Turborõhu andur

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas Dex »

On kellegil laenata Tartus turborõhu andurit. Mootoriks 1,9TDi 85kw. Tahaks teada kas on selle viga, et auto edasi ei liigu.
Keegi teab kas 96KW mootoril on sama andur peal?
Viimati muutis Dex, 06 Dets 2010, 12:40, muudetud 1 kord kokku.

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas corbe »

Mul on garaažis originaal 1,9 110 kw turborõhu andur, mis tehasest peale pandud. Kuna uuel turborõhu torul oli teistsugune pese, mis nõudis uut andurit, siis vana seisab. Ise asun Tallinna lähiümbruses.
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] sa ju Tartus :D
Viimati muutis corbe, 06 Dets 2010, 13:31, muudetud 1 kord kokku.

mallor
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 30 Nov 2009, 15:02
Asukoht: tartu

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas mallor »

mis moodi sul see minek siis on?kuidas see viga tunda annab?kas siis natuke korraksd aitab kui süüte välja keerad ja siis uuesti käima paned?

Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas Dex »

mallor kirjutas:mis moodi sul see minek siis on?kuidas see viga tunda annab?kas siis natuke korraksd aitab kui süüte välja keerad ja siis uuesti käima paned?
Uimane minek on algusest peale. Kui hullult gaasi anda 3-ndaga siis viskab umbes 75-80km/h täielikult jõua tagant ära.
Mootoris näitab ka selliseid vigasid
VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 019 FC
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0001SG 1515
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00020
Additional Info: VSSZZZ7MZ2V519696 VWZ1Z0A1961829
4 Faults Found:
17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus
P1161 - 35-10 - - - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground
P1156 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -

corbe
Huviline
Postitusi: 1203
Liitunud: 16 Juul 2005, 00:38
Auto: A5
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas corbe »

See viimane viga, mille ta sul avastas. Sellega on enda vanal autol kurvad kogemused, nimelt andis see samune asi mäeku et turbo on kehvas seisus ja lõpuks sai ta lihtsalt otsa. Samamoodi viskas turbo tagant ära kui oli nii öelda punases alas pööretega.
Ehk on abi sellest:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... DI-fix.htm

Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas Dex »

corbe kirjutas:See viimane viga, mille ta sul avastas. Sellega on enda vanal autol kurvad kogemused, nimelt andis see samune asi mäeku et turbo on kehvas seisus ja lõpuks sai ta lihtsalt otsa. Samamoodi viskas turbo tagant ära kui oli nii öelda punases alas pööretega.
Ehk on abi sellest:
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult ... DI-fix.htm

Mul pööretega ei jõuagi punassesse alasse. 2500-3000 vahel viskab tagant jõu ära

mõmm
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15 Nov 2010, 18:02
Auto: Volkswagen Passat Highline TDI 103 kw 2007.a
Asukoht: Tartu/Võru

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas mõmm »

Kuidas sul see probleem lahenes?

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

Selline küsimus, et lõi endalgi korra selle vea ette, aga nüüdseks on ise ära kadunud, kustutasin vea ära ja olen proovinud sõita mitu päeva ei miskit, vahepeal tõesti kadus turbo ära ja selline tunne, et lükka jalaga hoogu juurde, aga seda just ainult külmalt, soojalt on tipp topp ja peksa pedaali palju jõuad. Oskab keegi miskit kosta, et mis olla võis?

Kood: Vali kõik

1 Fault Found 
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
            P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas copilot »

Nokia555 kirjutas:Selline küsimus, et lõi endalgi korra selle vea ette, aga nüüdseks on ise ära kadunud, kustutasin vea ära ja olen proovinud sõita mitu päeva ei miskit, vahepeal tõesti kadus turbo ära ja selline tunne, et lükka jalaga hoogu juurde, aga seda just ainult külmalt, soojalt on tipp topp ja peksa pedaali palju jõuad. Oskab keegi miskit kosta, et mis olla võis?

Kood: Vali kõik

1 Fault Found 
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
            P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms

Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective


Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Diesel Power KEEPS ME GOING

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

copilot kirjutas:
Nokia555 kirjutas:Selline küsimus, et lõi endalgi korra selle vea ette, aga nüüdseks on ise ära kadunud, kustutasin vea ära ja olen proovinud sõita mitu päeva ei miskit, vahepeal tõesti kadus turbo ära ja selline tunne, et lükka jalaga hoogu juurde, aga seda just ainult külmalt, soojalt on tipp topp ja peksa pedaali palju jõuad. Oskab keegi miskit kosta, et mis olla võis?

Kood: Vali kõik

1 Fault Found 
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
            P1557 - 35-10 -  -  - Intermittent
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Possible Symptoms

Reduced power output
Limp mode
Possible Causes
Boost Pressure too High
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
Charger Pressure Control defective
VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective


Possible Solutions

Check Hoses/Pipes to/between Components
Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check / Clean mechanism for variable nozzles
Eks peab siis kuhugi testima viima, kes asja jagavad, ise eriti ei tea midagi mootoritest, rääkimata sellest uuest, mida ainult paar kuud omanud.
Kliimal ka mõned errorid sees:

Kood: Vali kõik

3 Faults Found 
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 
            35-10 -  -  - Intermittent
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 
            35-00 -  - 
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            35-00 -  - 

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas copilot »

kas külmalt mõtled seda kui moto külm aga väljas plusskraadid v siis kui väljas on kah olnud mõnda aega miinuses ja moto kah maha jahtunud a la üleöö seisnud? geomeetria juhtimine tasuks üle kontrollida ja et kas turbo geomeetria juhuslikult kinni ei kipu jääma.
Diesel Power KEEPS ME GOING

Nokia555
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Turborõhu andur

Lugemata postitus Postitas Nokia555 »

copilot kirjutas:kas külmalt mõtled seda kui moto külm aga väljas plusskraadid v siis kui väljas on kah olnud mõnda aega miinuses ja moto kah maha jahtunud a la üleöö seisnud? geomeetria juhtimine tasuks üle kontrollida ja et kas turbo geomeetria juhuslikult kinni ei kipu jääma.
Esimest korda esines nii: Hommikul 9-10 ajal umbes -25C väljas, auto ööläbi seisnud, panin tööle töötas kõik ok, sõitsin umbes 500m ja siis hakkasin väikesest mäest ülesse liikuma ja enam edasi ei läinud, aitas siis korra välja lülitus, on samamoodi olnud ka mingi -5C-ga. Seda ainult korra, kui juba korra kinni panna ja uuesti tööle, siis enam pole olnud. Soojalt ei ole midagi, siis on kõik ok ja liigub nagu mega hästi.

Vasta

Mine “Diislid”