81 kw suurem turbo??
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
81 kw suurem turbo??
mõte siis selline,et tahaks passatile veits suurema kõrvitsa peale aretada. tekkis mõte et äkki paneks 2,5 tdi 110 kw oma.teeks vaheflantsi jne,aga kas sellest oleks mingit kasu? on äkki keegi asjaga tegelenud või oskab mõtet kiita/laita?
-
- Huviline
- Postitusi: 2648
- Liitunud: 08 Nov 2010, 09:18
- Telefon: 56871880
- Auto: Volkswagen Passat 1.9tdi 1999a, Audi A4 B6 1.9tdi
- Asukoht: Elva
- Tänatud: 2 korda
Re: 81 kw suurem turbo??
Loe tiba chippimise kohta, saad odavama ja parema tulemuse.
Kütet peaks ka kuigi palju vähem võtma hakkama kui jutud vastavad tõele.
Kütet peaks ka kuigi palju vähem võtma hakkama kui jutud vastavad tõele.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 81 kw suurem turbo??
http://www.tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e9
loe seda teemat tdi tuunimisest. ehk siis lihtsalt suuremast föönist ei ole kasu.
loe seda teemat tdi tuunimisest. ehk siis lihtsalt suuremast föönist ei ole kasu.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 81 kw suurem turbo??
Chippida siis ikka õieti. Need tuningboxid on suht mõttetud asjad. Selle võib ise põlve otsas paari krooniga nikerdada. Tuningboxid petavad kütte temp andurit ja sellega suurendab pritsekogust, aga turbo rõhk ja kütte map jäävad ikka originaalid. Kui leiad korraliku kivi mis laseb turbol rohkem puhuda siis peaks päris hõlpsalt üle 100kw saama. Originaal turbo rõhk 0,6bar, saaks viia 1-1,2bar-ini. Siis oleks juba päris püss. Sealt edasi võiks minu meelest aretada suuremad pihustid ja suurem turbo.
-
- Huviline
- Postitusi: 291
- Liitunud: 24 Jaan 2007, 16:40
- Auto: VW Mk3 1,9Tdi 81kw
- Asukoht: Lääne rajoon
Re: 81 kw suurem turbo??
81kw motol peaks juba originaalis 1,2bar olema ülerõhku. üle jäänuga olen sander k 100% nõus.
Ah mida ka mina autodest tean, ;) aga ikkagi nii palju tean et naisi ja pidureid ei tohi kunagi usaldada
Re: 81 kw suurem turbo??
hmm, pole füüsiliselt mõõtnud, muidu autodata näitas 0,6. Võimalik et seal viga siis.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 81 kw suurem turbo??
minu teada peaks olema maximum peaaegu 2 bari, nii vähemalt näitas minu masin kui sai tehtud proovisõitu vag com kaabel sabas, täpsemalt 1948 mbar i. 0,9 bari kandis on juba tühikäigul.mix17 kirjutas:81kw motol peaks juba originaalis 1,2bar olema ülerõhku. üle jäänuga olen sander k 100% nõus.
Viimati muutis copilot, 10 Jaan 2011, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 81 kw suurem turbo??
kus viga, mis viga???sander k kirjutas:hmm, pole füüsiliselt mõõtnud, muidu autodata näitas 0,6. Võimalik et seal viga siis.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 81 kw suurem turbo??
Minumeelest see vag-com näit on seotud normaalrõhuga, ehk siis peaks 1 bar maha võtma. Tühikäigul ei tohiks turbo erilist rõhku toota. Kui oma vanal tds-l lasin chipiga rõhu 1,4-1,5 kanti siis ikka turbo hääl oli päris kõva. Kui see laseb 2 bari ligi siis ma ei tea mis häält see peaks tegema.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 81 kw suurem turbo??
njah, antud juhul räägime me vähe erinevatest mootoritest, kui vaatan neid samu andmeid enda masina kohta, siis testimise käigus peaks andma välja 1,75-2,2 bari. nii et oleneb mootorist(minul AHF) ja 99 aasta. turboks VNT 15
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: 81 kw suurem turbo??
Oled kindel et AHF on? Alates 99 on AVG, millel autodatas samad andmed turbo rõhu kohta. Turbod peaks samad olema ja mootor ka sisuliselt samad. Peaks huvi pärast mõõtma kellaga, ma ei tahaks uskuda et nii kõrgeks rõhk läheb. Kui tähele oled pannud siis vag-com näitab ka absolute pressure. Selle peaks sellest manifold pressurest maha võtma siis saab vast usutava näidu. Absolute pressure mõõtmine on selleks et kui mägedes sõidad, kus õhk hõredam siis muudab pritsekogust.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 81 kw suurem turbo??
Selle mootoril on jah turbo rõhk kõvasti kõrgem, nimelt siis 1,7-2,2 bar. Ei teadnudki et 81kw motosid nii palju variante on.
- Zenki
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 07 Juul 2009, 00:02
- Auto: Roller
- Asukoht: Rapla-Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 81 kw suurem turbo??
Ainuüksi suurem turbo seal midagi juurde ei anna. Selleks peab muutma kütusemappe ja tõstma rõhku. Suurem turbo hakkab kõrgematel pööretel spuulima. Ma millegi pärast ei taha uskuda, et tühikäigul ainult 0,1 vaakumit on (seda on uskumatult vähe). Tavaliselt ikka on vähe rohkem vaakumit. Seega peaks teoorias turbo juba kohe täiesti madalalt spuulima hakkama ? See pole loogiline, et nii väikse kubatuuriga mootori tootlikus tühikäigul on nii suur ,et turbo juba peaaegu spuulib. Või tõesti on hirmväike turbo ? Ja kas tõesti on stockis nii suur rõhk (2,2bar) ? Turbo ja surutav õhk kuumenevad sellise rõhu korral ikka märgatavalt ja kasutegur langeb. Ei tahaks uskuda, et neid massuudipresse on stockis suure intercooleriga varustatud. Sama võimsuse võib saavutada väiksema rõhu ja külmema õhuga. Mida külmem õhk seda rohkem mahub.. (Tore oleks kui keegi varustaks seda teemat spuulimis graafikuga) Ja teisalt, need föönid elaksid enda elu sellise rõhu korral kole kiiresti ära. Enamasti on kõik näidud nii ,et 1 on atmosfäär, alla selle vaakum ja üle selle puhas ülerõhk.
Minu räägitu ei pretendeeri täielikule tõele. Rääkisin sellest, mida tean turbo bensukate hingeelust.. Endal see tee S4-jaga läbi käidud.
Minu räägitu ei pretendeeri täielikule tõele. Rääkisin sellest, mida tean turbo bensukate hingeelust.. Endal see tee S4-jaga läbi käidud.
Viimati muutis Zenki, 10 Jaan 2011, 23:50, muudetud 1 kord kokku.
RSosad OÜ - autoremont, varuosad, peformance osad, coiloverid - küsi pakkumist.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 81 kw suurem turbo??
Minuteada on ka turborõhu näit nii vag-comis, et 1 on atmosfäär ja sealt edasi ülerõhk, ehk siis rõhk on reaalselt 0,9-1,2bar. Endal olen vaadanud, et kiirendades lajatab korras 1,2 ja rohkem ja siis korrigeerib 0,9 kanti geomeetriaga. vag-comis siis vastav number umbes 1900mbar ja peale kiirendamisel.