Golf 2 1.6l 55kw külmalt tühikäigu pöörded kõrgel
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Golf 2 1.6l 55kw külmalt tühikäigu pöörded kõrgel
Kui auto käima panen, siis auto hakkab käima umb 3000/pm ja pikaaja peale langeb normi peale 900/pm .
Milles võib viga olla et algul jääb tükiks ajaks nii suuretele pööretele ?
Kas asi võib olla vaakumpumbas ?
Milles võib viga olla et algul jääb tükiks ajaks nii suuretele pööretele ?
Kas asi võib olla vaakumpumbas ?
Viimati muutis pppp, 03 Dets 2010, 11:36, muudetud 2 korda kokku.
Põhjus: pealkiri informatiivsemaks
Põhjus: pealkiri informatiivsemaks
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?
Kõigepealt ütle ikka auto ning mis mootor tal peal on..
Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära!
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?
mul oli sciroccol sama mootor ja sama jama, viga oli vahaelementides, mis peidavad ennast karpas 

Golf MK1 2.8
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?
http://www.zen17496.zen.co.uk/images/go ... onents.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Detail nimega EXPANSION ELEMENT seal pildi peal (heal lapsel mitu nime
).
Detail nimega EXPANSION ELEMENT seal pildi peal (heal lapsel mitu nime

-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?
Kontrollisi ja puhastasin selle vahaelemendi ära, aga ikka.
Kas asi võib olla selles karburaatori padjas olla viga ? See on suht õhtal omadega?
Mingine elektrisüsteemi viga ?
Autoga ei saa üldse liikuda sest see külmalt käivitumine rikub mootorit.
Kas asi võib olla selles karburaatori padjas olla viga ? See on suht õhtal omadega?
Mingine elektrisüsteemi viga ?
Autoga ei saa üldse liikuda sest see külmalt käivitumine rikub mootorit.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?
Mis asendis see vahaelement peab olema ? Kas see nõel peab olema selle kuldse asjaga tasa või väljapool ?
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Kas asi võib olla relees ?
Kas tõesti keegi ei oskaks aidata
Kas tõesti keegi ei oskaks aidata

-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Alusta vea otsimist automaattoore klapist.Vaata kas tuleb sinna vool peale.Kui tuleb siis mõõda selle takistust.Kui takistust pole siis spiraal läbi.Kui need asjad ka korras siis reguleerimise teema.Kui oleks karburaatori padi õhtal siis poleks tühikäigupöördeid...auto sureks soojast peast välja.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?
See varras peaks ulatuma +20kraadi juures korpuse äärest 2mm(+/-1mm) üle, kui talle 30 njuutoniga survet avaldada. Kui ta selle kuldse asjaga tasa, või ainult pisut välja ulatub, siis tuleb uus otsida... Ja kas sealt elemendi korpusest vedelik korralikult läbi käib(kui varras ilusti väljas, siis tasub seda vaadata)? Võib umbes olla.TaunoT kirjutas:Mis asendis see vahaelement peab olema ? Kas see nõel peab olema selle kuldse asjaga tasa või väljapool ?
Paar linki ka(kindlasti leidub neid veel kümneid);
http://www.zen17496.zen.co.uk/downloads ... manual.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ruddies.business.t-online.de/index2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt selle probleemi lahendus olnud vahaelemendis...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Automaattoore klapi probleemid pöördeid nii kõrgetele numbritele ei aja.Priidik333 kirjutas:Alusta vea otsimist automaattoore klapist.Vaata kas tuleb sinna vool peale.Kui tuleb siis mõõda selle takistust.Kui takistust pole siis spiraal läbi.Kui need asjad ka korras siis reguleerimise teema.Kui oleks karburaatori padi õhtal siis poleks tühikäigupöördeid...auto sureks soojast peast välja.
See spiraal seal sees pole nüüd ka kõige tähtsam. Põhitöö teeb ikka bimetallvedru, mis seal korpuses ja mida jahutusvedelik soojendab(iseenesest see spiraal peaks seda kiirendama, aga kahel kolmandikul sõitvatest Pierburg 2e2-ga masinatest on need spiraalid kindlasti läbi põlenud, samas see masina toimimist praktiliselt ei häiri, kuni bimetall ise toimetab).
Ja kui karpaga mingi sarnane jama, siis ei tasu kohe igalt poolt keerama/kruttima hakata(nn. reguleerima). Eriti vahaelemendi hoovastikku jms. Pärast asi nii pe...s et oma mõistus teinekord enam peale ei hakka... Nähtud küll neid, mida "spetsid" arstinud...
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Ja kui karpaga mingi sarnane jama, siis ei tasu kohe igalt poolt keerama/kruttima hakata(nn. reguleerima). Eriti vahaelemendi hoovastikku jms. Pärast asi nii pe...s et oma mõistus teinekord enam peale ei hakka... Nähtud küll neid, mida "spetsid" arstinud...
Jutt polnud ju vahaelemendi reguleerimisest,jutt oli tooreklapi reguleerimisest ja see suht süütu asi
Ja kui see spiraal seal sees ei tööta siis läheb 2x kauem aega et pöörded langeksid .
Sul võib täiesti õigus olla selle vahaelemendi koha pealt...ei oska öelda kuna 2E2 karbussi ei tea nii hästi ja oma jutus toetusin oma kogemustele 2E3 karbussiga.Spets ma ka pole...18 aastat vaid automehhaanik alles
Jutt polnud ju vahaelemendi reguleerimisest,jutt oli tooreklapi reguleerimisest ja see suht süütu asi

Ja kui see spiraal seal sees ei tööta siis läheb 2x kauem aega et pöörded langeksid .
Sul võib täiesti õigus olla selle vahaelemendi koha pealt...ei oska öelda kuna 2E2 karbussi ei tea nii hästi ja oma jutus toetusin oma kogemustele 2E3 karbussiga.Spets ma ka pole...18 aastat vaid automehhaanik alles

www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Mina jälle 2E3 kohapealt erilisi kogemusi ei oma... Samas 2E2-ga masinaid on mul hoovil alates 1994 aastast vähemalt üks korraga olnud... Praegugi 2 sõitvat isendit.Priidik333 kirjutas:Ja kui karpaga mingi sarnane jama, siis ei tasu kohe igalt poolt keerama/kruttima hakata(nn. reguleerima). Eriti vahaelemendi hoovastikku jms. Pärast asi nii pe...s et oma mõistus teinekord enam peale ei hakka... Nähtud küll neid, mida "spetsid" arstinud...
Jutt polnud ju vahaelemendi reguleerimisest,jutt oli tooreklapi reguleerimisest ja see suht süütu asi![]()
Ja kui see spiraal seal sees ei tööta siis läheb 2x kauem aega et pöörded langeksid .
Sul võib täiesti õigus olla selle vahaelemendi koha pealt...ei oska öelda kuna 2E2 karbussi ei tea nii hästi ja oma jutus toetusin oma kogemustele 2E3 karbussiga.Spets ma ka pole...18 aastat vaid automehhaanik alles

Ja 2E2 ei jää nii kõrgetele pööretele ainult paigast ära õhuklapi automaatika pärast. Segusiiber peab ka rohkem lahti olema, et mootor kütusesse ei upuks...
Ja see segusiiber liigubki vahaelemendi abil, mida 2E3-l minu arust pole?

Õhuklapi automaatika iseenesest peaks käima märkide järgi paika(no ok, kui vedru ikka surnud, siis saab tõesti siia- sinnapoole sättides "parema" koha leida)...

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Sellesuhtes et kui auto tööle panen, ei taha auto töödata ka normaalselt, auto töötab normaalselt siis kui on kõrgetel pööretel ennast ära töödanud.
Algul auto töötaks nagu 3 pütil.
Algul auto töötaks nagu 3 pütil.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Kas õhuklapp avaneb? Kui kiiresti automaatse tooreklapi korpus soojeneb(ehk kas mootor soojeneb märgatavalt kiiremini kui see korpus ja selle voolikud)?TaunoT kirjutas:Sellesuhtes et kui auto tööle panen, ei taha auto töödata ka normaalselt, auto töötab normaalselt siis kui on kõrgetel pööretel ennast ära töödanud.
Algul auto töötaks nagu 3 pütil.
Vahaelemendist vedelik normaalselt läbi käib(kui ei taha avaneda)?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Õhuklapp lööb täiesti lahti, ja kui seda ise kinni panen, sureb välja. Õhuklapis ei saa vist viga olla
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Mingeid muid kõrvalekaldeid normaalsest tööst pole?
Tekkis jäsku see probleem või kuidas?
Tekkis jäsku see probleem või kuidas?
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
See tekkis järsku, sügisel.
Ma ise olen ka nuputand et kuidas ja millal see tuli. Aga ei kottigi
Kõrvalekalded on need veel et viskab poolesõidupealt ka järsku lakke, siuke tunne et mingi asi avaneb kuskilt..
Helistasin ühele Hannesele ka kes tegeleb karpadega, tema arvab et on elektriviga, et see juhe mis seal vasakulpool üleval on et sellel pole mingit ühendust.. Et kas juhe katki või midagi, kontrollisin ära, kaitsmed kontrollisin ära, aga ikka.
Ma ise olen ka nuputand et kuidas ja millal see tuli. Aga ei kottigi
Kõrvalekalded on need veel et viskab poolesõidupealt ka järsku lakke, siuke tunne et mingi asi avaneb kuskilt..
Helistasin ühele Hannesele ka kes tegeleb karpadega, tema arvab et on elektriviga, et see juhe mis seal vasakulpool üleval on et sellel pole mingit ühendust.. Et kas juhe katki või midagi, kontrollisin ära, kaitsmed kontrollisin ära, aga ikka.
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
kas probleem võib olla selles vedrus ?

Võtsin pildi kasutaja -marx- , ära pahanda

Võtsin pildi kasutaja -marx- , ära pahanda

-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
See vedru on automaattooreklapi(õhuklapi) tööd juhtiv bimetallvedru. Samas korpuses(selle vedru) taga on siin teemas varem jutuks olnud selle sama bimetalli tööd optimeeriv spiraal, mida juhib üks temperatuuri andureist. Kui katki või lahti, siis klappi kinni ei tõmba, selle tagajäriel kehv käivitumine külmast peast, halb kiirendus enne mootori töötemperatuurini soojenemist. Samas käima läheb sul ilusti, kui õieti aru saan... Kui selle regull paigast, siis võib tõusta kütusekulu, mootor hakata puterdama jms.
Pistikud ümber 2E2 karpa.
Üks karpa sõidusuunas vasakul küljel(üksik juhe) läheb ülalmainitud spiraalile- ei oska kuidagi veaga seostada.
Karpa esiküljel üksik juhe, mis läheb by-passi soojendusse. Juhe endal katki olnud, pole sarnast probleemi olnud...
Karpa paremal/tagumisel küljel- termotime valve(see ümmargusem)- tõstab külmkäivitusel vaakumiga pöörded sõltuvalt ümbritsevast temperatuurist mõneks ajaks ca 2200-3000. Endal pole juhust olnud, et sellega probleemi oleks. Enda masinatel tõstab pöördeid mõnest sekundist ca 10-15 sekundini.
Pöörete tõusu katkine juhe või puuduv vool ei tekita, siis peaks klapp ise "segast panema", et tembutama hakkaks. Samas ei leia ühist nimetajat selle "kolme pütiga" käimise ja selle klapi vahel esmapilgul... Kui pistik lahti tõmmata selle küljest, peaksid need kõrged pöörded alla tulema igal juhul.
Siis on veel nn. cut-offi klapp(rohkem tagumisel küljel), mille ülesanne on mootoripidurdusel segusiibri täielik sulgemine läbi vaakumi. Juhib relee kaitsmeplokis.
Kui ei saa voolu, või ei toimeta, siis peaks soe mootor välja surema. Kui klapp ise ei pea, siis lihtsalt ei lase siibrit "nulli". Ei usu seost probleemiga.
Kui võimalikke variante läbi mängida siis võiks olla süüdi see termo time valve(eestikeelne vaste oleks vast "termo aeg klapp" vms), ainuke küsitavus asja juures on see imelik töötamine kuni soojenemiseni. Eriti kui sõidu pealt pöördeid peale lööb suva hetkel.
Pistikud ümber 2E2 karpa.
Üks karpa sõidusuunas vasakul küljel(üksik juhe) läheb ülalmainitud spiraalile- ei oska kuidagi veaga seostada.
Karpa esiküljel üksik juhe, mis läheb by-passi soojendusse. Juhe endal katki olnud, pole sarnast probleemi olnud...
Karpa paremal/tagumisel küljel- termotime valve(see ümmargusem)- tõstab külmkäivitusel vaakumiga pöörded sõltuvalt ümbritsevast temperatuurist mõneks ajaks ca 2200-3000. Endal pole juhust olnud, et sellega probleemi oleks. Enda masinatel tõstab pöördeid mõnest sekundist ca 10-15 sekundini.
Pöörete tõusu katkine juhe või puuduv vool ei tekita, siis peaks klapp ise "segast panema", et tembutama hakkaks. Samas ei leia ühist nimetajat selle "kolme pütiga" käimise ja selle klapi vahel esmapilgul... Kui pistik lahti tõmmata selle küljest, peaksid need kõrged pöörded alla tulema igal juhul.
Siis on veel nn. cut-offi klapp(rohkem tagumisel küljel), mille ülesanne on mootoripidurdusel segusiibri täielik sulgemine läbi vaakumi. Juhib relee kaitsmeplokis.
Kui ei saa voolu, või ei toimeta, siis peaks soe mootor välja surema. Kui klapp ise ei pea, siis lihtsalt ei lase siibrit "nulli". Ei usu seost probleemiga.
Kui võimalikke variante läbi mängida siis võiks olla süüdi see termo time valve(eestikeelne vaste oleks vast "termo aeg klapp" vms), ainuke küsitavus asja juures on see imelik töötamine kuni soojenemiseni. Eriti kui sõidu pealt pöördeid peale lööb suva hetkel.
Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Täna käis RKsilver mu juures autot vaatamas, sain nii mõndagi teada mis autol viga .
Asi võib seisneda selles et mingi vaakum toru on lahti, ka rihm on valesti peal, kuna karpast pritsis tuld välja.
Leidsin youtubest video, kellel on sama probleem mis mul:
http://www.youtube.com/watch?v=aQfR2FKV ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Suured tänud ka RKsilverile kes viitsis läbi käija ja üle kontrollida ja ka tema sõbrale !
Asi võib seisneda selles et mingi vaakum toru on lahti, ka rihm on valesti peal, kuna karpast pritsis tuld välja.
Leidsin youtubest video, kellel on sama probleem mis mul:
http://www.youtube.com/watch?v=aQfR2FKV ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Suured tänud ka RKsilverile kes viitsis läbi käija ja üle kontrollida ja ka tema sõbrale !

-
- Huviline
- Postitusi: 110
- Liitunud: 02 Mär 2007, 10:08
- Auto: VW Passat B5 1.9TDI 81kw, Skoda Octavia 1,4 TSI G-Tec
- Asukoht: võru
- Tänanud: 2 korda
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Minul on sarnane probleem (sama mootor 1.6l 55kw) kuid hoopis vastupidine. Külmalt käivitades ei tööta mootor korralikult vaid nagu oleks 3 püta peal, turtsub. Samuti pole külmalt korralikku tühikäikku, pöörded kukuvad alla 900 ja sureb välja kuid kui hoida pöördeid, siis hakkavad mootori soojenedes ka pöörded ise tõusma ja seda sooja mootori puhul kuni 1400 pöördeni välja. Probleem on olnud juba u paar aastat ja ilmneb tugevamalt talvel, kui probleem on lihtsalt vahaelemendis, siis kas seda on võimalik veel poest ka hankida või tuleb lammutustest otsida?
Sööda hunti kuidas tahad, karu oma on ikka suurem!
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 25 Aug 2010, 19:19
- Telefon: 56365140
- Auto: BMW e30
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus: Auto tühikäigu pöörded kõrgel ?PALUN AIDAKE :(
Mul samamoodi et algul nagu 3 püta peal ja tahab välja sureda, aga mul lähevad pöörded 4000 pöördeni, ei taha üldse autoga sõita ka, see rikub ikka päris räigelt masinat..
Viimati muutis TaunoT, 03 Dets 2010, 00:40, muudetud 1 kord kokku.