auto ei käivitu!!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
auto ei käivitu!!
Tere mure siis selline ,et sai mootori remont tehtu ,mootor käis maas ja nüüd panin mootori peale tagasi ,aga käima ei lähe!Öeldi et kui õhk sees , siis ta käima ei lähegi , olen proovinud seda õhku kätte saada ,kuid tulutult oskab keegi head nõu anda kuidas saaks selle õhu kätte!autoks on siis vw sharan 1,9 tdi 66 kw!kas sellisel mudelil voib olla ka olemas etteande pump?
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: auto ei käivitu!!
Kui pihusti toru (näiteks peapihusit, see kus andur küljes on) lahti keerad siis kas sealt hakkab käivitades diislit pritsima? Kõrgsurvepumbaga masinal etteande pumpa olla ei tohiks ,kuigi on mõned erandid (Syncro Passat jms), seega vast kommenteerib seda keegi teine. Aga kui kütusevoolikud ja filter on tihedad, siis peaks pihustiteni probleemideta kütus jõudma. Kui kütus on olemas, siis on edasine juba õhu olemasolu ja süütenurga küsimus ja käima ta minema peab.
Räägi milliste moodustega oled üritanud õhku kätte saada?
Räägi milliste moodustega oled üritanud õhku kätte saada?
Re: auto ei käivitu!!
algul lasin paaki kompressoriga õhku ,aga see ei kand vilja,siis keerasin filtri küljest toru lahti ning ühendasin sinna kanistri millel oli all väljavõte ning ülevalt lasin kankusse õhku , lasin nagu otse pumpa diisli sisse!huvitav on see et akus nagu voolu on ,aga vahepeal veab vaevaliselt.ei tahaks uskuda et asi starteri puksides ,kuna enne toimis asi ideaalselt! mootori remondi eesmaärk oli kõrrvaldada õli lekked!Mitmendal silindril peab olema see juhtmega pihusti!
Viimati muutis moosmon, 15 Nov 2010, 17:22, muudetud 1 kord kokku.
Re: auto ei käivitu!!
Otse kütte pumpa valamisel on suur oht, et kankust satub sodi pumpa ja nii pead hakkama uut otsima ja ka pihusteid.
Pump tõmbab ise kütte üles starteriga kerides. Õhk ei taha välja minna pumba ja pihusti vahelt, seega keera pihusti torud pihustite pealt mõni ring lahti ja sealt peab hakkama kütet pritsima. Kui juba pritsib võib kinni keerata ja peaks hakkama nagu käima minema. Kiirema kütte pihustitesse saamiseks ühenda lahti mootori temp pistik kuna siis antakse suurem kogus kütet pihustile. Pärast käima saamist loomulikul ühenda temp andur tagasi ja kontrolli pihustitorude kinni olekut
Pump tõmbab ise kütte üles starteriga kerides. Õhk ei taha välja minna pumba ja pihusti vahelt, seega keera pihusti torud pihustite pealt mõni ring lahti ja sealt peab hakkama kütet pritsima. Kui juba pritsib võib kinni keerata ja peaks hakkama nagu käima minema. Kiirema kütte pihustitesse saamiseks ühenda lahti mootori temp pistik kuna siis antakse suurem kogus kütet pihustile. Pärast käima saamist loomulikul ühenda temp andur tagasi ja kontrolli pihustitorude kinni olekut
-
- Huviline
- Postitusi: 1676
- Liitunud: 18 Juul 2007, 19:07
- Telefon: 5214714
- Auto: G3, Sooda Oct (traktoore)
- Asukoht: viljandi
Re: auto ei käivitu!!
vento tdile aitas ainult filtri täis valamisest.
aga vanasti aeti diiselid käima tõesti niimodi et pihustite otsad lasti lahti ja sõber annab starterit kui kukub pritsima keera sina otsad kinni.
aga vanasti aeti diiselid käima tõesti niimodi et pihustite otsad lasti lahti ja sõber annab starterit kui kukub pritsima keera sina otsad kinni.
viljandi mölamies
Re: auto ei käivitu!!
Kotrolli ka see üle kas pumpa kütte sulgemisklappile ültse vool peale tuleb. Äkki sai maha võttes või tagasi pannes viga see või selle juhe. Siis samuti auto ei käivitu
Re: auto ei käivitu!!
anduriga pihusi käib 3 silindril. vt mõnda sharani müügikuulutust auo24 kus on pildid mootorist mis ilma katteta. Proovi panna tavaline plastmass filter küttetoru vahele peale suur filtrit, siis on näha kuidas kütus voolab ning kas on õhumulle sees või ei. Vaata ka süütemärgid üle!!!
Re: auto ei käivitu!!
voolik peale filtrit on läbipaistev ja sealt näha et küte liigub ja vahepeal tuleb õhumulle!