G4 Esimese silla üks ratas veab rohkem kui teine?!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Juul 2008, 18:13
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
G4 Esimese silla üks ratas veab rohkem kui teine?!
Nimelt talvise libedusega tundub, et kohalt ära minnes veaks nagu esisillal parem poolne ratas rohkem kui vasak poolne.
Ehk parem ratas hakkab varem ringi käima ja kui tükkaega on ratas tühja ajanud, haakub vasak poolne.
Kas selline asi on normaalne või on sillal midagi läbi või läbi minemas?
Ning kui üks ratas viskab teise ratta ka vedama siis kostub salongi tugev kohin/kraapimine nagu ABS´i pidurdades.
Autoks Golf 4 1,8T (puudub arvatavasti ESP sest nuppu pole salongis)
Loodan et keegi sai mu segasest jutust aru ja oskab midagi tarka öelda.
Ette tänades!
Ehk parem ratas hakkab varem ringi käima ja kui tükkaega on ratas tühja ajanud, haakub vasak poolne.
Kas selline asi on normaalne või on sillal midagi läbi või läbi minemas?
Ning kui üks ratas viskab teise ratta ka vedama siis kostub salongi tugev kohin/kraapimine nagu ABS´i pidurdades.
Autoks Golf 4 1,8T (puudub arvatavasti ESP sest nuppu pole salongis)
Loodan et keegi sai mu segasest jutust aru ja oskab midagi tarka öelda.
Ette tänades!
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: G4 Esimese silla üks ratas veab rohkem kui teine?!
See on elektrooniline difrilukk ehk läbilibisevat ratast pidurdatakse ABS-i kaudu ja seetõttu kandub osa pöördemomendist (jõust) teisele rattale.Enrico_P kirjutas:Ning kui üks ratas viskab teise ratta ka vedama siis kostub salongi tugev kohin/kraapimine nagu ABS´i pidurdades.
Ma arvan, et sul ei ole midagi seal viga, sest praegu on pidevalt rataste all erinev kiht lund-jääd-soolaplöga vms. ja seega ei saagi ratastel võrdne pidamine olla.
Re: G4 Esimese silla üks ratas veab rohkem kui teine?!
Kas see eeldab, et mingid pistikud lähevad käigukasti külge veel peale tagurpidikäigu lüliti ja kiirusanduri? Minul on golfile 5 käigulise kasti asemel 6 käiguline pandud ja õrnalt on mingit pirinat kuulda, kui kohalt liikuda. Kuidas seda täpselt juhitakse? Kui kiiresti see elektroonika reageerib? Kas suvel kui kõva pinnase peal on sellest ka kasu ?
Ja veel targematele küsimus:
Kui ma ühe esimese otsa üles tõstsin ja mootoriga ratast ringi ajasin, et rattalaagrit kontrollida, tahtis auto maha sõitta. Kas need on omavahel seotud?
Ja veel targematele küsimus:
Kui ma ühe esimese otsa üles tõstsin ja mootoriga ratast ringi ajasin, et rattalaagrit kontrollida, tahtis auto maha sõitta. Kas need on omavahel seotud?
Jooge piima!
Re: G4 Esimese silla üks ratas veab rohkem kui teine?!
Minu teada pole käigukastil selle süsteemiga midagi pistmist, see toimib absi kaudu. Minu autol reageerib suht kiirelt, väikest libisemist lubab.Martti kirjutas:Kas see eeldab, et mingid pistikud lähevad käigukasti külge veel peale tagurpidikäigu lüliti ja kiirusanduri? Minul on golfile 5 käigulise kasti asemel 6 käiguline pandud ja õrnalt on mingit pirinat kuulda, kui kohalt liikuda. Kuidas seda täpselt juhitakse? Kui kiiresti see elektroonika reageerib? Kas suvel kui kõva pinnase peal on sellest ka kasu ?
Ja veel targematele küsimus:
Kui ma ühe esimese otsa üles tõstsin ja mootoriga ratast ringi ajasin, et rattalaagrit kontrollida, tahtis auto maha sõitta. Kas need on omavahel seotud?
Ülesse tõstsid ainult ühe poole ja teise maha jätsid siis ilmselt rakenduski see süsteem ja pidurdas õhus oleva ratta kinni ja jõud läks maas olevale ning auto tahtis maha sõita.
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 09 Juul 2008, 18:13
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Re: G4 Esimese silla üks ratas veab rohkem kui teine?!
Kuid suvisel ajal sõites kulus parem poolne rehv rohkem ära kui vasak,
seepärast eeldasingi et miski on jama ja et vasak ratas hakkab liiga hilja järgi.
Kas selle õiget korrasolekut annab kuidagi ise ka kontrollida või aru saada?
seepärast eeldasingi et miski on jama ja et vasak ratas hakkab liiga hilja järgi.
Kas selle õiget korrasolekut annab kuidagi ise ka kontrollida või aru saada?
Viimati muutis Enrico_P, 14 Dets 2010, 23:45, muudetud 1 kord kokku.
Re: G4 Esimese silla üks ratas veab rohkem kui teine?!
Sa lased suvel iga nurgapeal ketsi all ringi? Kui ei lase ja rehv paremal kiiremini kulub siis soovitaks hoopis sillastendi pöörduda.
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: G4 Esimese silla üks ratas veab rohkem kui teine?!
Siis käi tõesti esmalt sillastendis ära. Kui sild ikka väga paigast ära on, võib tõesti see isegi vedu mõjutama hakata. Omast kogemusest võin öelda, et minu kunagisel Honda Prelude'l olid samad sümptoomid kuni silla paika reguleerimiseni.Enrico_P kirjutas:Kuid suvisel ajal sõites kulus parem poolne rehv rohkem ära kui vasak,