Olen tähele pannud, et osadel V6 Passatitel (B5) on taga mõlemil pool sumpsi torud, teistel aga mitte. Kas see on miski tuuning värk või ongi osad tehasest niimoodi tulnud?
Paar näidet:
Viimati muutis argo, 06 Mär 2012, 11:06, muudetud 2 korda kokku.
Vaevalt et mingi saksa porno tuuning on. Alles keegi müüs originaal stange lisa Universaal b5 passatile kus sumpsi augud mõlemal pool. Tegemist oli siis W8 mootoriga passati omaga kui ei eksi . Hetkel ei ole müügi kuulutust leida suutnud
edit- http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=59&t=63117 mina mõtlesin seda, et on tehase ppolt olemas kahe otsaga stange alune serv. ei väitnudki et nendel oleks originaalis stangge alt väljas ja mõlemal pool. Lihtsalt et on võimalik kasutada uuema passati oroginaalstange lisa et seda teha
Viimati muutis lonestarr, 03 Jaan 2011, 22:43, muudetud 2 korda kokku.
Siin ju selge porno kunnide disain, sest W8-t selle kere peal pole, tuli alles faceliftile. W8 sumpa augud on laiemad ja topelt otste jaoks, originaalis ei ulatu mitte ükski toru pampri spolerist väljapoole ja on alati kaldega lõigatud. Üle jäänutel on kõikide mootorite ja vedavate sildade arvust olenemata toru otsad pampri all peidus, V6-tel ja neliveol siis mõlemil pool.
Miks on vaja ajada mingit umbluud suust välja ja oletada, kui sa tegelikult ei tea millest sa räägid?
Viimati muutis jussike, 02 Jaan 2011, 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Antud konkreetset ei oska öelda, aga kohe pornotuuninguks pole ka vaja defineerida.
Remusel 1.8T jaoks (Golf 4, Audi A3) jne on kohe olemas kahepoolse otstega versioon.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335