1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Äkki oskate öelda mis see süütejärjekord peaks olema? Ja kust poolt neid numbreid lugema peaks?
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Äkki oskate öelda mis see süütejärjekord peaks 1.3 40kw mootoril olema? Ja kust poolt nende numbrite lugemist alustama peaks? Leidsin internetist 1342 aga ei tea mispidi seda vaatama peaks.
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Mootor surnud seisu ja hakkad jagaja kaanest lugema 1342, esimene silinder on jagajal ikka seal kus rootor peatub jagaja kaanel, sealt tasub edasi lugeda 1-3-4-2.
edit-Typo..
edit-Typo..
Viimati muutis RKsilver, 31 Okt 2010, 00:04, muudetud 1 kord kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Esimene silinder on ikka hammasrihma poolne.Kui hammasrihm käib kellaga yhes suunas siis jagaja otsast vaadates teist pidi.Ise ka sellega alt läinud.Syytejärjekord on jh 1342.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.5 51kw karpamootori juhtmestiku skeem/Abi karpa kohta
Kontrollitud kokku miski 4-5 korda juba kõike. Märgid on piinliku täpsusega paika aetud. Küünlad on uued Boschid mis löövad kõige ilusamat sädet mida ma elusees näinud olen. Jääb üle vaid see, et kütust ei jõua silindrisse.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Mootor töötab, miskipärast tuli süüde keerata julmalt varajaseks.
Nüüd aga uus küsimus.
Kapotiall on posu juhtmeid, kõik otstest lahti ja kuuluvad kõik samasse kimpu.

Kuna nad on kõik täpselt sellise pikkusega, et ilusti saaks ühendada andurite külge need siis arvan, et nad kuuluvad sinna. (Õlirõhu andurid 2x , üks jahutusvedeliku andur kahe klemmiga ja mass) Aga EI. Ühendasin kõik juhtmed ühekaupa otse akule - vasakult esimene ehk kollane-punane juhe tekitas järgmise muutuse - armatuuris hakkas vilkuma ülekuumenemise tuli, tööle hakkas ka kütusenäidik. Jahutusvedeliku temp. seier tõusis veits üle poole (kuidas? anduril pole ühtegi juhet küljes). Aku märgiga tuli hakkas põlema. Explain it...
Lilla juhe pani ainult mingisuguse relee plõksuma. Võimalik tõesti, et see kuulub õlirõhu andurile. Aga mis ülejäänud tegema peaks ja miks see kollase-punasega juhe nii käitub?
Nüüd aga uus küsimus.
Kapotiall on posu juhtmeid, kõik otstest lahti ja kuuluvad kõik samasse kimpu.

Kuna nad on kõik täpselt sellise pikkusega, et ilusti saaks ühendada andurite külge need siis arvan, et nad kuuluvad sinna. (Õlirõhu andurid 2x , üks jahutusvedeliku andur kahe klemmiga ja mass) Aga EI. Ühendasin kõik juhtmed ühekaupa otse akule - vasakult esimene ehk kollane-punane juhe tekitas järgmise muutuse - armatuuris hakkas vilkuma ülekuumenemise tuli, tööle hakkas ka kütusenäidik. Jahutusvedeliku temp. seier tõusis veits üle poole (kuidas? anduril pole ühtegi juhet küljes). Aku märgiga tuli hakkas põlema. Explain it...
Lilla juhe pani ainult mingisuguse relee plõksuma. Võimalik tõesti, et see kuulub õlirõhu andurile. Aga mis ülejäänud tegema peaks ja miks see kollase-punasega juhe nii käitub?
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Okei, juhtmeprobleem lahendatud. Nüüd on aga uus küsimus jälle - süüte sisse pannes hakkab spidoplokis akutuli põlema (see on OK) aga õrnalt hakkavad helendama ülejäänud pirnid, miks?
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
- Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
- Asukoht: Tallinn/Tõrva
Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
lühis 

"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Hmm.
Teema selles, et panin uuema elektriskeemi pistiku vanade juhtmete külge. Ühendasin kõik juhtmed õigesti, esiteks võtsin oma info a2resource.comist ja teiseks proovisin otse akult mida mingi juhe teeb, et olla kindel. Aga lühisesse ei saanud küll midagi nagu minna, kõik juhtmed ühendasin ühekaupa ja isoleerisin samuti ühekaupa.
Teine vigur on see, et kui suunatuli sisse panna, siis relee ei tee klõpsu ja spidoplokis lööb rohelise tule põlema, kuigi peaks vilkuma.
Teema selles, et panin uuema elektriskeemi pistiku vanade juhtmete külge. Ühendasin kõik juhtmed õigesti, esiteks võtsin oma info a2resource.comist ja teiseks proovisin otse akult mida mingi juhe teeb, et olla kindel. Aga lühisesse ei saanud küll midagi nagu minna, kõik juhtmed ühendasin ühekaupa ja isoleerisin samuti ühekaupa.
Teine vigur on see, et kui suunatuli sisse panna, siis relee ei tee klõpsu ja spidoplokis lööb rohelise tule põlema, kuigi peaks vilkuma.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 24 Okt 2010, 20:56
- Auto: 2gen Golf Gti /Fiat 133/ 3gen Pontiac Trans Am
- Asukoht: Tallinn/Tõrva
Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Võid massid ka üle kontrollida, et oleksid puhtad ja hästi massi saaks.
"When one door closes, a bigger one opens." (Chuck Norris)
Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Samuti suunatule releed võid koputada,
ning võid matsu anda kaitsmeplokile kirja, Reijok masinal aitas
ning võid matsu anda kaitsmeplokile kirja, Reijok masinal aitas

-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.5 51kw juhtmestiku abi [Uued küsimused]
Suunatule värk on nüüd korras, dunno, ise läks...
Aga need kaks punast hõõguvad ikka õrnalt, ei tahaks hoolikalt tehtud tööd laiali tõmmata
Edit : avastasin midagi huvitavat - spidobloki pistiku juures teine juhe/rida/lint vms on läbi kõrbenud, jookseb see esimesse musta takistisse ja edasi läheb tühja pirnipesa külge. Absoluutselt kõik juhtmed peale kahe on ära ühendatud, täpselt nii nagu peab (üks ülejäänud juhe on lillat värvi ja a2resource andmetel on see MFA juhe mis annab infot välistemperatuuri kohta). Voolu ja massijuhtmed on täpselt ühendatud ja pole kusagilt juhtmeid kokku lasknud. Tundub, et tegu on mingi rajaga mis on suht otstarbetu, jookseb ju ainult tühja pirnipessa niiet selle pärast ma ei muretse ilmselt.
Aga need kaks punast hõõguvad ikka õrnalt, ei tahaks hoolikalt tehtud tööd laiali tõmmata

Edit : avastasin midagi huvitavat - spidobloki pistiku juures teine juhe/rida/lint vms on läbi kõrbenud, jookseb see esimesse musta takistisse ja edasi läheb tühja pirnipesa külge. Absoluutselt kõik juhtmed peale kahe on ära ühendatud, täpselt nii nagu peab (üks ülejäänud juhe on lillat värvi ja a2resource andmetel on see MFA juhe mis annab infot välistemperatuuri kohta). Voolu ja massijuhtmed on täpselt ühendatud ja pole kusagilt juhtmeid kokku lasknud. Tundub, et tegu on mingi rajaga mis on suht otstarbetu, jookseb ju ainult tühja pirnipessa niiet selle pärast ma ei muretse ilmselt.
Viimati muutis spool, 10 Nov 2010, 18:36, muudetud 1 kord kokku.