kundepoolne esiuks jumala lampi lihtsalt ei jää kinni. ust avades oli kõik ok..aga kui hakkasin kinni tõmbama,siis ei lukusta ja kõik mis k**p olla võib??
ootaks kiiret abi,kuna auto seisab yhe pärani lahti uksega
Viimati muutis argo, 06 Mär 2012, 11:25, muudetud 1 kord kokku.
peep185 kirjutas:kundepoolne esiuks jumala lampi lihtsalt ei jää kinni. ust avades oli kõik ok..aga kui hakkasin kinni tõmbama,siis ei lukusta ja kõik mis k**p olla võib??
ootaks kiiret abi,kuna auto seisab yhe pärani lahti uksega
Mul on täpselt sama mure. Juhipoolne ja kõrvalistuja uks.
Soojendasin natuke juuksefööniga seda lukustussüsteemi ukse sees ja siis võttis kinni.
Mis teha, et see värk enam ära ei külmuks ?
Selle vastu lihtne lahendus. Soojenda auto korralikult üles(salong). Siis hakkab lukumehanism ilusti tööle uuesti.
Siis võtad mingi lukuõli/määrde ja õlitad selle lukumehansimi korralikult ära ja peaks asi korras olema.
Minul on vähemalt aidanud.
Endal oli sama nali täna hommikul. Juba kolmas talv algab minu jaoks nii. Ikka kui esimne külm käes ja auto ümber juba nõutult ringi kõnnin, siis turgatab pähe, et võiks varem lukud ilusti ära õlitada No ei võta see inimese õppust oma vigadest
tegelikult ei ole õlitamine yldiselt enam selliste probleemide puhul lahendus... kui siis ainult ajutiselt. (kogetud )
võta parem kogu see lukusysteem maha ja täielikult juppideks, puhasta põhjalikult ära ja pane uut määret sisse. ma lasin veel niiskuse eemaldajaga ka yle põhilised kohad
speissu kirjutas:Selle vastu lihtne lahendus. Soojenda auto korralikult üles(salong). Siis hakkab lukumehanism ilusti tööle uuesti.
Siis võtad mingi lukuõli/määrde ja õlitad selle lukumehansimi korralikult ära ja peaks asi korras olema.
Minul on vähemalt aidanud.
Endal oli sama nali täna hommikul. Juba kolmas talv algab minu jaoks nii. Ikka kui esimne külm käes ja auto ümber juba nõutult ringi kõnnin, siis turgatab pähe, et võiks varem lukud ilusti ära õlitada No ei võta see inimese õppust oma vigadest
joss1357 kirjutas:tegelikult ei ole õlitamine yldiselt enam selliste probleemide puhul lahendus... kui siis ainult ajutiselt. (kogetud )
võta parem kogu see lukusysteem maha ja täielikult juppideks, puhasta põhjalikult ära ja pane uut määret sisse. ma lasin veel niiskuse eemaldajaga ka yle põhilised kohad
Nonii, läksin siis ükspäev poodi ja ostsin ABRO AB 80 määrdeõli (spray) ja King-Silikooni. Algul ei tulnud kõrvalistuja uks lahtigi, niisiis soojendasin autot päris tükk aega koha peal, et see värk üles soojeneks ja kuigi palju ära kuivaks. Kui auto oli kuskil 30 min koha peal käinud, siis võtsin määrdeõli ja lasin nii juhi, kui ka kõrvalistuja uksel lukumehhanismi korralikult õliga üle. Ei hakkunud ma mingit ukseportet ära võtma, vaid panin sprayle pikenduse otsa ja lasin väljast poolt igast erinevast poosist sinna luku sisse seda õli nii palju kui sain. Lõpuks käis see mehhanism sama ilusti kui üks õlitatud asi käima peab. Siis võtsin silikoonõli ja tegin sellega kõik ukse tihendid üle. Ma VÄGA LOODAN et ma nüüd midagi ära ei sõna, aga peale seda väikest nokitsemist töötab kõik kenasti
Ennast ka huvitaks ,et kas aitas ainult väljastpoolt ilma lukumehanismi maha võtmata õlitamine.Sama jama endal ka juhiuks ei jää kinni.Pealtvaadades tundub ,et eelmine omanik on lukumehanismi vahele lausa tavotilaadset ollust pannud ,mis nüüd talvel hanguma kipub.äkki on kellegil kogemusi sama hädaga,et siis kas lukk maha ,või on mingi spets vedelik mis selle hangunud rasva sealt välja peseks ilma lahti võtmata?Niipalju veel ,et proovisin wd 40 aga tolku miskit polnud.
endal oli ka taga uks, lahti tegid -kinni ei jää. pritsisin aerosool üli vahele liigutasin natsa keelt edasi tagasi ja toimib siia maani. mingit fööni ei kasutanud, miinuskraadidega. oli mingi 2-3 nädalat tagasi.
Viimati muutis elias, 12 Dets 2012, 16:53, muudetud 1 kord kokku.
õlitamine määrimine jne jne on ajutine lahendus. minul püsis 2 talve
olin noor ja rumal võtsin lahti puhastasin ära ja olin tubli poiss lasin aerosool määrdega kokku. 2 talve hiljem oli määre piisavalt tatt et enam ei lasknud väikestel asjadel seal vabalt liikuda.
peale seda võtsin uuesti lahti tegin puhtaks keemia ja lapiga ja nüüd 3a käinud.
raiku kirjutas:õlitamine määrimine jne jne on ajutine lahendus. minul püsis 2 talve
olin noor ja rumal võtsin lahti puhastasin ära ja olin tubli poiss lasin aerosool määrdega kokku. 2 talve hiljem oli määre piisavalt tatt et enam ei lasknud väikestel asjadel seal vabalt liikuda.
peale seda võtsin uuesti lahti tegin puhtaks keemia ja lapiga ja nüüd 3a käinud.
määrded koguvad tolmu külmuvad tatiks jne jne.
Tänud seda oligi tarvis teada.Ja nagu öeldud eelmine omanik oligi seda ülemäärimis teed läinud.Nii,et mul siis nüüd päevatöö kindlustatud selle pasa puhastamiseks
dub1 kirjutas:mina olen WD-40 lasknud mehanismile ja pole siiani probleeme olnud...
Lisaks veel juurde, et WD-40 sisaldab ka vana määret lahustavaid komponente,
niiet sellega uputades ja samal ajal lukudetaile logistades on isegi mingi tõenäosus ilma lammutamata asi jälle liikuma saada.
raiku kirjutas:õlitamine määrimine jne jne on ajutine lahendus. minul püsis 2 talve
minujaoks oleks selline niinimetatud ajutine lahendus täiesti piisav. pole ju keeruline paari aasta tagant õlitada. enamustel see paariaasta tagune õlitamine oleks juba järgmisel autol.
raiku kirjutas:õlitamine määrimine jne jne on ajutine lahendus. minul püsis 2 talve
minujaoks oleks selline niinimetatud ajutine lahendus täiesti piisav. pole ju keeruline paari aasta tagant õlitada. enamustel see paariaasta tagune õlitamine oleks juba järgmisel autol.
minu auto puhul selle pea süsteemi juurde väljastpoolt ei pääse. ehk siis uksepolster maha lukk välja pilbasteks puhtaks jne jne