1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga
Tekkis enne vurts paisupaaki ja on ka praegust. Teeb täpselt samasuguse hääle. Enne aga tosool kadus mis peale remonti ilusti maksimumis püsib.
Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga
Sama mure mis teema alguses....ja peksab paisupaagist tosooli väljabja sooja asemel puhub leiget...ja head jutumehed siin,et surve pebki olema...kui voolikud kivikõvad,siis ilmselgelt on midagi väga viltu...aga siib lugedes si** agi targemaks ei saanud,vaid seda palju peab survet olema...seda oskab iga üks netist vaadata,aga vähesed kondrollida. Ja pole vahet kas 0.1 või 0.2 par rohkem või vähem. On kellegil reaalselt ka mingeid ideid milles võib viga olla?
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga
Enamasti on liigses surves jahutusvedelikus süüdi plokikaane tihend. Ega paisupaak õline pole seestpoolt?
Kui õline ei ole siis kontrollida peaks saama veel spetsiaalse testriga mis mõõdab co2 olemasolu jahutusvedelikus.
Kui õline ei ole siis kontrollida peaks saama veel spetsiaalse testriga mis mõõdab co2 olemasolu jahutusvedelikus.
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga
Jahutusvedeliku lahkumine paagist normaalne ei ole.
Minu meelest vigu võib olla 3. Paisupaagikork ei toimi, süsteemi ringlus häiritud (ummistus) või silindrisurve jõuab süsteemi.
Ja J.Aru jõudis kirjutada juba co testrist.
Minu meelest vigu võib olla 3. Paisupaagikork ei toimi, süsteemi ringlus häiritud (ummistus) või silindrisurve jõuab süsteemi.
Ja J.Aru jõudis kirjutada juba co testrist.

-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga
Tõstan vana teemat. Tegu siis 1.9tdi 66kw,1z mootoriga. Mure selline. Auto käima pannes ja kui mootor soojeneb siis soojaks lähevad ülemine radika lõdvik ja üks soendusradika toru. Ülejäänud on kõik külmad. Samuti ei lähe jahutusradikas soojaks ka siis mitte kui temp tõuseb 90 craadi näitikutel. Ja tagatibuks kui kork maha keerata siis lööb jahutusvedeliku üle ääre. Ja kui pöördeid stabiilselt hoida 2000 peal siis puhub sooja salongi ja paisupaagis vahepeal muliseb. Vahetatud on veepump ja termostaat. 2päeva tagasi polnud probleemi ja veepump on vahetatud umbes kuu tagasi.
Ise kahtlustan plokikaane tihendit aga äkki kellegil veel soovitusi mida enne kontrollida?
Ja temperatuur üle 90 ei tõuse, et nagu keema ka ei lähe
Ise kahtlustan plokikaane tihendit aga äkki kellegil veel soovitusi mida enne kontrollida?
Ja temperatuur üle 90 ei tõuse, et nagu keema ka ei lähe
Viimati muutis dub1, 15 Dets 2016, 18:38, muudetud 1 kord kokku.
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 02 Jaan 2009, 14:49
- Telefon: 5I9I26II
- Auto: Alhambra
- Asukoht: Jõhvi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga
Õhk süsteemis, aja kuskil hunniku või kaldtee peal nina püsti ja kontrolli siis jahutusvedelikku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: 1.9 tdi 81 kw mure jahutusvedeliku suure rõhuga
Pane jahutusvedeliku tase normi, hoia pöörded mingi aeg 2500 ligi ja vaata kas soojendusest hakkab sooja tulema. Kui tuleb siis peaks soojendusradiaator olema õhust vaba. Kontrolli kas paisupaagis on tase langenud (ära korki lahti keera muidu viskab vedeliku välja!), lase mootoril jahtuda ja vajadusel lisa vedelikku juurde. Mõningane mulin paisupaagis on normaalne kuna süsteemis toimub tsirkulatsioon. Kas ja millal süsteem peaks suurele ringile minema e. kogu jahutusradiaator kuumaks ei oska kommenteerida (sõltub ka termostaadist), talvisel ajal diislid ei soojenegi suurt, vahest siis ainult pikemal maantee otsal.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..