Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Ma võin enda autol reede hommikul need andurite näidud üle vaadata, kui on sarnased siis ei tasu sul vast neid andureid vahetama hakata. Siis on võrdlusmoment olemas. Akust oleneb kindlasti väga palju. Kui sõidan ainult linna otsi, siis peale paaripäevast seismist hoian ka sõrmed ristis, et ikka käima veaks, akul pole üldse jõudu. Kui sa seda veel proovinud ei ole, siis tee üks korralik laadimistsükkel akule laadijaga. Saad vähemalt akuprobleemi välistada. Starter juba kallim lugu. Ja startereid taastatakse ka, uut pole vast kohe vaja osta.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Niih ostsin ja vahetasin kütte temp anduri ära. Ühe hooga sai pandud tagasivooluklapp ja süüde sätid ülesse poole rohelist joont. Sõites ei tundnud enam varasema süütega jõuetust nagu enne. Ootan hommikut eks siis ole näha jälle. Kütte alla vajumis põhjustaja võis oll ka pumba otsas olev klapp, seal kus tagasivooluvoolikud kinnituvad. Vaatasin et uus pea 600kr.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Paluks täpset juhendit kui viitsid kirjutada kuidas anduri vahetamine toimus kui juhuslikult ise vahetasid.sander k kirjutas:Niih ostsin ja vahetasin kütte temp anduri ära. Ühe hooga sai pandud tagasivooluklapp ja süüde sätid ülesse poole rohelist joont. Sõites ei tundnud enam varasema süütega jõuetust nagu enne. Ootan hommikut eks siis ole näha jälle. Kütte alla vajumis põhjustaja võis oll ka pumba otsas olev klapp, seal kus tagasivooluvoolikud kinnituvad. Vaatasin et uus pea 600kr.
KAs võtsid pumba maha või said niisama kaane maha?
Mingeid erilisi võtmeid vajasid?
Võrdle küttekulu enne anduri vahetust ja pärast.
Mul samuti vaja andur vahetada.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Anduri vahetus võttis koos võtmete otsimisega aega umbes 5 min. Võtmeteks on vaja torx t30 ja boch pumba spets kolmnurkset padrunit. Selle puudumisel saab ka 7mm padruni otsa koputada. Tuleb eemaldada pumba kõige ülemine kaas. Seal on 3 lühikest polti ja siis see pikem spets padruniga polt. Kui see maas siis on näha dosaatori liigutamise mehanismus ja siis kahe väikese torx poldiga kinnituv andur. Suurust võtmel ei mäleta, aga enam levinud komplektides oli kõige väiksem. Vaatad kumba pidi andur küljes oli ja siis paned samamoodi uue külge. Küttekulu veel kommenteerida ei oska, aga mootor tundub erksam. Proovisin peale 5h seismist ja poolest pöördest läks. Küünla aeg oli kuskil 10 sek. Eks hommiku ole näha kas peab käiama või läheb nüüd normaalselt. Enne vahetust oli küttekulu puhas tartu linn 7,5-8. Paari nädalaga saab selgeks kui palju nüüd hakkab võtma. Tänane päev kompu järgi kõvasti vajutades oli 7,8. Auto käis mingi pool tundi kohapeal ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Vaata siis huvi pärast IQ ehk kütuse pritsekogus ka üle arvutist, oleks huvitav teada kas see tõesti pumba kaane maha võtmisega ei muutunud? Ehk on teravam minek sellest tingitud, et kaas liiku ikk mikromeetri õiges suunas ja kütusekogus suurenes pisut? Olen ise VAG-COM'iga kütusekogusega katsetanud ja kui ikka täitsa põhja lajatada siis on auto krapsakam küll. Samas, põhja ma teda ei jätnud, sest see kraapis kompuutri kütusekulu näidust mingi 1,5l maha, nii imelik kui see ka ei tundus. Ehk siis aju hakkab rohkem kütust pihustama, kütust kulub pisut rohkem, minek paraneb, kuid kompuuter hakkab vähemaks valetama kulu. Saksa teadus..
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Pritsekogus ei muutunud kuna füüsiliselt kaant ei eemaldanud. See kaas on kahest osast ja ülemisel osal pole mingit seost pritsekogusega. Ülemise kaane all kütte teamp andur ja quantity adjuster.
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... =fuel+temp
Siist suht selgelt selle vahetus näha.
Pritsekogus on 4,2mg/hub töösooja mootoriga. Praegust kompu näitab enam vähem täpselt. See pritsekoguste värk on pöördvõrdeline ja sellepärast ajab kompu ka lolliks. Instrumentidest saab adaptsiooni ka muuta et täpsemaks ajada.
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... =fuel+temp
Siist suht selgelt selle vahetus näha.
Pritsekogus on 4,2mg/hub töösooja mootoriga. Praegust kompu näitab enam vähem täpselt. See pritsekoguste värk on pöördvõrdeline ja sellepärast ajab kompu ka lolliks. Instrumentidest saab adaptsiooni ka muuta et täpsemaks ajada.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Mind ajas segadusse see, et tolle special poldi auk on ovaalne, mis tähendab, et kaanele on mingi mänguruum ette nähtud. Kuigi teised kolm polti ei saa kuhugi liikuda. Aga jah, sul on õigus, kütusekoguse muutmiseks tuleb siis keskmist osa kopsida.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
kuna ennem anduri vahetust andsid hea ülevaate tempidest siis hea oleks näha sama pilti nüüd hommikul täiesti külma mootori puhul peale selle anduri vahetust, et kas on mingeid muutusi ja mis suunas
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Pole aega saanud. Homme ehk võimalus vaadata. Igal juhul suurt targemaks asi ei läinud. Hommiku vaatasin et küte kõik üleval, aga käivitus pikk. Tahoka järgi ketrab aint kuskil 200 pöördega, peaks kuskil 400 olema. Peab arvutiga vaatama palju täpsemalt on. Ega vist muud enam üle ei jää kui starter maha ja uurida mis häda tal küljes on.
Teine mõte et proovin uue akuga kuidas lugu on. Saan proovida ja kui häda siis uus aku osta. Sest eile peale 5 tunnist seismist läks ilusti aga kui pikemalt seisab siis hakkab venitama. Nagu aku külmuks ära. Asi on temperatuurist sõltuv kah.
-5 kraadi siis läheb ilusti. Kui rohkem siis jamab.
Teine mõte et proovin uue akuga kuidas lugu on. Saan proovida ja kui häda siis uus aku osta. Sest eile peale 5 tunnist seismist läks ilusti aga kui pikemalt seisab siis hakkab venitama. Nagu aku külmuks ära. Asi on temperatuurist sõltuv kah.
-5 kraadi siis läheb ilusti. Kui rohkem siis jamab.
Viimati muutis Sanderl, 23 Dets 2010, 15:23, muudetud 1 kord kokku.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Uue 100Ah akuga ikka sama jama.
Panin arvutiga adaptation channel nr5 küttekoguse põhja. Pidi käivitust mõjutama. Sellega läks paremaks, enam niikaua ei pea käiama. Kuskil 5 sek läheb käima, aga õhumullid ikka jooksevad küttesüsteemis. Ei saa aru kust nad sinna tulla saavad, kui filtrist paagi poole on tagasivooluklapp pandud. Homme ostan veel ühe klapi, mis on pumba kaane peal, kus tagasivooluvoolikud kinnituvad. Seda sai ühest ja teisest otsast puhutud ja nagu lasi igat pidi õhku läbi.
Jama ikka.
Panin arvutiga adaptation channel nr5 küttekoguse põhja. Pidi käivitust mõjutama. Sellega läks paremaks, enam niikaua ei pea käiama. Kuskil 5 sek läheb käima, aga õhumullid ikka jooksevad küttesüsteemis. Ei saa aru kust nad sinna tulla saavad, kui filtrist paagi poole on tagasivooluklapp pandud. Homme ostan veel ühe klapi, mis on pumba kaane peal, kus tagasivooluvoolikud kinnituvad. Seda sai ühest ja teisest otsast puhutud ja nagu lasi igat pidi õhku läbi.
Jama ikka.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
tihti, nii uskumatu kui see ka ei ole on viga starteris. Starter nimelt ei jõua anda mootorile nii kiireid pöördeid nagu aju seda näha tahaks.
Omal on sama teema naise golfiga, et ostes saadik käias pikalt ja sai vahele aretatud takistiga relee tempi petmiseks käivituse hetkel. Usa foorumitest jäi nagu silma, et seal paljudel selline probleem ja lahendusi on kaks. Kes aretab peale anduri petmise ja teiseks pannakse uus starter ja soovitavalt võimsam kui vana ja seda siis mitte lammarist vaid poest uus ja korralik. Ka siin foorumis oli keegi kes vahetas pumpasid ja asju aga lahenduse sai uuest starterist. Vanal starteril pidi magnetid ära väsima ja sellest kaob ka starteril jõud.Sageli tekivad ka magnetitesse mõrad ja see omakorda tekitab ühe suure magnetvälja asemel kaks väikest ning starteri võim väheneb oluliselt.
Omal üks kogemus töö juurest kus meil on LT puksiir. Ühel hetkel kakkas väga halvasti käivituma nii soojalt kui külmalt. Tuli anda 3 korda järjest küünlaid ja siis hoida hinge kinni et äkki läheb. Vahel ka läks. Peale sai uus aku aga ei midagi, siis viidi diislikeskusesse kus mõõdeti kõik surved ja rõhud, vahetatu hüdrotõukurid jne. are tuli 5500.- koju jõudes oli seis sama, kui käib on kõik ok, kui jätad soojana seisma siis ei võta ka küünlaid taha ja ei ole võimali käima saada, kuigi starter nagu kerib ja jääbki kerima. Siis keegi soovitas uus starter panna ja mitte vana remontida. Sai see uus pandud BOSCH toodang nagu ikka ja ei mingeid hiinlasi. Pärast seda oh imet, nagu uus masin tehtud. Nagu starterit anda nii kerib kohe vihinal ja hetkega mootor töötab ning seda nii soojalt kui ka -20 kraadi külmaga.
Omal on sama teema naise golfiga, et ostes saadik käias pikalt ja sai vahele aretatud takistiga relee tempi petmiseks käivituse hetkel. Usa foorumitest jäi nagu silma, et seal paljudel selline probleem ja lahendusi on kaks. Kes aretab peale anduri petmise ja teiseks pannakse uus starter ja soovitavalt võimsam kui vana ja seda siis mitte lammarist vaid poest uus ja korralik. Ka siin foorumis oli keegi kes vahetas pumpasid ja asju aga lahenduse sai uuest starterist. Vanal starteril pidi magnetid ära väsima ja sellest kaob ka starteril jõud.Sageli tekivad ka magnetitesse mõrad ja see omakorda tekitab ühe suure magnetvälja asemel kaks väikest ning starteri võim väheneb oluliselt.
Omal üks kogemus töö juurest kus meil on LT puksiir. Ühel hetkel kakkas väga halvasti käivituma nii soojalt kui külmalt. Tuli anda 3 korda järjest küünlaid ja siis hoida hinge kinni et äkki läheb. Vahel ka läks. Peale sai uus aku aga ei midagi, siis viidi diislikeskusesse kus mõõdeti kõik surved ja rõhud, vahetatu hüdrotõukurid jne. are tuli 5500.- koju jõudes oli seis sama, kui käib on kõik ok, kui jätad soojana seisma siis ei võta ka küünlaid taha ja ei ole võimali käima saada, kuigi starter nagu kerib ja jääbki kerima. Siis keegi soovitas uus starter panna ja mitte vana remontida. Sai see uus pandud BOSCH toodang nagu ikka ja ei mingeid hiinlasi. Pärast seda oh imet, nagu uus masin tehtud. Nagu starterit anda nii kerib kohe vihinal ja hetkega mootor töötab ning seda nii soojalt kui ka -20 kraadi külmaga.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
oled sa muidu proovinud lahti ühendatud mootori temp andurita käivitada?
Mu golfil samuti õhumullid liiguvad seal torus ja ka ühe tuttaa samasugusel golfil liiguvad nad seal täpselt samamoodi, mis on aga paugupill iga ilmaga, seega neid mulle ma sealt taga ei ajaks igast klappidega.Samuti on omal, et kui muidu käiab 5-6 ringi siis kui lasta temp andur lahti on poole pöörde pill, seega ei mängi antud juhul need mullid seal mingit osa
Mu golfil samuti õhumullid liiguvad seal torus ja ka ühe tuttaa samasugusel golfil liiguvad nad seal täpselt samamoodi, mis on aga paugupill iga ilmaga, seega neid mulle ma sealt taga ei ajaks igast klappidega.Samuti on omal, et kui muidu käiab 5-6 ringi siis kui lasta temp andur lahti on poole pöörde pill, seega ei mängi antud juhul need mullid seal mingit osa
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Enda mõte ka samas suunas läinud. Veits kahtlema paneb see et soojast läheb normaalselt. Päris poolest pöördest ei lähe, aga siis ei venita. Samuti vaatasin et kui käiab, siis tuleb ka kütet pihustitoru vahelt, et aju nagu ei sekku. Teravusest on aint puudu. Käima lähebki alles siis kui pumpab silindrid kütet täis. Tegin katsetust et kui küünalt üldse ei anna siis kerib väga kehvalt. Tõenäoliselt siis jääb jõust puudu, kuna küte ei plahvata kohe ja mootorit raskem ringi vedada.
Uurisin ka uue starteri kohta. Pakkuda on 1,7kW ja 1,8kW. Viimaseid oli kahe tootja poolt. Lucas ja Bosch. Lucas on miski 500 odavam, aga peaks samuti norm tootja olema.
Uurisin ka uue starteri kohta. Pakkuda on 1,7kW ja 1,8kW. Viimaseid oli kahe tootja poolt. Lucas ja Bosch. Lucas on miski 500 odavam, aga peaks samuti norm tootja olema.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Ilma andurita käivitust pole proovinud. Küll aga vaatasin et mis arvuti arvab lahti ühendatud andurist ja tulemuseks oli see et võttis enam vähem keskmise tempi kütte ja sisselaske tempist. Homme hommikul on võimalus proovida ilma andurita. Proovin ära.
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Tahaks ka teada millist andurit lahti ühendada kuna peale - 10 kraadi juba vaja käiata.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
alts20. Starteril on peal ka ,,nn,, tõmberelee. Ka nende halb ühendus tekitab arusaamise nõrgast starterist.Fakt elust enesest.Starter 100% korras,kuid siiski jama. Vahetasin tõmberelee. Kõik tip-top. Minu praktika jooksul on juhtunud seda 4 korda. Seega,tõmberelee on starteri käivitus võimsuselt tugev sõna.Starter starteriks,kuid temal on abimees üleval pool. Kes sai aru,kes mitte,valik on teil. Starteri käivitus võimsus on siis maksimaalne,kui tõmberelee klemmid on korras.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Tänane käivitus oli jällegi suht valutu. Temp näitas -7 ja 2 pöördega umbes läks. Samuti tundus et starter vedas erksamalt.
Eks õige oleks starter maha võtta ja uurida mis seal defektne on, aga auto igapäev kasutuses ja pole eriti aega jamada. Kindlam uus peale panna.
Eks õige oleks starter maha võtta ja uurida mis seal defektne on, aga auto igapäev kasutuses ja pole eriti aega jamada. Kindlam uus peale panna.
-
- Huviline
- Postitusi: 127
- Liitunud: 06 Juul 2008, 15:55
- Auto: VW Passat Variant 4motion TDI 96kw; T5 Shuttle Long 2,5TDI 96kw
- Asukoht:
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Pajataks siis oma kogemusest kahe diisliga. Kuni enda 96kw PD Passat remondis oli, sõitsin 81kw A4-ga. Mõlemal oli miinuskraadidega külmkäivitusega probleeme. Tavaliselt keerasin starterit nii u sek-paar peale eelsüüte tule kustumist, aga sõbraga tegime väikese "avastuse". Nimelt relee hoiab sõltuvalt ilmast küünaldel voolu peal teinekord isegi pea-aegu 2x nii kaua, kui armatuuris tuli põleb. Nüüd olen oodanud kuni kapoti alt üsna tugev relee klõps käib ja siis starterit keeranud. Enam pole seda käiamist ette tulnud..
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
see on ammu teada tõde, et ei ole mõistlik kohe peale tule kustumist hakata käivitama vaid oodata kuulata plõksu või siis salongi tulede helenemist. Sellel teemal on iga sügis pikalt siin räägitud ja võiks eeldada, et see ei tule enamikele siin uudisena.
Teema algataja starter on tubli areng edasi kui see mis eelmise sajandi ventol.
Kuna teema algataja aastakäiguga auto puhul ei käi üldjuhul tõmberelee klemmide poolne ots lahti siis arvestades uue tõmerelee hinda poes ei näe ma küll mingit mõtet hakata sellega katsetama ja lõpuks siiski veenduda, et tuleb uus starter takkaotsa veel osta. See starter on seest reduktoriga ehk satelliitidega ja sealsete pukside kulumine on aastatega kindlasti olemas ja ka sinna kaob märgatav veojõud starteril.
Muide Tõnis2 kuidas sa väidad, et starter 100% korras??? Selleks on vaja starteri koormuspinki, mida sul päris kindlasti pole
Teema algataja starter on tubli areng edasi kui see mis eelmise sajandi ventol.
Kuna teema algataja aastakäiguga auto puhul ei käi üldjuhul tõmberelee klemmide poolne ots lahti siis arvestades uue tõmerelee hinda poes ei näe ma küll mingit mõtet hakata sellega katsetama ja lõpuks siiski veenduda, et tuleb uus starter takkaotsa veel osta. See starter on seest reduktoriga ehk satelliitidega ja sealsete pukside kulumine on aastatega kindlasti olemas ja ka sinna kaob märgatav veojõud starteril.
Muide Tõnis2 kuidas sa väidad, et starter 100% korras??? Selleks on vaja starteri koormuspinki, mida sul päris kindlasti pole
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Võibolla nõme küsimus, aga kas autol on ikka diiselmootori starter peal.
Endal oli juhus 325td peal oli mingi pihlakapritsi starter ja ei vedanud pooltki nii kiiresti kui orginaal.
Teine näide:
Audi80 1.6d läks starter läbi ja ajutisel asendasin sinna audi100 2.0bens starteri. Oli talv ja väljas -10 kraadi umbes ja masin käima ei läinud.
Öises vahetuse tööl olles käisin kolm korda öösel autot soojendamas, et hommikul käima saaks.
Endal oli juhus 325td peal oli mingi pihlakapritsi starter ja ei vedanud pooltki nii kiiresti kui orginaal.
Teine näide:
Audi80 1.6d läks starter läbi ja ajutisel asendasin sinna audi100 2.0bens starteri. Oli talv ja väljas -10 kraadi umbes ja masin käima ei läinud.
Öises vahetuse tööl olles käisin kolm korda öösel autot soojendamas, et hommikul käima saaks.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Ma tõstsin enda autol vag-comiga küünalde rakendumisgraafikut, seega hoiab mul praeguse ilmaga oluliselt kauem küünalt järel kui muidu ette nähtud. See juba ammu tõestatud et mitu küünla tsüklit ei tee midagi. Starteriga selline lugu et uus bosch 2300 ja sealt on mulle väike ale mõeldud. Tingimus see et vana tagasi annan. Tuttava kaudu saan forsist vähe parema hinnaga ja ootan ära. Paari päeva pärast selge. Üldine seis see, et külmkäivituse küttekoguse tõstmine lühendas ketramise aega tunduvalt.
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Proovi starteril pukside vahetust. Omal selline asi aitas. Puksid ise maksavad miskine 50.-
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
Sain ka tiba garaazis aega veedetud ja avastasin, et kolm eelsüüteküünalt on läbi põlenud. Kõige imelikum on see, et mõõtsin enne enda auto kallale minekut testriga vanamehe auto (N.Primera 2.0d) eelsüüteküünlad ka üle ja kolm küünalt näitasid 1,4oomi ja viimane midagi 0.65 vms. Katsetasin igaks juhuks, siis veel sädelusega ka üle ja tõesti oligi üks läbi põlenud.
VAnameha autoga lõpetanud ajasin enda auto garaazi ja tümbasin piibud küünaltelt maha ja tester ei näitanud mitte mitagi, isegi see ainuke küünal mis toimis sellel ka midagi ei näidanud tester.
Proovisin siis sädelusega ja üks sädeles kolm mitte. Nüüd küsimus, kuidas see auto -17 käima läks kui kolm küünalt läbi?
Siis proovisin nende kolme küünalde korras olekut samuti, mis soojendavad soojendusradikasse minevat vett. Küünlad ise toimivad, aga vool sinna peale ei tule.
Andsin siis ise voolu peale ja on kohe kuulda kuidas vesi hakkab susisema. KAs need küünlad kütavad vett ainult külmamootori korral või ka sooja?
Igatahes mootor oli külm.Kaitsmed kontrollisin üle, kõik olid korras. Oskab keegi öelda mida edasi teha või kus asub nende kolme küünla relee, mis võib läbi olla?
VAnameha autoga lõpetanud ajasin enda auto garaazi ja tümbasin piibud küünaltelt maha ja tester ei näitanud mitte mitagi, isegi see ainuke küünal mis toimis sellel ka midagi ei näidanud tester.
Proovisin siis sädelusega ja üks sädeles kolm mitte. Nüüd küsimus, kuidas see auto -17 käima läks kui kolm küünalt läbi?
Siis proovisin nende kolme küünalde korras olekut samuti, mis soojendavad soojendusradikasse minevat vett. Küünlad ise toimivad, aga vool sinna peale ei tule.
Andsin siis ise voolu peale ja on kohe kuulda kuidas vesi hakkab susisema. KAs need küünlad kütavad vett ainult külmamootori korral või ka sooja?
Igatahes mootor oli külm.Kaitsmed kontrollisin üle, kõik olid korras. Oskab keegi öelda mida edasi teha või kus asub nende kolme küünla relee, mis võib läbi olla?
Re: Passat 1,9tdi 81kw külmkäivitus pikk
alts20, Starter oma rootori,harjadega on üks asi,tõmberelee teine asi. Starter 100% korras ,tõmberelee klemmid ei anna käivitus voolu etteantud koguses läbi. On sellest raske aru saada?. Testimiseks on diisel mootor põrandal.
Viimati muutis T6nis2, 29 Dets 2010, 22:41, muudetud 1 kord kokku.