ise läks...

Aga need kaks punast hõõguvad ikka õrnalt, ei tahaks hoolikalt tehtud tööd laiali tõmmata :(



Edit : avastasin midagi huvitavat - spidobloki pistiku juures teine juhe/rida/lint vms on läbi kõrbenud, jookseb see esimesse musta takistisse ja edasi läheb tühja pirnipesa külge. Absoluutselt kõik juhtmed peale kahe on ära ühendatud, täpselt nii nagu peab (üks ülejäänud juhe on lillat värvi ja a2resource andmetel on see MFA juhe mis annab infot välistemperatuuri kohta). Voolu ja massijuhtmed on täpselt ühendatud ja pole kusagilt juhtmeid kokku lasknud. Tundub, et tegu on mingi rajaga mis on suht otstarbetu, jookseb ju ainult tühja pirnipessa niiet selle pärast ma ei muretse ilmselt.
Viimati muutis spool, 10 Nov 2010, 18:36, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Mootor”