Liigne turbo rõhk?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 42
- Liitunud: 15 Nov 2010, 15:36
- Telefon: 56905122
- Auto: VW Passat 1.9TDI, Audi V8
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Liigne turbo rõhk?
Tegu B4 1.9TDI-ga 66kw ja probleem selles, et autol on ostes saati olnud selline probleem et kuskil ligi 4k rpm juurest tekiks nagu fuel cut, rõhk on nelde pöörete juures 1,1-1,2bari. Ja hakkab mõneks hetkeks käima ainult kahe pütaga (umbes kuni 10seki) ja siis peale seda taastub kõik normaalseks, aga kui kella järgi vaadates üle 1bari väga kellale ei vajuta siis on asi igati Ok, seega oletan, et asi on liigses ülelaaderõhus mida ei suuda org MAP andur välja lugeda ja tekitab fuel cuti. Mis selle vastu aitaks? Kas keerata rõhku maha mehaaniliselt (seletaks keegi täpselt kuidas selle isendil see käib see WG varda reguleerimine käib) või on võimalik ajule teha arusaadavaks see või petta kuidagi.
Viimati muutis Üll, 18 Dets 2010, 22:06, muudetud 1 kord kokku.
Esimene quattro läheb ikka kõveraks
Re: Liigne turbo rõhk?
hea oleks kui saaks arvuti järgi visata
aga turbo küljes, sinnas kus vaakum voolik läheb, seal all on varras, seda saab regullida,keera seda pikemaks ja proovi siis
turbo sees peaks olema vastupidi labad mis muudavad nurka selle vaakumi abil
aga turbo küljes, sinnas kus vaakum voolik läheb, seal all on varras, seda saab regullida,keera seda pikemaks ja proovi siis
turbo sees peaks olema vastupidi labad mis muudavad nurka selle vaakumi abil