Immo eemaldamine

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

AnyWay411
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
Asukoht: Viljandimaa

Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas AnyWay411 »

Autoks on 1995a. Passat ja probleem seisneb selles, et immo ei toimi korralikult, st mingiaeg toimib normaalselt aga ühel hetkel laseb sekundiks käivitada ja suretab kohe välja. Kuna reaalset ravi ma sellele leidnud pole, siis oleks vaja see üldse maha võtta. Tean niipalju, et selleks on vaja kaablit, kuid kust leida Viljandimaalt pädevat meest, kes selle mõistliku summa eest ära teeks?
Viimati muutis HawkHill, 15 Veebr 2013, 02:25, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Tehase immo?
Enda sama aasta 1,8-l ei olnud selleks mingit kaablit vaja, lihtsalt ühendasin läbi immo ahelate käivad juhtmed õigesti kokku ja viskasin ülejäänud juhtmepundi koos releede jms masinast välja...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

AnyWay411
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
Asukoht: Viljandimaa

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas AnyWay411 »

Tehaseoma ilmselt jah. Ehk kirjeldad protsessi täpsemalt, kust ja mida ära võtta & tagasi panna?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

AnyWay411 kirjutas:Tehaseoma ilmselt jah. Ehk kirjeldad protsessi täpsemalt, kust ja mida ära võtta & tagasi panna?
Mälu järgi selline lugu siis... Võin hiljem asja lähemalt ka uurida kindluse mõttes(mitte täna).
Minu masina immo kimbu/ülejäänud juhtmestiku vahel olid kaitsmekarbi lähistel kolm kahe klemmiga pistikut;
-esimeses pistikus jäme must ja sama jäme must punasega. Immo poolt ahelad katkestasin, ja ühendasin kokku.
-teises pistikus kaks peenemat musta- sama tegevus.
-kolmas pistik, kollane rohelisega, kollane sinisega- sama tegevus.
Siis punased pistikud, milles ühes punane, teises punane pruuniga, saab kaitsmekarbipoolsed otsad omavahel lihtsalt kokku ühendada.
Järele jääb pruun juhe, immo mass, täiesti mitteoluline nüüd, lõikasin läbi.
Releede jms plokk on seal tulede lüliti taga... Selle viskasin ka välja koos ülejäänud juhtmestikuga...
Saladuskatte all avaldan, et need kaks 12V 40A releed ja nende pesad täidavad nüüd samal autol tulede ahelas oma uut rolli...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas dellu »

Ei oska bensukate immosid kommenteerida, aga kindel et tehase immo see sul? kiip oli siis ikka võtme sees, mingi eraldi jullat võtmehoidja küljes? Tehase immod ikka enamasti rohkem intergreeritud. Ise olen viimsel ajal kokku puutunud 1.9 TDI 66kw immodega. Immo ja aju minu arust siiski suhtlevad üle data liini ainult ja seal pole midagi kokku/lahti ühendada. Aju ise teab kust mida katkestada. Ja kui on ilma immota aju, siis immoga auto läheb sellega lupsti käima ja jumala ükskõik ülejäänud immo süsteemist. Vähemalt dislade immod on sellised 10x5 cm karbikesed, kuhu tuleb 2 pistikut (6 ühendust). Üks lähed süüteluku ümber ja teisel siis üks soon otse massi ja teised kuhugi edasi (nendest üks on nn data/diagnostika kaabel ajju). Seda enam tundub väga kahtlane see, et sul seal releed kuskil lahtiselt olid, originaalis oleks need ikka kuskil kaitsmeplokis või muul viisil lahendatud olnud.
Teemaalgataja - lihtsam ja odavam oleks vist vaadata ilma immota aju. Immo vist tuli kuskil 1994 lõpu poole. Ma ei tahaks uskuda et ainult kaabliga ja paari klikkiga immo kaob.
Viimati muutis dellu, 21 Nov 2010, 19:35, muudetud 2 korda kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Kusjuures see pulgaga variant on küll, aga kõik VW-ni kirjade ja koodidega pudinad... Tõin selle juhtmekimbu jäänused garaazist- peal VW kirjad ja kood 1H1971809... Ja releed olid ikka korraliku kronsteini küljes, kus ka üks ca 10x5karbike...
Pm sellised pudinad, nagu sel joonisel- http://www.vagcat.com/p/B147/951400.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Wizard »

see tundub jah mingi tehase alarm olevat
Br.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas dellu »

See meenutab siiski jah miskit lisaimmot/tehasesigna (ehk siis see vasakul ülemises nurgas olev). See nr 25 paistab mingi lisapulk/kiip olevat. Kuna pildil ju ka pasun välja toodud, siis pigem mingi tehasesigna jah.
Minu disladel vähemalt on ainult see nr 7 plokk kuhu siis ühendub see 26a ja veel üks pistik, kust läheb välja mõni juhe (üks massi, siis üks on nn datakaabel hall/sinine otse ajju jne).
Nüüd on 2 varianti, kas sa said lahti lisaimmost või sul seda teist poolt üldse pole :).
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

AnyWay411
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
Asukoht: Viljandimaa

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas AnyWay411 »

Ilmselt on ikka tehase immo jah, mul on ainult võti ja keskluku pult võtmerõnga küljes.
Ma julgen kahelda väites, et lihtsam ja odavam on leida enne 1994nda aasta lõppu toodetud B4'ja aju, kuna see tähendab suht algusaastate autosid. B4 oligi ju tootmises ainult 94-96a. Siiski, kas kaabliga selle immo väljalülitamine vms on täiesti välistatud?

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

Ei leia küll kuskilt viiteid, et 1,8 monokale ABS mootorikoodiga(minu masin) oleks erinevaid ajusid...
Ehk siis 8A0997311LX numbriga asi ainult...
Teemaalgatajal mis mootor?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

AnyWay411
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
Asukoht: Viljandimaa

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas AnyWay411 »

1.8 55kW ehk samuti ABS.

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas dellu »

Eestist vast jah mitte, aga välismaa oksjonitelt (ebay näiteks) on kaupa liikumas küll. Iseasi jah, kuidas tuvastada kas see konkreetne immoga või mitte. Ega kood ei peagi täpselt 100% sama olema ju. Ma täna kasutasin ühel ja samal dislal kolme erineva koodiga aju.
Teine variant, et vaata kuskilt uus immo plokk. Eeldusel muidugi, et viga on ainult immos. Kui nüüd 100avant näide ikkagi rohkem erand oli ja sul ikkagi analoogselt minu toodud näitele, siis käib suhtlus immo ja aju vahel otse digitaalselt, siis võib ju viga hoopis ajus ka olla. Või siis ikkagi sama koodiga immo ja aju korraga võtta.
Viimati muutis dellu, 21 Nov 2010, 21:44, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

100avant
Huviline
Postitusi: 1300
Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
Telefon: 56682276
Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas 100avant »

AnyWay411 kirjutas:1.8 55kW ehk samuti ABS.
ABS 66KW, tootmises kuni 1995.
Ehk ikka AAM?
Kas monokate ajud nii haruldased?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...

AnyWay411
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
Asukoht: Viljandimaa

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas AnyWay411 »

AAM jah, minu viga.
Aju iseenesest pole haruldane, haruldane on aju, mis on pärit autolt, mis on toodetud enne seda, kui neid tehasest immoga välja hakati laskma. Peab see aju olema kindlasti just pärit Passat B4'jalt või võib olla ka mõne teise mudeli aju, millel on AAM tüüpi mootor, mis valmistatud enne 94ndat?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas dellu »

Eks keegi targem võib veel kommenteerida, aga vast võib mujalt ka olla.
Ma panin täna disla Golf 3 Passat B4 ajuga käima. Kusjuures tegelikult isegi 2 erinevage, vanemal immota variandil pidi natuke aju poolset pesa kohendama. Seal oli 2 nukka, mis ei lasknud pistikul sisse minna.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

Cloner
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 03 Veebr 2004, 21:22
Asukoht: Tartu - Põlva

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas Cloner »

Netis pakutakse ka mingit sellist asjandust http://www.noimmo.lt/equipment/params/16/
Olen ise mõelnud osta aga pole tegudeni jõudnud.

AnyWay411
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
Asukoht: Viljandimaa

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas AnyWay411 »

Ootan endiselt mingisugustki kindlamat vastust sellele, kas tõesti on välistatud immo ajust deaktiveerimine & ainsad reaalsed variandid on uus aju või mingi elektrooniline vidin vahele panna? Ja endiselt, aju peab tingimata pärinema enne 94nda aasta lõppu toodetud B4'jalt? Mis juhtub, kui lihtsalt sellel immo karbil pistik tagant võtta?

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas dellu »

Mis ikka juhtub, auto ei käivitu enam. Ehk aju ei leia immot ja ei lase autot käivitada.
Kui see oleks nii lihtne, et kaabel taha ja "disable", siis pole ju pointi eeltoodud lingil olevate asjade tootmisel.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

hubi
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2010, 22:06
Auto: passat b6
Asukoht:

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas hubi »

minu golfil on ka immo jama. Golf 3 1994 - immo jamas juba suvel, vahepeal oli peaaegu korras ja nüüd on jälle kutu - ei anna ta voolu ei starterile ega süütele. Mul on selline tunne, et ta ise ei saa voolu peale - kas enne teda mingit muud releed pole või tuleb talle vool otse süütelukust? Venekeelses golfi raamatus oli nagu ühe relee nimi " starteri blokeerimise relee" vms.

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas mclx »

Tehase immo puhul saab vaadata veakoodi ajust, siis saab edasi mõelda mis viga võiks olla. Tavaliselt väsivad immorõnga klemmid ära, neid tuleb veits pingutada või üle joota, vead kustutada ja asi korras, pole mingit peavalu. Immo ajusid vahetama hakata on suurem peavalu, seal peab mootori ajuga need omavahel tuttavaks tegema. Tehase immot ei saa jah lambist vahelt ühendada, kuna ta "suhtleb" mootori ajuga, ei saa teda mingi signaaliga ära petta. Täitsa vahelt ühendamiseks on immokiller välja mõeldud, tuleks see vahele ühendada sellisel juhul kui immost loobuda tahetakse.
Kui voolu ei tule starterile ega süütele, ei ole tehase immo viga, kui tehase immo käivitada ei luba, läheb auto ikagist sekundiks käima ja sureb maha.
Ühesõnaga tehase immo on diagnosteeritav ja tuleks ka sellest alustada kui ta kahtluse alla seatud on.

hubi
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2010, 22:06
Auto: passat b6
Asukoht:

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas hubi »

hakkasingi kahtlema, et immo vigane on. aga kust ta voolu saab -äkki on enne teda mingi relee?

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas mclx »

Enne immot vaevalt mingi katkestus on. Mainin ka veel kui tehase immo viga, peaks immo tuli ka vilkuma jääma, seda muidugi juhul kui immo plokk pole täitsa vahelt võetud. Sul on vast mingi lisablokeering kuskil, selle kohta ei oska nii seletades küll täpselt midagi öelda kus mis on. Peaks täpsemalt uurima, sobrama seal armaturi all veits, juhtmeid taga ajama, nii ehk leiab selle blokeeringu üles. Kas on siis mingi lisaimmo või mingil lülitusele lihtsalt blokeering tehtud või on hoopis süüteluku põhi vigane.

hubi
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 21 Dets 2010, 22:06
Auto: passat b6
Asukoht:

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas hubi »

elektriakendel on vist relee, kas äkki see ei või vale signaali kuidagi anda?

derp
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 06 Okt 2008, 21:51
Auto: VW Passat 1.9TDi 81kw 96a
Asukoht: Tartu

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas derp »

Mai tea miks aga mull hakkab immo jamama niiske ilmaga ja ei lase yldse k2ima, kui ilm i ole niiske eslimene kord blockeerib teisest siis juba l2heb k2ima :S On mingi relee mis vastab immo kohta?? v6i mis? et mis v6ib k6ige lihtsam olla?
Viimati muutis derp, 18 Jaan 2011, 20:24, muudetud 1 kord kokku.

mclx
Huviline
Postitusi: 238
Liitunud: 21 Apr 2004, 11:50
Asukoht: Võru - Tallinn

Re: Immo eemaldamine

Lugemata postitus Postitas mclx »

derp kirjutas:Mai tea miks aga mull hakkab immo jamama niiske ilmaga ja ei lase yldse k2ima, kui ilm i ole niiske eslimene kord blockeerib teisest siis juba l2heb k2ima :S On mingi relee mis vastab immo kohta?? v6i mis? et mis v6ib k6ige lihtsam olla?
Immo ilmselt ei saa rõngaga hästi ühendust, aitab rõnga klemmide ülejootmine ja pingutamine. Rõgnas siis asub süüteluku ümber.

Vasta

Mine “Elektroonika”