mk2 piduriklotside erinevus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
mk2 piduriklotside erinevus
Ostsin tutikad klotsid ja kettad, kukun siis vahetama aga selgus, et support ei mahu ümber. Lihtsalt konkreetselt supporti ja töösilindri vahel ei ole nii palju ruumi et sinna mahuks ära 2 klotsi ja ketas, peaaegu 1cm jääb puudu. Millegipärast neid klotse vaadates tundub, et need on liiga paksud, kuigi karbil peal kirjas mis autodele need sobivad ja kõik klapib. JAH, töösilinder on surutud kruustangide vahel oma null-asendisse.
Kas on võimalik, et on olemas ka õhema kattega klotse? Kui jah, siis miks ingel [VW Bot: "Keel korda!"] need paksema kattega klotsid üldse olemas on, kui neid kasutada ei saa, või on mk3 supportid juba laiemad ja on mingi viga tehtud kusagil?
Kas on võimalik, et on olemas ka õhema kattega klotse? Kui jah, siis miks ingel [VW Bot: "Keel korda!"] need paksema kattega klotsid üldse olemas on, kui neid kasutada ei saa, või on mk3 supportid juba laiemad ja on mingi viga tehtud kusagil?
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: mk2 piduriklotside erinevus
Mul oli nii, et pidureid õhutades läks ühe esimese suppordi õhutusnippel pooleks ning pidin teise suppordi muretsema. Päras selgus, et sellele ei lähe enam klotsid vahele, kuna auto oli vaja kokku saada, siis lihtsalt lasin klotse õhemaks. Ilmselt tegu jah erinevate mootorite supportidega. 1.6 55kw sobisid need paksud klotsid hästi, aga teine support oli vist 1.8 66kw pealt ning sellel oli vähem ruumi seal vahel. Kuigi imelik veidi, sest võimsamatel mudelitel on ju ventileeritav ketas ees ning peaks just rohkem ruumi olema, et saaks korraliku klotsi ka vahele panna. 1.6 on siis tavaline ketas ees.
Sul ees ventileeritavad kettad ?
Sul ees ventileeritavad kettad ?
Viimati muutis Corra, 08 Nov 2010, 02:05, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 549
- Liitunud: 26 Dets 2003, 02:25
- Auto: Naise volkar
- Asukoht: Tallinn / Stockholm
Re: mk2 piduriklotside erinevus
Enda auto puhul tean, et on erineva paksusega klotse. Kui viimati ostmas käisin siis küsiti kas õhemaid või paksemaid. Raputasin pead, oli minugi jaoks üllatus et neid konkreetsele mudelile (mootorile, aastale) erinevaid pakutakse 

omfgirwnaq24.ee
Re: mk2 piduriklotside erinevus
mul oli ükskord täpselt sama avastus et kaks uut klotsi ei mahu vahele.kuna uued olid ostetud aga vanadelgi polnud väga viga siis tagasi panin ühe uue ja ühe vana.alles hiljuti vahetasin jälle klotse ja mõlemad uued mahtusid.et ma ei tea milles see asi oli...ehk klotside müüja ebapädevuses. 

Kett maas, kumm katki!
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: mk2 piduriklotside erinevus
Spool, ma eeldan et sul on ventileeritav kettas ja poest anti sulle tavaketta klotsid, olen sama probleemi ees olnud 
edit: Supportid on 239mm piduritel kõigil ühed.

edit: Supportid on 239mm piduritel kõigil ühed.
Viimati muutis Boxerdaja, 08 Nov 2010, 11:21, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: mk2 piduriklotside erinevus
Ei ole ventileeritav ketas. Pole ühelgi Golfil/Jettal veel siukest ketast näinudki 
Huvitav on siiski see, et millisele supportile need paksemad klotsid siis istuvad...

Huvitav on siiski see, et millisele supportile need paksemad klotsid siis istuvad...
Viimati muutis spool, 08 Nov 2010, 11:40, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1150
- Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
- Telefon: 59031818
- Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
- Asukoht: Põlva lähistel
Re: mk2 piduriklotside erinevus
huvitav jah...siis on mingid ebamäärased klotsid lihtsaltspool kirjutas:Ei ole ventileeritav ketas. Pole ühelgi Golfil/Jettal veel siukest ketast näinudki
Huvitav on siiski see, et millisele supportile need paksemad klotsid siis istuvad...

Viimati muutis Boxerdaja, 08 Nov 2010, 11:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: mk2 piduriklotside erinevus
Klotside karbi peal on kindlasti miskit kirjas. Ja klotsi paksuse avaldamine ei teeks kah paha.
Kui jutt peaks sellest beezhist Jettast käima, siis, kuna see tehasest 1,3-liitrise mootoriga välja veeres, on sellel ees VW I pidurisadulad. Sinna vahele sobivate klotside paksus on uuest peast 17,3 mm ning ketta paksus 10 mm. VW II sadulatega pidurite vastavad andmed on 19,7 mm ja 12 mm. 6,8 mm küll peaaegu 1 cm ei ole, aga ikkagi...
Kui jutt peaks sellest beezhist Jettast käima, siis, kuna see tehasest 1,3-liitrise mootoriga välja veeres, on sellel ees VW I pidurisadulad. Sinna vahele sobivate klotside paksus on uuest peast 17,3 mm ning ketta paksus 10 mm. VW II sadulatega pidurite vastavad andmed on 19,7 mm ja 12 mm. 6,8 mm küll peaaegu 1 cm ei ole, aga ikkagi...
Viimati muutis pppp, 08 Nov 2010, 13:21, muudetud 1 kord kokku.