1,9 disla (2002) õli tase üleval
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,9 disla (2002) õli tase üleval
Tasapisi tõuseb karteris õli tase. Survet pole jahustussüsteemis ega õli kork pole niiskussaastest heleda massiga kaetud.
Õlil on tunda diisli lõhna.
Mida soovitavad kogenumad tegelased kontrollida?
Õlil on tunda diisli lõhna.
Mida soovitavad kogenumad tegelased kontrollida?
Viimati muutis Lendur, 31 Dets 2010, 11:25, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Viimati muutis falcon, 09 Dets 2010, 07:05, muudetud 2 korda kokku.
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Kui leiaks täpsemaid juhiseid antud detaili vahetuseks oleks ülimalt tänulik.
Kas saab lekkida ka pump, mis kaane otsasas asub, lekkida siis mootori sisemusse?
Veidi jääb mulle arusaamatuks, mis teed mööda liigub kütus pihustist õli ruumi :-/
Kas saab lekkida ka pump, mis kaane otsasas asub, lekkida siis mootori sisemusse?
Veidi jääb mulle arusaamatuks, mis teed mööda liigub kütus pihustist õli ruumi :-/
Viimati muutis Lendur, 09 Dets 2010, 19:34, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
ise ei ole kokku puutunud, aga tean inimest kel mingil kombel PD motol lekkis kyte karterisse, tulemuseks oli see, et keps kylje pealt väljas. nii palju kui mäletan, oli põhjuseks tõsiselt kusev pihusti, kuigi ei tea kas siis juba kusev pihusti endast varem märku ei andnud. aga kyte mootoriõlis eriti hea variant ole. konsulteeri mõne just diislitega tegeleva firmaga/tegijatega. ehk leiavad vea ennem yles kui mootor laiali.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
nn kusev pihusti peaks end ilmutama tossava või kütusejanuse mootorina, aga antud juhul on gaasid täiesti normi piirides, ainus toss taga on kas külmalt vahest õrn valge nagu enamus uued autod ajavad või kõvasti "tallates" korra musta ja kütusekulu ise on lubatud piirides. Maanteesõidul koormatud autos on kulu isegi alla tehase lubatu.
Kas saan kodustes tingimustes pihusti ise välja kruvitaud ja tihendid vahetatud?
Kas saan kodustes tingimustes pihusti ise välja kruvitaud ja tihendid vahetatud?
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Pihusti tihendite vahetus eeldaks mõningaate eri tooriistade olemasolu. ( rakis millega pihusti tagasi sisse panna oma kohale) ja pikk nihik . Aga muidu läheb vaja : võtmed/padrunid : 10, 18, kuuskant nr 6, 12 kant nr 6, nr 10, korralikud pikkad peenikesed näpitsad, vooliku klambri tangid, mõned kruvikeerajad, määrimis aerosool ( S100 Kent või PowerUp STX ). Peale pihusti tihendite vahetust pihustid tuleb ära reguleerida.
Ise soovitan ara vahetada ka tandempumba tihendi.
Ise soovitan ara vahetada ka tandempumba tihendi.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Monah postitust lugedes ei tasu ilmselt ise teha kui asjaga kursis ei ole, kuigi kui antud mutrivõtmed ikka käes püsivad siis miks mitte proovida ja regull kui seda vaja lasta teha kellegil teadjamal.
Üleüldse mida seal regullitakse?
Üleüldse mida seal regullitakse?
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Eelpool räägitud remondiõpetuses saan vist välja lugeda, et tead mis teha vaja on ja pakud vastavalt teenust.
Eks mul siis jääb üle nüüd küsida, et kes ja kus ja mis rahaeest vastav probleem mul lahendatakse?
Asun oma trakatsiga täiesti põhja-eestis.
Eks mul siis jääb üle nüüd küsida, et kes ja kus ja mis rahaeest vastav probleem mul lahendatakse?
Asun oma trakatsiga täiesti põhja-eestis.
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Ega eriti keerulist midagi seal polegi, ainus trikk on selles, et pihusti sisse saada nii et paigaldamisel uued tihendid viga ei saaks , muud erilist kunsti seal polegi.
Reguleeritakse pihusti asendi plokikaane suhtes ( ehk siis keeramisega kas kella osuti järgi või vastu kuni saavutatakse teatud kaugused teatud kohtadest) ja teine asi mida reguleerida on pihusti ja nookuri vaheline vahe. Kui esimest asja ei reguleeri siis hullemal juhul mootor ei lähe käima , paremal juhul ei tööta korralikult, siis teise parameeetri reguleerimisega on nii et kui jatad tegemata ja käivitad siis paremal juhul kuidagi moodi läheb käima , hullemal juhul lööb plokikaane sisu kõik pahupidi.
Ise asun Lõuna Eestis, hindadest räägiks privas kui saadad enda auto VIN koodi siis saad konkreese hinnapakkumise vastu.
Aleksei
Reguleeritakse pihusti asendi plokikaane suhtes ( ehk siis keeramisega kas kella osuti järgi või vastu kuni saavutatakse teatud kaugused teatud kohtadest) ja teine asi mida reguleerida on pihusti ja nookuri vaheline vahe. Kui esimest asja ei reguleeri siis hullemal juhul mootor ei lähe käima , paremal juhul ei tööta korralikult, siis teise parameeetri reguleerimisega on nii et kui jatad tegemata ja käivitad siis paremal juhul kuidagi moodi läheb käima , hullemal juhul lööb plokikaane sisu kõik pahupidi.
Ise asun Lõuna Eestis, hindadest räägiks privas kui saadad enda auto VIN koodi siis saad konkreese hinnapakkumise vastu.
Aleksei
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Ai vat lõunasse ei tule. Sõidan vaid linnas ja eridiisliga, aga teil seal lõunas kontrollitakse iga külavahel
)

-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
- Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
- Asukoht:
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
sa kindlasti jätka sellega. ja soovitan eriti veel pestud kütust. Probleemid garanteeritud
-
- Huviline
- Postitusi: 50
- Liitunud: 28 Veebr 2010, 18:17
- Auto: VW Passat`04, VW Polo`96
- Asukoht:
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
kindlasti mitte. need ju ka mootorite jaoks mõeldud. aga mõnus trahv ees ootamas, kui tolli poistega sebimiseks läheb.
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Teema vahetus
)
Värviline küte on ALATI kvaliteetne, sest seda pole tolli laost väljudes keegi millgi muuga ei poolex ega ei tea veel kuidas seganud. Põllumajanduse masinad on tihtipeale kõvasti kallimas, kui mingid minusuguse odavad ära aetud volxunärakad ja hoidku taevas põllumehe kalli masina vigastamisest kehva küttega.
Enne on oht saada meie nn headest tanklatest ebaselget kütet, kui värvilisega mootorit vigastada.
Lõunaosariigi kodanikel on ju võimalus kasutada venest toodut kütet. Venes ka ei solgita diislit, sest pole mõtet. See lollile ajupesu jutt, et vene diisel halb on, see on täiesti jama. Ainus, mis sealsel küttel võib olla halvem on kekkonna saaste omadus, aga isiklikult kaldun arvama, et ka see jutt on nn euroopaliku kütte promo ja kõik.
Sama jutt siis veel. Ka venelastel on väga kallid ja uued diiselautod ja kõik sõidavad ja pole ükski automark veel garantiid andmata jätnud venemaal.
Käisin hiljuti pikemal tripil venes suht uue diislit tarvitava autoga ja võin siin küll nüüd kõva häälega väita, et auto liikus edasi tuntavalt reipamalt.
Eks see ole üks suur ajupesu kõik, nagu "sõida kaine peaga" kampaania. Meedikud väidavad, et oht tähelepanu langusele algab 0,8 p/millist, aga meil karjuvad juba 0,2 pealt, et lapsetapp jne. Tunduvalt ohtlikum on väsinuna roolis olla, aga sellest nr ei tehta, ei saa ju tõestada! Õõvastav ajupesu, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] :-/
Aga...
Kas saan siis ise vende tihendite vahetusega maha?
))

Värviline küte on ALATI kvaliteetne, sest seda pole tolli laost väljudes keegi millgi muuga ei poolex ega ei tea veel kuidas seganud. Põllumajanduse masinad on tihtipeale kõvasti kallimas, kui mingid minusuguse odavad ära aetud volxunärakad ja hoidku taevas põllumehe kalli masina vigastamisest kehva küttega.
Enne on oht saada meie nn headest tanklatest ebaselget kütet, kui värvilisega mootorit vigastada.
Lõunaosariigi kodanikel on ju võimalus kasutada venest toodut kütet. Venes ka ei solgita diislit, sest pole mõtet. See lollile ajupesu jutt, et vene diisel halb on, see on täiesti jama. Ainus, mis sealsel küttel võib olla halvem on kekkonna saaste omadus, aga isiklikult kaldun arvama, et ka see jutt on nn euroopaliku kütte promo ja kõik.
Sama jutt siis veel. Ka venelastel on väga kallid ja uued diiselautod ja kõik sõidavad ja pole ükski automark veel garantiid andmata jätnud venemaal.
Käisin hiljuti pikemal tripil venes suht uue diislit tarvitava autoga ja võin siin küll nüüd kõva häälega väita, et auto liikus edasi tuntavalt reipamalt.
Eks see ole üks suur ajupesu kõik, nagu "sõida kaine peaga" kampaania. Meedikud väidavad, et oht tähelepanu langusele algab 0,8 p/millist, aga meil karjuvad juba 0,2 pealt, et lapsetapp jne. Tunduvalt ohtlikum on väsinuna roolis olla, aga sellest nr ei tehta, ei saa ju tõestada! Õõvastav ajupesu, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] :-/
Aga...
Kas saan siis ise vende tihendite vahetusega maha?

-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Vene diisli koha pealt ütleks nii palju, et tuttav diisli toitesüsteemi spetsialist (kes remondib juba 30 aastat päevast päeva pumpasid, pihusteid jms) ütles, et tema soovitab Vene kütet osta ainult piirist kaugemalt kui 200km (pean siis silmas Venemaal). Piirile lähemal hakatakse kütusele juba igasugu solki sisse segama, et koguseid duubeldada. Ütled, et Venemaal on kütus odav ja ei ole mõtet solkida. Nii see tõesti on, aga mõtle kui sul on müügiks liiter diislit mis maksab 5 eek/l. Samas on sul ka liiter mingit suvalist ahjukütust (a'la nagu too roosa solk) mille saad sisuliselt tasuta kätte. Kui sa oled suvaline piiritagune Vanja siis mida sa teed? Segad need kokku loomulikult! Kas teda kotib kuidas sõidab eestlase auto kes seda kütust ostab. Kindlasti ei koti. Teda kotib see, et tema teeb liitrist diislist kaks liitrit diislilaadset toodet millega sisuliselt kahekordistab kasumi. Vene kütus mis tuleb kaugemalt sisemaalt on kahtlemata kvaliteetne, kuid sellel jällegi ei vasta väävlisisaldus euronormidele.
Sinise diisli koha pealt ütleks nii palju, et kui me kõik sinisega sõidaks, siis varsti ei lükata enam ühtki teed lumest lahti ja ei remondita ühtki teeauku, sest kust mujalt see maksutulu tuleb kui mitte aktsiisist lisaks teistele allikatele.
Sinise diisli koha pealt ütleks nii palju, et kui me kõik sinisega sõidaks, siis varsti ei lükata enam ühtki teed lumest lahti ja ei remondita ühtki teeauku, sest kust mujalt see maksutulu tuleb kui mitte aktsiisist lisaks teistele allikatele.
Re: 1,9 PD - TDI (2002) kütus õlis
Loodame, et sellega ajupesutunnid meil siin nüüd lõpevad:-)
Juttu oli pihusti reguleerimisest. Kas saan õieti aru, et pihusti nookur seatakse maksimaalse vajutuseni ja siis toimub reguleerimine. Keeratakse pihusti vajutav polt alumisse lõpuni asendisse ja 180 kraadi tagasi, ning fikseeritakse kontramutriga?
Juttu oli pihusti reguleerimisest. Kas saan õieti aru, et pihusti nookur seatakse maksimaalse vajutuseni ja siis toimub reguleerimine. Keeratakse pihusti vajutav polt alumisse lõpuni asendisse ja 180 kraadi tagasi, ning fikseeritakse kontramutriga?
Re: 1,9 disla (2002) õli tase üleval
Sain reguleeritud koduste vahenditega, aga tühikäigul mootor "lonkab". Vahetatud sain ka kõik pihusti tihendid. Kas Tuleks nüüd vähe ringi sõita oma vanurist vaageniga, et ühtlane töö taastuks või tuleks siiski diislispetidelt abi minna otsima?
Käivitus on viimasel ajal pikaks veninud nii külma kui sooja mootoriga. Käivitusel on kuulda nn lubavaid hääli ja nii lubaduste saatel "venib" käima. Küünlad panin uued, aga sama asi endiselt käivitusel ja ei oska kohe kuhugi suunda nüüd vaadata. On ka selle osas õpetusi teadmatule?
Käivitus on viimasel ajal pikaks veninud nii külma kui sooja mootoriga. Käivitusel on kuulda nn lubavaid hääli ja nii lubaduste saatel "venib" käima. Küünlad panin uued, aga sama asi endiselt käivitusel ja ei oska kohe kuhugi suunda nüüd vaadata. On ka selle osas õpetusi teadmatule?
Viimati muutis Lendur, 31 Dets 2010, 12:06, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1,9 disla (2002) õli tase üleval
Midagi laks sul vist tihendite vahetusega nihu. 1 kysimus : kas pihusti asendi ka reguleerisid ara voi ainult nookuri tousu tegid ?
2 kui toosoe mootor seisma jatta ja proovida kohe uuesti kaima panna kas ka siis laheb pikkalt kaima ?
Teha oleks 2 asja :tandempumba rohku moota ja diagnostikas Messwerte naidud ylevaadata ( eriti pihusti omad ).
Oli ikka vahetasid ara ?
2 kui toosoe mootor seisma jatta ja proovida kohe uuesti kaima panna kas ka siis laheb pikkalt kaima ?
Teha oleks 2 asja :tandempumba rohku moota ja diagnostikas Messwerte naidud ylevaadata ( eriti pihusti omad ).
Oli ikka vahetasid ara ?
Re: 1,9 disla (2002) õli tase üleval
nr1. õli vhetatud (tase enam ei tõuse)
Pihusti tihendid vahetasin vaid välised tihendid (pihustit ennast ei avanud).
Pihusti üritasin panna tagasi võimalikult nii nagu enne oli (kui olulile on see,et see saaks pesas pöörates täpselt?).
Kui täpselt tuleks seada nokuri vajutus sügavst? Lahti võttes olid (igaks juhuks mõõtsin ka enne asendit) nookuri vajutuse sügavused väga erinevad, aga auto polnud janune.
Kohe peale seiskamist käivitades on käivitus kiirem, kuid ikka tunduvalt pikem, kui see oli varem. Samasugused mootorid teistel käivituvad "poolest pöördsest".
Pihusti tihendid vahetasin vaid välised tihendid (pihustit ennast ei avanud).
Pihusti üritasin panna tagasi võimalikult nii nagu enne oli (kui olulile on see,et see saaks pesas pöörates täpselt?).
Kui täpselt tuleks seada nokuri vajutus sügavst? Lahti võttes olid (igaks juhuks mõõtsin ka enne asendit) nookuri vajutuse sügavused väga erinevad, aga auto polnud janune.
Kohe peale seiskamist käivitades on käivitus kiirem, kuid ikka tunduvalt pikem, kui see oli varem. Samasugused mootorid teistel käivituvad "poolest pöördsest".