Plekk põhja keevitamiseks?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Plekk põhja keevitamiseks?
Tervist !
Sooviks teada saada mis paksusega plekk sobib auto põhja keevitamiseks ?
Ja kus oleks plekki võimalik soetada Tartust või Tartu lähedusest?
Ette tänades:)
Sooviks teada saada mis paksusega plekk sobib auto põhja keevitamiseks ?
Ja kus oleks plekki võimalik soetada Tartust või Tartu lähedusest?
Ette tänades:)
Viimati muutis argo, 04 Mär 2012, 17:01, muudetud 2 korda kokku.
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Kasutama peaks kindlasti külmvalts teraslehte. Paksus 0.8mm (kui tegu pole just poolraamide lappimisega).-golfik- kirjutas:Tervist !
Sooviks teada saada mis paksusega plekk sobib auto põhja keevitamiseks ?
Ja kus oleks plekki võimalik soetada Tartust või Tartu lähedusest?
Ette tänades:)
Saad osta seda tahvlina kas Levadiast või Kanest.
Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
- HMP
- Huviline
- Postitusi: 103
- Liitunud: 15 Nov 2006, 12:32
- Auto: VW Golf -1.9TDI-81kw-97.a. ning VW Phaeton - 3.0TDI-176kw-09.a.
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Pole kunagi tahvlina plekki pidanud ostma. Siiamaani olen põhja ,,lappimised,, saanud ära teha tiivakaarte jääkidest. ...ja neid tiivakaari on ka hulgem vahetatud.-golfik- kirjutas:Selge,tänud sulle
Oskad sa öelda kuhu kanti see hind jääb ?
Kui suuremaid tükke on tarvis läinud, siis kasutan avariilisi kapotte, katuseid, uksi.

Keretööd, värvimine, projektiautode ehitamine ja vanasõidukite renoveerimine.
Tartu, mob.56 90 10 90
Tartu, mob.56 90 10 90
-
- Huviline
- Postitusi: 704
- Liitunud: 17 Aug 2007, 10:32
- Telefon: 56111426
- Skype: heiks21
- Auto: Golf II
- Asukoht: Tartu
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Võid uurida ka sellisest asutusest nagu proplastik 

Tänapäeval teavad inimesed kõigi asjade hinda ja ei millegi väärtust.
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Auto põhja taastamiseks on pleki paksus 1,0-1,2 mm. Ärge võrrelge originaal pleki paksust. Asendus plekk mädaneb kordades kiiremini. Pole mingit X tõrjet jne.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Esiteks, plekk ei mädane. Ning peale keevitamist ei jäeta ju seda plekki lihtsalt niisama, vaid ikka kaetakse mingite kaitsvate kihtidega, nagu ka tehases seda tehti
Ainult, et töö ja materjalide kvaliteet on küll jah, igaühe iseenda teha.

"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Plekki saan 0,8 mm ja külmvalts teras, keevitab natukene kogenum inimene.Põhja kokku üritan mökerdada mingisuguse krundiga ja siis mastiksiga,aga siin peaks ka kellegi käest nõu küsima.Loodame et saab liikuma kunagi selleks ajaks, kui load kätte saan, õnneks sinna aega veel on 

Viimati muutis OliverJ, 07 Jaan 2011, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Plekk mökerda kohe mastiksiga,ära pane ,,kilet,, selga plekile krundi näol.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 15 Mär 2006, 00:04
- Auto: Vento 1.8GL 94`, A4 Avant 2.5TDI 03`
- Asukoht: Tartu
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Kas mõtled seda, et krunt oleks vaja uue kihiga katmiseks karestada ja siis lihvid krundi lihtsalt maha?T6nis2 kirjutas:Plekk mökerda kohe mastiksiga,ära pane ,,kilet,, selga plekile krundi näol.
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Teema on auto põhja pleki (kui tema on juba paigaldatud) korrosiooni tõrjest. Mastiks ongi korrosiooni tõrje. Milleks krunti põhja plekile? Krunt jne. läheb sinna,kus on värvkate.
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Paljale plekile möksid mastiksit pealeT6nis2 kirjutas:Teema on auto põhja pleki (kui tema on juba paigaldatud) korrosiooni tõrjest. Mastiks ongi korrosiooni tõrje. Milleks krunti põhja plekile? Krunt jne. läheb sinna,kus on värvkate.


-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Ise olen Wax-iga samal nõul,lihtsalt mastiksiga peab jälle selle keevitamise lähiajas ette võtma, krundiks kasutan mingit imeasja, millega värvitakse veealuseid torusid, mingi hammerite taoline asi,aga odavam ja pidi isegi paremini roostet eemal hoidma, ise olen auto karpide peal seda näinud ja ukse allosas, see oli ainuke asi,mis hoidis sellel autol roostet kinniwax kirjutas:Paljale plekile möksid mastiksit pealeT6nis2 kirjutas:Teema on auto põhja pleki (kui tema on juba paigaldatud) korrosiooni tõrjest. Mastiks ongi korrosiooni tõrje. Milleks krunti põhja plekile? Krunt jne. läheb sinna,kus on värvkate.Ime kah siis kui see paari aastaga uuesti läbi ei mädaneks
Põhi tuleb samamoodi kruntida ja värvida nagu ülejäänud autogi, ja siis sellele lisaks korrosioonitõrje ja kivikaitse.

-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Plekk põhja keevitamiseks
no tore tore.Krunt on vajalik eelkõige kahel põhjusel.Korrosooni tõrje ja NAKKUVA pinna tekitamiseks.Idee poolest kõigepealt haljaks ,siis happekas , (15 minutit peale hapeka peale kandmist , sest siis ei pea hakkama karestama hapekat)siis krunt ja siis kivikaitse.Igasugused keevituse silikonid oleks ka muidugi kasutusele võtta.T6nis2 kirjutas:Plekk mökerda kohe mastiksiga,ära pane ,,kilet,, selga plekile krundi näol.

-
- Huviline
- Postitusi: 305
- Liitunud: 27 Dets 2007, 17:01
- Auto: Golf 2 VR6
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Selge,võtan teadmiseks;)PRIM0 kirjutas:no tore tore.Krunt on vajalik eelkõige kahel põhjusel.Korrosooni tõrje ja NAKKUVA pinna tekitamiseks.Idee poolest kõigepealt haljaks ,siis happekas , (15 minutit peale hapeka peale kandmist , sest siis ei pea hakkama karestama hapekat)siis krunt ja siis kivikaitse.Igasugused keevituse silikonid oleks ka muidugi kasutusele võtta.T6nis2 kirjutas:Plekk mökerda kohe mastiksiga,ära pane ,,kilet,, selga plekile krundi näol.
Tänud sulle

-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Praktikas lähebki 1,2mm vaja, kui on ette määratud selle rooste ajamine (krundi ja värvita mastiks peale). Aga teooria muutub ka väga edukalt praktikaks, kui seda õigesti teha. Pealegi igasuguste erinevate omadustega plekke müüakse, nii et kui tehase poolt kõlbas 0,8 mm, siis mina küll aru ei saa, miks peaks sellele veel pool sama palju otsa panema?
Üks mõte veel, kui endiselt mure on, et asendusplekk kiiremini roostetab - kas roostevabast terasest plekki ei või siis panna?
Üks mõte veel, kui endiselt mure on, et asendusplekk kiiremini roostetab - kas roostevabast terasest plekki ei või siis panna?
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 10 Jaan 2011, 15:40
- Auto: Endine: Golf II '85 1,6 bensiin 55kW M: EZ Kk: 4R Endine: Audi 80 1,8 bensiin 66kw Praegu: VW Touran '04 1,9 TDI 77kw
- Asukoht: Fellini linn
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Hmm, mis on hapekas ja mis on "igasugused keevituse silikonid"?PRIM0 kirjutas:no tore tore.Krunt on vajalik eelkõige kahel põhjusel.Korrosooni tõrje ja NAKKUVA pinna tekitamiseks.Idee poolest kõigepealt haljaks ,siis happekas , (15 minutit peale hapeka peale kandmist , sest siis ei pea hakkama karestama hapekat)siis krunt ja siis kivikaitse.Igasugused keevituse silikonid oleks ka muidugi kasutusele võtta.T6nis2 kirjutas:Plekk mökerda kohe mastiksiga,ära pane ,,kilet,, selga plekile krundi näol.
-
- Huviline
- Postitusi: 595
- Liitunud: 12 Juul 2009, 19:05
- Telefon: 56660496
- Auto: vw golf mk1 2,0L G60 ,MB CLK 200 Kompressor
- Asukoht: Tallinn ,Järve
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Hapekas ehk happekrunt.Kollast värvi (üldjuhul).Keevituse silikonid ehk keevituse hermeetikud.Müüakse nii tuubides , kui ka purgis.Mõeldud keevituse katmiseks ja sellega korrosooni kindluse suurendamiseks. 

-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 17 Veebr 2009, 13:43
- Telefon: 5139361
- Auto: Volkswagen Golf III 1,8 66 kW
- Asukoht: Viljandi/Tõrva
Re: Plekk põhja keevitamiseks
Väga hea teema mu jaoks, sest samuti tuleb see töö ette võtta. Mulle soovitati mastiksi asemel kivikaitset kasutada, pidavat paremini haakuma ja levima põhja igasugu õnarustesse. Ei tea pole eelnevatel autodel proovinud.
Ma ei sõida aeglaselt vaid pargin kähku!!!!