Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
Neljarattaline sõber arvas et aeg on see jupp ära vahetada. Kuna ma seda kunagi teinud pole siis äkki oskab keegi näpunäiteid anda mida täpsemalt tuleks lahti võtta, millele tähelepanu pöörata
Auto siis B4 Passat 94'
Auto siis B4 Passat 94'
Pluss on massis, kõik on sassis !
-
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Dets 2008, 18:19
- Auto: G3 2.0gti 85kw 92a.
- Asukoht: tallinn
Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
Vaata.et kuulid laiali ei jookseks ja kui on mustus sees siis tasuks edasise heaolu huvides puhtaks teha.
mõnusmees
Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
Passati kohta ei tea kuid Jettal on minu teada 2 varianti. Kas lõikad vana kummi maha, välimine PTots maha ja siis lükkad sealt kummi peale. Või siis üritad selle pooltelje seestpoolt lahti keerata ja sealt uue kummi peale panna.
Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
Ise nägin lihtsamat vahetus võimalust nii:
Pooltelje otsa mutter lahti, sarniir lahti, pooltelg käigukasti küljest lahti ja alt ära. Siis ots küljest, vana kumm minema, uus asemele, ots külge, määre sisse ja külge tagasi.
Kindlasti annab ka lihtsamalt teha, kuid tavaliselt eelistan kiirele tööle rahulikku ja korralikku tööd.
Pooltelje otsa mutter lahti, sarniir lahti, pooltelg käigukasti küljest lahti ja alt ära. Siis ots küljest, vana kumm minema, uus asemele, ots külge, määre sisse ja külge tagasi.
Kindlasti annab ka lihtsamalt teha, kuid tavaliselt eelistan kiirele tööle rahulikku ja korralikku tööd.
-
- Huviline
- Postitusi: 111
- Liitunud: 29 Dets 2008, 18:19
- Auto: G3 2.0gti 85kw 92a.
- Asukoht: tallinn
Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
mph kirjutas:Ise nägin lihtsamat vahetus võimalust nii:
Pooltelje otsa mutter lahti, sarniir lahti, pooltelg käigukasti küljest lahti ja alt ära. Siis ots küljest, vana kumm minema, uus asemele, ots külge, määre sisse ja külge tagasi.
Kindlasti annab ka lihtsamalt teha, kuid tavaliselt eelistan kiirele tööle rahulikku ja korralikku tööd.
Milleks alt ära kiskuda?
mõnusmees
Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
kasti küljes on ta siis umbes sama süsteemiga mis välimine? osad on nagu poltidega aga mul paistavad seal kastipool ainult nuudid, seega kasti poolt haamrit ja käes kõik kupatus?
Pluss on massis, kõik on sassis !
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
Kasti küljes on sisemine pooltelje ots kuue sise-12-kant (XZN) poldiga. Kui need lahti lased ja pooltelje otsale otsa vaatad, siis näed stopperrõngast, mis enne pooltelje otsa kättesaamist vaja eemaldada.
Re: Sisemise pooletelje otsa kaitsekummi vahetus
Asi ants nüüdseks, edaspidi katsun lollidest küsimustest hoiduda, võtsin siiski terve veovõlli koos mõlema otsaga küljest
Pluss on massis, kõik on sassis !