Golf 3 1.4 ei lähe salong soojaks?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Golf 3 1.4 ei lähe salong soojaks?
Autoks on siis Golf 3 92. aasta mootor 1.4. Lugu siukene, et salongsoojaks ei lähe, puhub leiget. Termostaat vahetatud, radikal papp ette pandud, veesüsteemist õhk väljas, klappide trossid üle kontrollitud, klapid liiguvad. Soendusradikas ka ei lekki, dosool ära ei kao. Et kas tuleb armatuur maha võtta ja üksipulgi laiali lammutada või pääseb soendusradikale ka kuidagi ligi ilma armatuuri maha võtmata?
Viimati muutis argo, 06 Mär 2012, 11:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Ei lähe salong soojaks
soendusradikasse lähevad 2 voolikut, kapoti alt hästi näha, võid neid katsuda kui soojaks lähevad. Võib veel olla, et radikas lihtsalt umbes, siis 1 voolikutest peaks olema soe teine jahe.
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Ei lähe salong soojaks
Üks on jummala soe ja teine vähem soe, aga eks sellepärast, et peabki nati ju jahedam olema. Ju siis peab ikka armatuuri lammutama hakkama! Keegi mingit skeemi pole välja pakkuda, et milline see soojasüsteem on ja kus klapid on?
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Ei lähe salong soojaks
Kui radikast kõik korralikult läbi käib, siis ei saa niisama käega küll aru temperatuuri vahest. Pigem kahtlsutaks ka soojenduseradika umbe minemist, igaks juhuks võid muidugi klapid ja nende trossid üle vaadata.Tiiger88 kirjutas:Üks on jummala soe ja teine vähem soe, aga eks sellepärast, et peabki nati ju jahedam olema. Ju siis peab ikka armatuuri lammutama hakkama! Keegi mingit skeemi pole välja pakkuda, et milline see soojasüsteem on ja kus klapid on?
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Ei lähe salong soojaks
Klapid liiguvad ja trosside süsteem sai maha kakutud. Lisaks on võetud soojendusradikasse minevad torud lahti selle mootoripoolse otsa pealt ja õhk käib nö. puhtalt läbi, ummistust ei tahaks kahtlustada. Aga kas ei või nii olla, et ee, üks jublakas on seal harus katki kuhu need lõdvikud külge käivad plastmassist. Sealt immitseb imeõrnalt dosooli välja, ja kui auto jahtuma hakkab siis kakub lisaõhku sisse süsteemi ja ikkagi on lõpuks õhk sees. Seal kuskil üks pragu on noh, ma täpselt ei oska seletada, sest auto pole ka minu oma ja pole seda jublakat uurimas käinud.woody kirjutas:Kui radikast kõik korralikult läbi käib, siis ei saa niisama käega küll aru temperatuuri vahest. Pigem kahtlsutaks ka soojenduseradika umbe minemist, igaks juhuks võid muidugi klapid ja nende trossid üle vaadata.Tiiger88 kirjutas:Üks on jummala soe ja teine vähem soe, aga eks sellepärast, et peabki nati ju jahedam olema. Ju siis peab ikka armatuuri lammutama hakkama! Keegi mingit skeemi pole välja pakkuda, et milline see soojasüsteem on ja kus klapid on?
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Ei lähe salong soojaks
Kas see jublakas asub plokikaane küljes? Kui jah, siis sealt võib jahutusvedelik jalga lasta küll, aga salongi soojale ta nii palju mõjuda ei tohiks.
Kõige parem, tehke loom katse, auto käima, kuumaks, soojendus kuuma peale ja mootorile pöörded peale, kui siis ka ikka veel leiget puhub, siis mina kahtlustan ikkagi korras termostaadi korral salongiradikat, see õhk vüib sealt ju läbi käija, aga kas ta käib läbi tervest radikast või ainult mingist osast, see mõjutab ka juba soojus juhtivust.
Kõige parem, tehke loom katse, auto käima, kuumaks, soojendus kuuma peale ja mootorile pöörded peale, kui siis ka ikka veel leiget puhub, siis mina kahtlustan ikkagi korras termostaadi korral salongiradikat, see õhk vüib sealt ju läbi käija, aga kas ta käib läbi tervest radikast või ainult mingist osast, see mõjutab ka juba soojus juhtivust.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Ei lähe salong soojaks
See jublakas oli vast plokikaane küljes jamh. Aga ega siis midagi, kui kellelgi ideid on pakkuda siis reedeni pakkuge....woody kirjutas:Kas see jublakas asub plokikaane küljes? Kui jah, siis sealt võib jahutusvedelik jalga lasta küll, aga salongi soojale ta nii palju mõjuda ei tohiks.
Kõige parem, tehke loom katse, auto käima, kuumaks, soojendus kuuma peale ja mootorile pöörded peale, kui siis ka ikka veel leiget puhub, siis mina kahtlustan ikkagi korras termostaadi korral salongiradikat, see õhk vüib sealt ju läbi käija, aga kas ta käib läbi tervest radikast või ainult mingist osast, see mõjutab ka juba soojus juhtivust.

Re: Ei lähe salong soojaks
kui ka radika vahetus (ma ei saanud aru kas sa seda plaanisid) ei aita siis kontrolli igaks-juhuks veepumpa ka. võibolla on labad katki või käib võllil vabalt ringi - siis ei käi vedelik korralikult ringi ja ongi esimese asjana salong jahe.
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Ei lähe salong soojaks
ounou kirjutas:kui ka radika vahetus (ma ei saanud aru kas sa seda plaanisid) ei aita siis kontrolli igaks-juhuks veepumpa ka. võibolla on labad katki või käib võllil vabalt ringi - siis ei käi vedelik korralikult ringi ja ongi esimese asjana salong jahe.
Aga mõtle korra seda, et soendusradika voolikud on mõlemad kuumad...., seega käib jahutusvedelik ringi

-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Dets 2010, 16:51
- Telefon: 55606240
- Auto: VW Vento
- Asukoht: Viljandi
Re: Ei lähe salong soojaks
Tere, mure sai lahendatud ja lõpptulemus suht piinlik
Igatahes lugu selline, et kui kunagi oligi see probleem, et ei läinud soojaks siis peale lammutamist ja asjade vahetust juhtus lõpuks nii, et see külma-sooja nupp ei tõmmanud sooja peale keerates piisavalt trossi ja ongi kogu lugu. Olen vastanuile tänulik 

